Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на административния капацитет на Община Бяла Слатина, като предпоставка за осигуряване на качествени и модерни публични услуги.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: „Организация и управление на проекта“: Установяването на ефективна система за координация, вътрешен контрол и мониторинг е ключов фактор за качественото изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта. В тази връзка непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде мобилизиран Екипът за управление на проекта, ще бъдат планирани детайлно дейностите в тяхната последователност и взаимовръзки, в съответствие с предложения График за изпълнение на проекта. Организацията и управлението на процесите и етапите на изпълнение на проекта ще се наблюдава, контролира и отчита от Екипа за управление на проекта:  Ръководител проект;  Счетоводител;  Технически асистент. 6 898.79 0.00
Дейност 2: „Провеждане на обучения, включени в Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 г., свързани с подобряване на професионалните умения на служителите от общинската администрация в сферите на тяхната компетентност”: Поддейност 2.1 Избор на изпълнител Метод на възлагане – директно възлагане. Изпълнител - Института по публична администрация (ИПА). Поддейност 2.2 Провеждане на обученията В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения, включени в Каталога на ИПА за 2013 г.: Обучение – Каталог ИПА (2013) Брой участници Целева група Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда (УА -3) 8 Ръководни длъжности Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ – 2) 7 Ръководни длъжности Административно регулиране на стопанската дейност (ПР – 2) 2 Ръководни и експертни длъжности, пряко ангажиран с процеса по разработване и прилагане на нормативни актове за регулиране на стопанската дейност Основни производства по АПК за юристи (ПР – 5) 2 Служители с юридическо образование Основни производства по АПК за неюристи (ПР – 6) 7 Служители с ръководни и експертни функции без юридическо образование Семеен кодекс и кодекс на МЧП (ПР – 9) 3 Служители, чиито задължения са свързани с функции на лицата по гражданско състояние, регистри по гражданско състояние, регистри по настойничество и попечителство и други Политиката за защита на личните данни на ЕС, правна та регулация и практика в България (ПР – 11) 2 Ръководни длъжности Въведение в програмно-целевото управление за общини. Идеи, намерения, перспективи, дейности и проекти (СФ – 13) 7 Ръководни длъжности MS Project – инструмент за интегриране на разработване, утвърждаване, мониторинг и контрол на общински стратегически документи. Общински план за развитие 2014-2020. Програма „Администрация”, Програма за управление на отпадъци (СФ – 14) 5 Ръководители и служители, отговорни за разработване на общински стратегически документи и бюджети Управление на собствеността (ФС – 6) 4 Ръководители и ескперти, чиято дейност е свързана с управлението и разпореждането с държавна и общинска собственост Е-правителство успешни практики и предпоставки за равитие (ИТО – 1) 2 Ръководители и експерти, чиято дейност е свързана с прилагане на Закона за електронното управление и предоставяне на он-лайн административни услуги Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО – 2) 1 Ръководител на ИТ звеното Работа с електронно подписани документи (ИТО – 5) 4 Ръководители и експерти, чиято дейност е свързана с работа с електронно подписани документи Общ брой обучения: 13 (тринадесет) Общ брой участници: 54 (петдесет и четири) 16 240.00 0.00
Дейност 3: „Провеждане на обучения от външна обучителна организация, насочени към развитие на личностните компетенции на служителите от общинската администрация”: Поддейност 3.1: Избор на изпълнител Изборът на изпълнител ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му. Поддейност 3.2: Провеждане на обученията В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения: Обучение Брой участници Целева група „Работа в екип“: - Изграждане и развитие на екипи; - Принципи на работата в екип; - Екипна ефективност; - Комуникация в екипа; - Дискусии и вземане на решения в екипа; - Ефективни срещи на екипа; - Конфликти в екипа; - Сплотяване на екипа; - Учене и творчество в екипа; - Различия и екипни роли. 65 Ръководни и експертни длъжности „Лидерство и лидерски умения“ - Понятие за лидерство: същност; видове лидери, лидерски стилове; определяне на собствен лидерски стил; - Качества и умения на лидера: личностни качества и професионални умения; възможности за развитие и самоусъвършенстване; - Ръководене на екип – лидерски роли и ситуации; управление на конфликти; вдъхновяване на другите; креативност. 26 Ръководни длъжности „Ръководни умения“: - Умения за поставяне на цели; - Умения за планиране; - Умения за вземане на високо-ефективно решения; - Умения за делегиране и определяне на приоритети; - Умения за мотивиране на служителите; - Умения за комуникация „лице в лице; - Умения за управление на взаимоотношенията с вътрешните и външните клиенти на общинската администрация; - Умения за управление на промените в Общината. 26 Ръководни длъжности „Техники за скоростно четене“: - Сканиране на текста за незабавно придобиване на обща представа; - Вникване в дълбочина на текста и по-доброто разбиране; - Увеличаване на скоростта чрез използване на движения за контрол, насочване и регулация; - Използване на техники, за по-ефективно усвояване на информацията и увеличаване на концентрацията. 52 Ръководни и експертни длъжности Общ брой обучения: 4 (четири) Общ брой участници: 65 (шестдесет и пет) 65 910.00 0.00
Дейност 4: „Дейности за информация и публичност”: Поддейност 4.1 Избор на изпълнител Ще бъде избран изпълнител за публикуване на платени съобщения в медиите, във връзка с информиране на обществеността с целите и постигнатите резултати от проекта. Поддейност 4.2 Изпълнение на дейности за информация и публичност:  Провеждане на пресконференции (2 бр.) в гр. Бяла Слатина, в сградата на общината. За популяризиране на проекта сред обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат проведени две пресконференции. Първото публично събитие ще бъде организирано непосредствено след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Бяла Слатина и УО на ОПАК. Заключителната пресконференция ще запознае обществеността с постигнатите резултати от изпълнението на проекта.  Публикации в медиите в началото и в края на проекта – 2 бр.;  Публикуване на актуална информация във връзка с настоящия проект на интернет страницата на община Бяла Слатина;  Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. във всички доклади за напредък, както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейностите по проекта. 504.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).