Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване ефективността на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел и повишаване доверието на гражданите и бизнеса в изпълняваната от него дейност.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Аналитични дейности: Аналитичните дейности по проекта включват: • юридически анализ на нормативната база, вътрешните документи и организация; • организационен и технически анализ на съществуващата ситуация в Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел: съществуващите административни процеси и предлаганите услуги; • SWOT анализ и идентифициране на нуждите в контекста на поставените цели. Изготвяне на изчерпателни доклади, систематизиращи информацията от проучванията и съдържащи анализи и изводи. 60 000.00 0.00
Дейност 2: Нормативни дейности: Дейностите по създаване на нормативни документи се базират изцяло на резултатите от аналитичните дейности и включват юридическа разработка и обосновка на вътрешни нормативни документи и при необходимост – проекти за изменение и допълнение на законовата нормативна уредба: • Разработка на конкретни предложения и препоръки за промени в нормативни документи, с цел прецизиране на правомощията на регистъра, така че да се избегне дублирането на проверката, която вече е извършена от съда. • Разработка на вътрешни правила и методики, касаещи дейностите по вписването и заличаването на юридическите лица с нестопанска цел в обществена полза, с цел оптимизиране на вътрешната организация на работа. Изработване на План за действие за изпълнение на разработените нормативни документи. 60 000.00 0.00
Дейност 3: Организационни дейности: Дейността включва: • създаване и въвеждане на механизми за координация (методики и инструкции) за осъществяване на служебен информационен обмен на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел с окръжните съдилища и регистър БУЛСТАТ; • оптимизиране на административните действия, свързани с вписването и заличаването на юридическите лица с нестопанска цел в обществена полза – инструкции и правила; • въвеждане на процедури за извършване на контрол върху спазването на сроковете (вкл. за публикуване на постъпилите отчети в Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел): инструкции и правила; • разработване и въвеждане на механизми за предоставяне на информация за хода на процедурите и за получаване на обратна връзка от гражданите. 45 000.00 0.00
Дейност 4: Технологични разработки: Технологичните разработки включват подготовката на техническа документация, базирана на резултатите от аналитичните дейности и в съответствие с изготвените стратегически и нормативни документи и разработка на софтуер съгласно изготвената техническа документация. В рамките на тази дейност ще бъде извършено: • технологично обновяване и разширяване на информационната система на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, отразяване на направените в рамките на проекта изменения в нормативната база. Осигуряване на технологична възможност за прилагане принципите на електронното управление (еднократно събиране и създаване на данни, служебно уведомяване, електронно заявяване, автоматизирано предоставяне); • технологично обезпечаване на възможност за служебен информационен обмен със системите на окръжните съдилища и регистър БУЛСТАТ; • разработване на стандарти за информационен обмен на данни от регистъра с други системи; • други технологични разработки, които ще бъдат идентифицирани по време на аналитичните дейности. 357 000.00 0.00
Дейност 5: Обучение: Обучение на служителите за работа с обновената и разширена информационна система на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел. 3 000.00 0.00
Дейност 6: Сертифициране на информационна система: Сертифициране на информационна система за съвместимост с изискванията на Закона за електронното управление (ЗЕУ) и подготовка на системата на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел за интегриране с регистрите по ЗЕУ. 23 000.00 0.00
Дейност 7: Одит: Одитът включва проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността при изпълнението на проекта. Цели проверка дали декларираните разходи при изпълнение на проектите са извършени по законосъобразен и целесъобразен начин, съгласно разпоредбите на договорите, регламентите и всички актове, отнасящи се до разходването на средства. Въз основа на извършените одитни процедури се изразява независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Заключенията на регистрирания одитор след извършения независим финансов одит се отразяват в одиторски доклад. Одитът се извършва за целия проект. 5 380.00 0.00
Дейност 8: Дейности за информация и публичност: Дейността включва: планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на резултатите от проекта и дейностите, които са предмет на анализ и подобряване и получаване на обратна връзка от целевите групи и заинтересованите страни относно резултатите от проектните дейности: - организиране на 2 пресконференции за откриване и приключване на проекта; - изработване и разпространение на брошури за новите услуги и начин на функциониране на ЦРЮЛНЦ; - изработване на рекламно-презентационни материали по проекта; - изработване на банер по проекта; - публикуване на 8 прессъобщения в национални медии за анонсиране на старта на проекта (4бр), както и за отчитане на постигнатите резултати в края на проекта (4 бр.) ; -провеждане на информационна кампания за представяне на основните функции и механизми на работа на ЦРЮЛНЦ; - разпространяване на доклад за резултатите от проекта, до администрациите на централно ниво, потребителите на административни услуги – граждани и бизнес и медиите Всички материали ще са с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК. 33 960.00 0.00
Дейност 9: Управление на проекта: Дейността включва: - изграждане на организационна структура на проекта; - подготовка и провеждане на обществени поръчки; - текущо наблюдение на изпълнението: осъществяване на текущ контрол върху всички изпълнители на дейности по проекта; - Отчитане на проекта: верификация на направените разходи, подготовка на финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК, мониторинг и оценка на проекта. 34 145.40 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).