Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Комисията за защита на потребителите за осигуряване на цялостното управление на непрекъснатостта на работата й
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 8: Одит: Извършване на цялостен одит – междинен и окончателен след приключване на основните дейности по проекта. Изготвяне на одитен доклад: междинен и окончателен. 3 000.00 0.00
Дейност 4: Обучения по теми, свързани с управление, координация и контрол при възникване на бедствия, пожари и извънредни ситуации.: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: • Системи за управление на непрекъснатостта на бизнеса (методи и процедури на стандартът ISO 22301 социална сигурност). Добри практики и стандарти; • Планиране и управление на дейностите в условия на кризи, организация на одити и инспекции, свързани с готовността за действие при криза; • Управление на инциденти, разработване и тестване на планове за управление непрекъснатостта на дейностите в публичния сектор. 134 550.00 0.00
Дейност 6: Разработване и разпространение на наръчници, ръководства, справочници по посочените теми: В рамките на този проект се предвижда разработването и разпространението на: - Справочник по одитиране и контрол; - Наръчник за управление, координация и контрол при възникване на бедствие; - Наръчник за действие при пожари ; - Наръчник за действия при извънредни ситуации ; - Ръководство за анализ на риска. 6 000.00 0.00
Дейност 3: Обучения по специализирани теми, свързани с одит и контрол на дейността на публичния сектор (включително специфични аспекти от организацията на дейността на одитната дейност): Обучението ще се фокусира върху следната тема: • Организация на одитната и контролната дейност в публичния сектор. Одит на системи за управление на качеството, информационната сигурност, социална сигурност и управление на риска. 53 350.00 0.00
Дейност 5: Обучения по теми, свързани със сигурността на информацията (прилагане на Закона за защита на класифицираната информация – ЗЗКИ, специфични обучения по защита на класифицирана информация и др.): Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: • Разработване на контроли, свързани със сигурността на информацията, системи за управление на информационната сигурност (методология и изисквания на стандарта ISO 27001 Информационна сигурност); • Анализ и управление (третиране) на рисковете, свързани със сигурността на информацията. 81 200.00 0.00
Дейност 1: Управление на проекта: Създаване на екип по управлението на проекта от 4 души: ръководител проект, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Екипът ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта, в т.ч. организиране, провеждане, реализация, отчетност, наблюдение и контрол. Екипът ще провежда редовни срещи, не по-малко от една на месец. На първата работна среща на екипа ще се: приеме актуален план за изпълнение с междинни показатели, график на дейностите, правила и процедури за работа, механизъм за вътрешна комуникация, разпределение на отговорности, в т.ч. за наблюдение на индикатори и събиране на информация за потвърждение. 13 866.08 0.00
Дейност 7: Дейности за информация и публичност: Дейността ще бъде извършвана от външен изпълнител, избран посредством тръжна процедура по ЗОП. В рамките на тази дейност за информиране и публичност ще се включват: - предоставяне на информация и осигуряване на публичност за изпълнението на проекта в медиите, чрез подготовка на материали за платени публикации в национален ежедневник при значими отделни етапи от проекта (стартиране на проекта, проведени обучения и приключване на проекта). - организиране на пресконференции за оповестяване на проекта при неговото стартиране, както и при приключване на проекта за представяне на резултатите от него; - публикуване и разпространение на рекламни и информационни материали. 14 200.00 0.00
Дейност 2: Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: В съответствие с изискванията на програмата ще бъдат проведени тръжни процедури за избор на изпълнители. Цялостният процес на провеждане на тръжните процедури ще бъде организиран в съответствие с принципите на безпристрастност, конфиденциалност и прозрачност и в изпълнение на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Всяка процедура се определя от предмета на услугата. Първата процедура, с която ще започне дейността е за избор на външен изпълнител за „изготвяне на документация за тръжни процедури”. Администрацията на КЗП в партньорство с екипа за управление на проекта ще подготви методология за неговия избор и ще проведе процедурата. Документацията по тръжните процедури (дейност 3, 4, 5, 6 и 7) ще бъде изготвена от външен изпълнител. Процедурите по ЗОП за избор на външни изпълнители по съответните процедури ще се провеждат от администрацията на КЗП. В комисията, провеждаща тръжните процедури ще участват и двама от членовете от екипа за управление на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).