Дейност 1: Аналитични дейности: Аналитичните дейности по проекта включват:
• юридически анализ на нормативната база, вътрешните документи и организация;
• организационен и технически анализ на съществуващата ситуация в Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел: съществуващите административни процеси и предлаганите услуги;
• SWOT анализ и идентифициране на нуждите в контекста на поставените цели.
Изготвяне на изчерпателни доклади, систематизиращи информацията от проучванията и съдържащи анализи и изводи.
|
60 000.00
|
0.00
|
Дейност 2: Нормативни дейности: Дейностите по създаване на нормативни документи се базират изцяло на резултатите от аналитичните дейности и включват юридическа разработка и обосновка на вътрешни нормативни документи и при необходимост – проекти за изменение и допълнение на законовата нормативна уредба:
• Разработка на конкретни предложения и препоръки за промени в нормативни документи, с цел прецизиране на правомощията на регистъра, така че да се избегне дублирането на проверката, която вече е извършена от съда.
• Разработка на вътрешни правила и методики, касаещи дейностите по вписването и заличаването на юридическите лица с нестопанска цел в обществена полза, с цел оптимизиране на вътрешната организация на работа.
Изработване на План за действие за изпълнение на разработените нормативни документи.
|
60 000.00
|
0.00
|
Дейност 3: Организационни дейности: Дейността включва:
• създаване и въвеждане на механизми за координация (методики и инструкции) за осъществяване на служебен информационен обмен на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел с окръжните съдилища и регистър БУЛСТАТ;
• оптимизиране на административните действия, свързани с вписването и заличаването на юридическите лица с нестопанска цел в обществена полза – инструкции и правила;
• въвеждане на процедури за извършване на контрол върху спазването на сроковете (вкл. за публикуване на постъпилите отчети в Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел): инструкции и правила;
• разработване и въвеждане на механизми за предоставяне на информация за хода на процедурите и за получаване на обратна връзка от гражданите.
|
45 000.00
|
0.00
|
Дейност 4: Технологични разработки: Технологичните разработки включват подготовката на техническа документация, базирана на резултатите от аналитичните дейности и в съответствие с изготвените стратегически и нормативни документи и разработка на софтуер съгласно изготвената техническа документация.
В рамките на тази дейност ще бъде извършено:
• технологично обновяване и разширяване на информационната система на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, отразяване на направените в рамките на проекта изменения в нормативната база. Осигуряване на технологична възможност за прилагане принципите на електронното управление (еднократно събиране и създаване на данни, служебно уведомяване, електронно заявяване, автоматизирано предоставяне);
• технологично обезпечаване на възможност за служебен информационен обмен със системите на окръжните съдилища и регистър БУЛСТАТ;
• разработване на стандарти за информационен обмен на данни от регистъра с други системи;
• други технологични разработки, които ще бъдат идентифицирани по време на аналитичните дейности.
|
357 000.00
|
0.00
|
Дейност 5: Обучение: Обучение на служителите за работа с обновената и разширена информационна система на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел. |
3 000.00
|
0.00
|
Дейност 6: Сертифициране на информационна система: Сертифициране на информационна система за съвместимост с изискванията на Закона за електронното управление (ЗЕУ) и подготовка на системата на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел за интегриране с регистрите по ЗЕУ. |
23 000.00
|
0.00
|
Дейност 7: Одит: Одитът включва проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността при изпълнението на проекта. Цели проверка дали декларираните разходи при изпълнение на проектите са извършени по законосъобразен и целесъобразен начин, съгласно разпоредбите на договорите, регламентите и всички актове, отнасящи се до разходването на средства.
Въз основа на извършените одитни процедури се изразява независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Заключенията на регистрирания одитор след извършения независим финансов одит се отразяват в одиторски доклад. Одитът се извършва за целия проект.
|
5 380.00
|
0.00
|
Дейност 8: Дейности за информация и публичност: Дейността включва: планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на резултатите от проекта и дейностите, които са предмет на анализ и подобряване и получаване на обратна връзка от целевите групи и заинтересованите страни относно резултатите от проектните дейности:
- организиране на 2 пресконференции за откриване и приключване на проекта;
- изработване и разпространение на брошури за новите услуги и начин на функциониране на ЦРЮЛНЦ;
- изработване на рекламно-презентационни материали по проекта;
- изработване на банер по проекта;
- публикуване на 8 прессъобщения в национални медии за анонсиране на старта на проекта (4бр), както и за отчитане на постигнатите резултати в края на проекта (4 бр.) ;
-провеждане на информационна кампания за представяне на основните функции и механизми на работа на ЦРЮЛНЦ;
- разпространяване на доклад за резултатите от проекта, до администрациите на централно ниво, потребителите на административни услуги – граждани и бизнес и медиите
Всички материали ще са с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
|
33 960.00
|
0.00
|
Дейност 9: Управление на проекта: Дейността включва:
- изграждане на организационна структура на проекта;
- подготовка и провеждане на обществени поръчки;
- текущо наблюдение на изпълнението: осъществяване на текущ контрол върху всички изпълнители на дейности по проекта;
- Отчитане на проекта: верификация на направените разходи, подготовка на финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК, мониторинг и оценка на проекта.
|
34 145.40
|
0.00
|