Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Разширяване на функционалността на единния портал за предоставяне на електронни административни услуги и модерно  обслужване от страна на администрацията чрез създаване на условия за електронно предоставяне на информация относно строителните продукти на проектанти, строители, контролни органи и икономически оператори, които пускат/предоставят строителни продукти на пазара на Република България.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 4: Дейности за информация и публичност: Популяризиране на проекта в началото на изпълнението му чрез публикуване на информация за предвижданите дейности по проекта на интернет-страницата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и/или публикуване на статия за проекта в специализирано печатно издание; • Популяризиране на проекта по време на изпълнението му чрез публикуване на информация на интернет-страницата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството • Организиране на начална пресконференция за популяризиране на проекта; • Изработка и разпространение на 1000 броя брошури и на 100 броя рекламни комплекти, включващи тефтер, химикалка, флаш памет с презентации, с наименование на проекта, флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК; • Публикуване на платено прессъобщение в национална медия; • Провеждане на една конференция в края на проекта за популизиране на резултатите от изпълнението му сред браншовите организации в проектирането и строителството, общините, областните администрации икономически оператори на строителни продукти: производители, вносители и дистрибутори, които пускат/предоставят на пазара на Република България строителни продукти, и др.; Тази дейност продължава по време на целия период на изпълнение на проекта и включва две информационни събития за старта и завършването на дейностите по проекта, като второто обхваща и целевите групи. Началното събитие се организира и реализира от експертите по проекта, а другите, посочени по-горе мерки за информация и публичност ще бъдат организирани и реализирани от избрания Изпълнител на договор за услуга. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност на проекта, ще се спазват стриктно техническите изисквания, заложени в приложение 13 „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност“. 11 388.60 0.00
Дейност 5: Одит: Организиране и провеждане на вътрешен одит от вътрешно одитно звено и преглед от сертифициран външен одитор 5 090.35 0.00
Дейност 2: Анализ на възможностите и вариантите за изграждане на комуникационно-информационна среда на Звеното за контакт относно продукти в строителството и за внедряване на електронна/и административна/и услуга/и, която/които Звеното следва да пред: Етап 1: Анализ на изискванията на нормативната уредба и други стратегически документи в областта на строителните продукти, на оперативната съвместимост и на административното обслужване; Етап 2: Изготвяне на цялостен подход за прилагане на принципите на оперативната съвместимост и информационната сигурност при изграждане на комуникационно-информационна среда на Звеното за контакт относно продукти в строителството; Етап 3: Изготвяне на концепция и подход за развитие на приложната, технологичната и хардуерна платформа на Звеното за контакт относно продукти в строителството; Етап 4: Изготвяне на техническа спецификация за разработване и внедряване електронни административни услуги в областта на строителните продукти и изграждане на комуникационно-информационна среда на Звеното за контакт относно продукти в строителството. 94 854.00 0.00
Дейност 3: Проектиране, разработване и внедряване на електронна/и административна/и услуга/и в областта на строителните продукти и изграждане на комуникационно-информационна среда на Звеното за контакт относно продукти в строителството, съобразно пр: Етап 1: Изготвяне проект на: • Архитектура на комуникационно-информационна среда на Звеното за контакт относно продукти в строителството и електронната услуга/и; • Структура на базата данни; • Функционалност; • Интерфейс; • Контроли на интегритета на средата. Етап 2: Разработване на комуникационно-информационна среда на Звеното за контакт относно продукти в строителството, при което ще се реализира програмно проектът от предходната точка при съблюдаване на всички изисквания на подробното Техническо задание; Етап 3: Първоначално зареждане на данни; Етап 4: Тестване и внедряване – дейност при която програмните приложения ще бъдат инсталирани в МРРБ и ще се докаже, че действителните функционални възможности на комуникационно-информационна среда отговарят на изискванията; Етап 5: Обучение на 8 служители на дирекция „ТПН“ и 2ма администратори на системата; Етап 6: Подготовка на необходимата документация и попълване на формулярите за вписване в регистъра на регистрите и данните, регистъра на информационните обекти и регистъра електронните услуги към Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията на разработените електронни услуги, които ще се предоставят от Звеното за контакт относно продукти в строителството. 187 573.50 0.00
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Сформиране на екип за изпълнение и управление на проекта; • Изготвяне на техническо задание и провеждане на обществени поръчки за избор на външни изпълнители по дейности 2, 4 и 5; • Избор на външни изпълнители по дейности 2, 3, 4 и 5; • Мониторинг и контрол за изпълнение на дейностите по проекта, възложени на външни изпълнители; • Приемане на резултата от работата на външните изпълнители; • Комуникация и отчетност пред Управляващия орган. • Изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта 29 873.62 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).