Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване работата на администрацията чрез повишаване компетентността на служителите й.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 : Организация и управление на проекта: При стартиране изпълнението на проекта ще се проведе среща на екипа за организация и управление на проекта – за начертаване на програма и създаване на стройна организация за действие. Ще се конкретизират отговорностите и ангажиментите на всеки член от него. Ще се провеждат ежемесечни срещи, а при необходимост и по-чести за проследяване хода на подготовката и изпълнението на другите заложени по проекта дейности. 8 004.50 0.00
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на изпълнител; : Разработване на документация, определяне на изпълнители и възлагане изпълнението на проектни дейности по дейност 1 – в частта за осигуряване на канцеларски материали и консумативи; в дейност 6 - подготвяне и провеждане на обучения; за дейност 8 при провеждането на дейности по публичност и информация. Дейността ще се извършва от екипа по организация и управление на проекта. 0.00 0.00
Дейност 3: Мониторинг и отчитане: Екипът за организация и управление на проекта ще провежда ежемесечни работни срещи с цел организация, регулиране и контрол на работния процес при изпълнение на дейностите. Изпълнителите на отделните дейности ще подават своевременно необходимата информация на електронен и хартиен носител на екипа за управление на проекта за хода на работа, брой обучени, реализирани дейности. Отчитането към Договарящия орган ще се осъществи като : • Ръководителят на проекта ще представя Декларация за нередности/измами на договарящия орган; • Екипът за организация и управление на проекта ще изготвя технически доклади и ще води точна и редовна документация и строга счетоводна отчетност, съгласно Закона за счетоводството. Осигуряването на отчетност и документираност е в съответствие с принципите на добро финансово управление и точно администриране на дейностите. Мониторингът гарантира успешното изпълнение на дейностите по проекта, оптимална организация, ефективност и ефикасност на извършената работа като използва индикатори за мониторинг – индикатори за изходно състояние и програмни индикатори. 0.00 0.00
Дейност 4: Организиране провеждането на обучения на служителите от ОД «Земеделие» - Софийска област: Дейността предвижда извършване на вътрешен подбор в администрацията за определяне конкретно на лицата, които ще вземат участие в обявените обучения. Ще се стъпи на базата на критерии - информация от предходната година за изявен интерес, резултатите от проведено оценяване изпълнението на служителите от м.януари 2013г., професионален опит, заемани длъжности и необходимите за целта компетенции; ще се анкетират отново служителите за добиване актуална информация. Комуникация с ИПА и с фирмата - изпълнител за координиране времето и мястото за провеждането на предвидените обучения. Ще бъдат определени конкретните лица, които ще посетят определените обучения, съответно провеждани от ИПА и от друг външен изпълнител. Ще се възложи на фирмата - външен изпълнител представяне на модул за особеностите на обучението тип „ТоТ“, което да гарантира успешното продължение на резултатите от дейностите по проекта и след неговото финализиране. Фирмата – външен изпълнител ще проведе обучения по теми, които не са включени в каталога на ИПА. 0.00 0.00
Дейност 5 : Провеждане на обучения на служителите от ОД «Земеделие» - Софийска област в ИПА: Участие на определените от дейност 4.1. служители от Областната дирекция в обучения, организирани и провеждани от ИПА. Темите, по които ще се проведат обученията и броят на предвидените участници са съответно: ПУБЛИЧЕН ИМИДЖ – ЕЛЕМЕНТ НА ДОБРОТО УПРАВЛЕНИЕ – 5бр.; УПРАВЛЕНИЕ НА КОНФЛИКТИТЕ И ТЕХНИКИ ЗА РАЗРЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИ-20бр.; ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (за юристи)-2бр.; ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (за неюристи)-15бр.; МЕТОДИ И ТЕХНИКИ ЗА ПРОЗРАЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ-20бр. ; ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (базов курс)-15бр.; ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (напреднали)-5бр.; ОБМЕН НА ДАННИ МЕЖДУ MS EXCEL И MS WORD-5бр.; БАЗИ ДАННИ С MS ACCESS (начинаещи)-3бр.; ПРЕЗЕНТАЦИОННИ УМЕНИЯ. MS POWER POINT (базов курс)-10бр.; Комуникативни умения на английски език (базов курс)-10бр.; КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК (надграждащ курс)-10бр. Поради разнородните компетенции, които притежават и разностранни ангажименти и задължения, които имат, се предвижда участието на служители в няколко различни теми. В тази връзка броят на обучените служители се явява по-голям от броя на личния състав на Областната дирекция. 41 720.00 0.00
Дейност 6 : Провеждане на обучения на служителите от ОД «Земеделие» - Софийска област от фирма - външен изпълнител: Участие на определените от дейност 4.1. служители от Областната дирекция в обучения, организирани и провеждани от фирма – външен изпълнител. Темите, по които ще се проведат обученията са : Екипна ефективност; Колеги обучават колеги; Извършване на теренни проверки – предизвикателство и ангажимент; Формирането на масиви – модерен начин за развитие на българското земеделие. Предвижда се двукратно провеждане на обучението на 2 групи от по 40 служители, разпределени на териториален принцип и с цел по-пълно обхващане на целевата група. Всяко от обученията ще бъде тридневно. 30 300.00 0.00
Дейност 7: Изготвяне на вътрешна оценка за изследване на напредъка в резултат на изпълнение на дейностите по проекта. : Дейността предвижда екипът по изпълнение и управление на проекта да изпълни ангажиментите по:  Изготвяне на анкети за проучване.  Разпространение на анкетите сред всички участници в реализацията на проекта;  Обобщаване на резултатите и обработването им. Изготвяне на оценка на отзвука и напредъка в резултат на изпълнените дейности по проекта. 0.00 0.00
Дейност 8 : Информация и публичност: Организиране и провеждане на 2 броя пресконференции – покани до журналисти, наем зала и техника, кафе-пауза. Публикации в 2 национални и 2 регионални вестника – общо 4 броя. Изработка на брошури - Предпечатна подготовка и отпечатване на информационна брошура за популяризиране дейностите на проекта – 300 броя, А5, двустранно, 4+1 цвята Изработка на плакати: размер 50х70см – 100бр., Изработка на банер - размер 0,7м/1 м; отпечатан двустранно; материал – винил; окачен на стойка. Изработка на информационни табели с данните за проекта – 4 броя – цветни, пластмаса, размер А3. Изработка на химикали, папки с копче с логото на проекта – 300бр. Изработка печат с надпис, изискуем за вписване към всеки финансов документ по ОПАК. 8 448.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).