Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване качеството на управление и оптимизиране на работните процеси в община Созопол чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ в държавната администрация
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 – Организация и управление на проекта: Под-дейност 1.1 – Мобилизиране на Екипа за управление на проекта. Управлението на проекта е дейност, която ще се извършва през целия период на изпълнение, като в рамките на тази дейност ще се мобилизира екипът за управление на проекта, състоящ се от ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Той ще отговаря за цялостното управление, планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности, планиране и контрол на дейностите по подготовка на тръжна документация за възлагане изпълнение на дейности на външни изпълнители, наблюдение и контрол на изпълнението на дейностите, подготовка на изискваните доклади за изпълнението, наблюдение на планираните разплащания и други управленски дейности. Екипът ще състави работен план за изпълнението на проекта, в т.ч. график за мониторинг на изпълнението на договорните отношения с външните изпълнителите. Планът за изпълнение на проекта ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Екипът ще провежда месечни работни срещи, ще изготвя периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта и ще следи за изпълнението на договорните отношения с външните изпълнители. Под-дейност 1.2 Разработване на тръжна документация В рамките на тази под-дейност ще бъде разработена необходимата документация за възлагане на обществени поръчки, проведени при условията и по реда на Закона за обществените поръчки. Планира се процедурите да бъдат следните: 1) процедура за основните дейности по проекта – 2, 6 и 7; и 2) процедура за провеждане на дейностите, свързани с организиране на събития и изпълнение на мерки за информация и публичност – Дейности 3 и 9. 0.00 0.00
Дейност 2 – Извършване на функционален анализ в администрацията на община Созопол съгласно Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация: В съответствие с Единната методология за изготвяне на функционален анализ, външен консултант в координация с общината ще изготви функционален анализ на общинската администрация (вкл. второстепенни звена), в т.ч.: Под-дейност 1.1 - Планиране и подготовка на функционалния анализ (І етап от Единната методология) – първият етап се явява подготвителна фаза, в която ще бъдат ангажирани както ръководството и администрацията на общината, така и външните консултанти. На този етап ще бъдат уточнени акцента на анализа и идентифицирани заинтересованите страни, както и ще се изготви на времеви график за реализирането на анализа. Под-дейност 1.2 - Провеждане на функционалния анализ (ІІ етап от Единната методология) – вторият етап ще включва анализ на текущото състояние, преглед на законодателството, регламентиращо структурата и дейността на общината, преглед на организационно-управленския модел на администрацията, идентифициране на области за подобрение. Под-дейност 1.3 - Приключване (ІІІ етап от Единната методология) – третият етап включва дефиниране на приоритетни области и предложения за подобрение и изготвяне на план за действие. Накрая ще бъде изготвен и доклад за извършения функционален анализ, който преди окончателното му представяне ще бъде обсъден с общинската администрация. 18 000.00 0.00
Дейност 3 – Провеждане на кръгла маса със заинтересованите страни за представяне и обществено обсъждане на резултатите от функционалния анализ: В рамките на тази дейност ще се проведе еднодневна кръгла маса, с цел да бъдат запознати заинтересованите страни с резултатите от проведения функционален анализ в община Созопол. Освен резултатите от анализа ще бъдат представени препоръките за подобряване на работата на администрацията и ще бъдат обсъдени последващите дейности, които ще доведат до по-добро местно управление и мерките за последваща комуникация със социално-икономическите партньори. В събитието ще вземат участие поне 30 участника – служители на общинската администрация, представители на гражданите и бизнеса, за които ще бъдат предвидени информационни материали и кафе-пауза. 3 600.00 0.00
Дейност 4 - Изготвяне на процедура за наблюдение и публичност на изпълнението на плана за действие: След изготвяне на окончателния доклад от функционалния анализ, екип от 3 експерти (2 от общинската администрация и 1 външен) ще изготви и предложи на ръководството на общината процедура за наблюдение и публичност на изпълнението на плана за действие, която да гарантира постигането на предвидените резултати. Процедурата ще бъде съгласувана с ръководството на общината и накрая утвърдена от кмета. 0.00 0.00
Дейност 5 – Изпълнение на мерки за оптимизиране на структурата в община Созопол : Въз основа на предложенията, изготвени в резултат от извършването на функционалния анализ, ще бъдат изпълнени следни под-дейности: • Под-дейност 5.1. – Изготвяне на проект за промяна на Устройствения правилник на община Созопол - 2 експерти от общинската администрация и 1 външен експерт ще изготвят проект за изменение и допълнение на Устройствения правилник на общината, който ще бъде обсъден с ръководството на общинската администрация и представители на Общинския съвет. След финализиране на проекта за изменение и допълнение на Устройствения правилник (УП), той ще бъде внесен за разглеждане и приемане от страна на Общинския съвет. • Под-дейност 5.2. – Изготвяне на предложение за вътрешни правила за работа на общинската администрация, в съответствие с предложенията за нова организационна структура на община Созопол, което ще бъде направено от външен изпълнител. След съгласуване с отделните административни звена в рамките на общинската администрация, правилата ще бъдат представени на кмета на общината за утвърждаване. 12 000.00 0.00
Дейност 6 – Изготвяне на Стратегия за организационно развитие: На база на предложената нова структура на общината, ще бъде възложено на външен консултант да разработи Стратегия за организационното развитие на община Созопол за следващите 5 години. Логиката на стратегията ще следва следните измерения и елементи на организационното развитие: • управление • управленска практика • човешки ресурси • финансови ресурси • технически и други ресурси • предоставяне на услуги. Стратегията ще бъде обсъдена със служителите на общината и след нейното финализиране ще бъде утвърдена от кмета на общината. 18 000.00 0.00
Дейност 7 – Провеждане на специализирани обучения за общинската администрация: По тази дейност се предвижда предоставяне на две специализирани обучения за служителите на общинската администрация – първото ще е за прилагане на новите вътрешни процедури и правила за работа, а второто ще запознае общинските служители с принципите на организационното развитие и стратегическото планиране. Всяко обучение ще се проведе в рамките на 2 дни с участието на 20 представители на общинската администрация. Обученията ще бъдат за служители, заемащи както ръководни, така и експертни длъжности. Обученията ще имат теоретически и практически аспекти. За теоретичната част ще бъдат изготвени материали, а за практическата част ще се разработят казуси, които ще дадат възможност на общинските служители да приложат на практика придобитите знания. 9 600.00 0.00
Дейност 8 – Анализ на изпълнението на плана за действие: След изпълнението на дейности от 2 до 7 на проекта, ще бъде сформирана работна група от 3 общински служители, които на база утвърдената процедура за наблюдение и публичност на изпълнението на плана за действие, ще извършат анализ на постигнатите резултати, ще направят оценка на изпълнението на плана за действие и ще набележат последващи мерки, ако такива са необходими. Резултатите от работата на работната група ще бъдат обсъдени с ръководството на общината и ще бъде изготвен аналитичен доклад. 0.00 0.00
Дейност 9 – Мерки за информация и публичност: Мерките за осигуряване на информираност и публичност по време на изпълнението на проекта ще се реализират през целия период на неговия жизнен цикъл и ще включват: • Организация и провеждане на откриваща пресконференция с минимум 20 представители на регионалните и местни медии и социално-икономическите партньори • Организация и провеждане на еднодневна закриваща конференция за мин. 30 души – представители на заинтересованите страни, гражданите и медиите с наемане на зала, оборудване и кафе пауза; • Изработване на 1 бр. информационна табела за проекта; • Подготовка и отпечатване на 200 бр. брошури с информационни материали за проекта; • Публикуване на информация в официалния сайт на общината за дейностите по проекта – на всеки три месеца; • Изработване на 100 комплекта материали – бележници, конферентни папки и химикали за участниците в кръглата маса, обученията и закриващата конференция • 3 бр. публикации в пресата. Всички информационни и рекламни материали, изработени и разпространени в рамките на изпълнението на проекта, ще съдържат логото на финансиращата програма и информация за финансовата помощ, предоставена от ОПАК. 4 832.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).