Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на ефективността на работата в община Якимово. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Управление на проекта: Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта, сформиран от служители на община Якимово, в чийто състав са включени ръководител на проекта и счетоводител. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. 6 177.40 0.00
Дейност 2. Обучение по английски език: Обучение по английски език ще преминат общо 28 служители на общината. Служителите ще бъдат включени в курс на обучение, съобразно нивото на владеене на езика на всеки от тях. Проектът предвижда надграждане на усвоените умения в периода на изпълнение, във връзка с което е планирано служителите да преминат повече от едно ниво. 10 служители ще преминат ниво A1 ELEMENTARY. Курсът е 150 учебни часа. След завършване на обучението, обучаваният трябва: да знае: • да разпознава английска реч; • основни граматически правила; • основни лексикални правила; • основни морфологични правила; • основни синтактични правила; • основни пунктуационни правила; да може: • при слушане да разбира познати думи и често употребявани изрази, свързани с личността и семейството; • да чете прости изречения в плакати, каталози; • да общува чрез прости въпроси и кратки отговори по познати теми, може да използва прости изрази и изречения, за да опише мястото, където живее, и хората, които познава; • да напише кратък лесен текст върху пощенска картичка (напр. от почивка), да попълни личните си данни във въпросник (напр. името, националността и адреса си в хотелски формуляр). 10 служители, които успешно са преминали ниво А1, непосредствено след завършването му, ще преминат ниво A2 PRE-INTERMEDIATE. Курсът е 150 учебни часа. След завършване на обучението, обучаваният трябва да може: • при слушане да разбира най- често срещани употребявани думи и изрази свързани с личността и семейството, обкръжение и работа, може да разбира смисъла в обяви и съобщения; • да чете кратки текстове, открива определена информация в текстове като проспекти, менюта, разписания, писма, служебни документи; • да общува при изпълнението на обичайни задачи, които изискват пряк обмен на информация по познати теми, да участва в разговор с кратки реплики; • да направи с прости изречения описание на семейството си и други хора, образование и работа в сегашно и минало време; • да напише кратко съобщение, лично писмо, благодарност. Осем служители ще преминат едновременно ниво В1 INTERMEDIATE и B2 UPPER-INTERMEDIATE, с общ хорариум от 200 учебни часа. След завършване на обучението обучаваните трябва да могат: • при слушане може да разбира съществените моменти, когато се използва стандартен език и става дума за познати теми, свързани с работата, свободното време, схваща основното от радио и телевизионни предавания за актуални събития и теми. • да чете текстове, написани предимно на всекидневен език или от професионалната сфера, разбира описания на събития, изразяване на чувства и пожелания в бизнес писма. • да общува като участва без предварителна подготовка в разговори по професионални и лични теми, актуални събития и теми от ежедневието, да изразява отношението си. Съответните курсове завършват със сертификат за преминатото ниво на обучение. 20 800.00 0.00
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности: Обучения по ключови компетентности ще преминат 40 служители на общината, както следва: • Умения за управление на стреса и управление на времето – 10 човека; Външно обучение, което ще се проведе в рамките на 32 учебни часа на място в общината. Разделено в два модула Модул 1: Ефективно управление на времето и Модул 2: Ефективно управление на стреса. Обучаемите, в рамките на 20 учебни часа, ще упражняват методи и техники за управление на времето и стреса, под формата на ролеви игри и казуси. • Европейско гражданство и работа в интелектуална среда – 10 човека; Служителите ще получат знания за концепцията за активното европейско гражданство, както и ще разработят средствата и моделите, приспособени към активното участие на гражданите в изграждането на Европа на всички нива. Предвижда се обучението да се проведе в общината, с обща продължителност от 24 учебни часа. • Комуникативни и презентационни умения – 10 човека; Обучението е с продължителност 32 учебни часа и ще се проведе от външен изпълнител на място в община Якимово. • Социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти – 10 човека; Обучението е с продължителност 24 учебни часа и ще се проведе на място в община Якимово. Обученията ще бъдат проведени от външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП (публична покана). 30 800.00 0.00
Дейност 4. Обучения по информационни технологии: • Обучение по по програмен продукт Office 2007/2010 – ниво напреднали, ще преминат общо 15 служители на общината. Обучение с Office 2007/2010 – ниво напреднали – хорариум от 45 учебни часа. Обучението на служителите ще бъде разделено на групи, в зависимост от възможностите на залата, в която ще се провеждат занятията. • Обучение на тема „Електронни услуги за гражданите и бизнеса“ е предвидено за 10 служители (45 учебни часа). След завършване на обучението, обучаваният ще може да: - Спазва принципите на електронно управление и да осигурява сигурност на информацията и защита от неоторизиран достъп. - Да предоставя административни услуги по електронен път: - Технологично определение за Универсален електронен подпис (УЕП) и Удостоверение за квалифициран електронен подпис (УКЕП). Дейности, които могат да се извършват с помощта на УЕП. Хардуер за използване на УЕП. Типове УЕП; - Цифрово подписване на документи в среда на Microsoft Word, Microsoft Excel и Adobe Acrobat Reader; - е-услуги с електронен подпис и е-услуги със свободен достъп. Институции, адреси. Обученията завършват със сертификат. 12 500.00 0.00
Дейност 5. Обучения от каталога на ИПА за 2013 г.: • „Делова комуникация и етикет” (ЕФ-6) за 3 експерта от общината. Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа. Учебно съдържание: - Запознаване с основните понятия: Закон за държавния протокол, държавен протокол, дипломатически протокол, държавен церемониал. Символи на държавната власт. - Комуникация: философията на първото впечатление, представяне, сбогуване, визитни картички, покани, делова кореспонденция. Междукултурна комуникация. - Посещения на чужди делегации и партньори, гостувания в чужбина. - Основни протоколни мероприятия, свързани с консумация. Дневни и вечерни приеми. Правила за организирането им: места, йерархия на гостите, вдигане на тостове, поведение на общата трапеза, облекло. • „Конфликт на интереси – правна рамка и практики“ (ПР-17) – 2 експерта от общината. Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа. Учебно съдържание: - Правна рамка — Закон за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси(ЗПРКИ). - Декларации по ЗПРКИ.Регистър. Организация за прилагане на ЗПРКИ в администрацията. - Проверки за установяване на конфликт на интереси. Практика. Добри европейски практики. - Административно-наказателна дейност по глава девета от ЗПРКИ. - Международно сътрудничество в борбата с подкупване на чуждестранни длъжностни лица — действия на ООН, Световната банка, Международния валутен фонд, Световната търговска ор¬ганизация, Организацията на Американските държави, Съвета на Европа и Европейския съюз. - Легални понятия по смисъла на Конвенцията: „чуждестранно длъжностно лице", „чужда страна", „подкупване на чуждестранно длъжностно лице", „извършване или неизвършване на действие във връзка с изпълнението на служебни задължения". - Основни разпоредби на Конвенцията, регламентиращи отговорността на юридическите лица, санкциите, прилагането, правилата за давност, изпирането на пари, счетоводната отчетност, взаимната правна помощ, екстрадицията, наблюдението и последващи мерки. • „Етика и превенция на корупцията в държавната администрация“ (ПР-20) – 3 експерта от общината. Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа. Учебно съдържание: - Същност на корупцията, причини, разпространение и вреди. - Международни и национални институции, ангажирани с борбата с корупцията. - Организация на мерките за превенция и противодействие на корупцията. - Публичната отчетност като неделима част от европейските политики за стимулиране на демократичното управление и прилагане на принципите на добро управление. - Етичните кодекси като инструмент за ограничаване на корупцията, засилване на механизмите на отчетност и отговорност. Обученията ще бъдат проведени от ИПА след изпратена заявка от страна на община Якимово. 4 320.00 0.00
Дейност 6. Публичност: Откриваща и закриваща пресконференции по проекта. Публикации в медиите за проекта и полученото финансиране по оперативна програма „Административен капацитет“. Предвижда се разпространение на информационни материали (брошури) за проекта на пресконференциите, обученията, като и публикуване на информация за проекта на Интернет страницатана общината, като на свободен принцип на гражданите и организациите, които се интересуват ще могат да използват документацията за мултиплициране на проекта или за обмен на добри практики. 5 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).