Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Да се постигне качествено административно обслужване и развитие на електронното правителство
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Д1 Оптимизиране на процесите и интегриране на услугите: Дейността включва четири поддейности 0.00 0.00
Д1.1 Анализ на настоящото състояние на услугите, предоставяни от общинската администрация: Преглед на работните процеси, процедури и принципи на работа, ефективност на работата. 0.00 0.00
Д 1.2 Разработване на бъдещ модел за оптимизация на процесите на обслужване: Въз одснова на дейността ще се разработи техническа спецификация и задание за изработка на интегрирана информационна система за административни услуги 0.00 0.00
Д1.3 Анализ на несъответствието между настоящето състояние и бъдещ модел на обслужване : Ще покаже точните индикатори, с които може да се измери ползата от внедряване на ИИСАУ 0.00 0.00
Д1.4. Съпътстващо обучение в нормативната уредба: Обучение във връзка със ЗЕУ, Наредбата за електронни административни услуги и др. 0.00 0.00
Д2 Развитие на електронното правителство и административни електронни услуги: Дейността обхваща четири поддейности 0.00 0.00
Д2.1 Разработване на ИИСАУ: Осигуряване на ИИСАУ, отговаряща на всичси изисквания за работа в средата на е-правителство 0.00 0.00
Д2.2 Внедряване и тестване на разработения по проекта софтуер: Закупуване на оборудване, тестване на софтуера 0.00 0.00
Д2.3 Създаване на интерент портал за публичен достъп до административните услуги на община Ямбол: порталът ще бъде разработен в съответствие с унифицираната визия за институционална идентичност на ДА 0.00 0.00
Д2.4 Съпътстващо обучение за работа със специализирания софтуер: Обучение на служителите за работа с новата система 0.00 0.00
Д3 Въвеждане на системи за управление за подобряване на админстративното обслужване: Дейността включва две поддейности 0.00 0.00
Д3.1 Внедряване на Общата рамка за оценка - CAF: Предоставя рамка за самооценка. 0.00 0.00
Д3.2 Съпътстващо специализирано обучение: На нива ръководство и екип за самооценка и внедряване 0.00 0.00
Д4 Изграждане на активна обратна връзка с потребителите на административни услуги: Дейността включва четири поддейности 0.00 0.00
Д4.1 Анкетно проучване: Начално проучване за удовлетвореност на потребителите на административни услуги 0.00 0.00
Д4.2 Закупуване и инсталиране на два обществени информационни терминала: Пряк достъп до вътрешната информационна система 0.00 0.00
Д 4.3 Внедряване на системата за обратна връзка с клиента: Системата ще бъде ползвана за идентифициране на отношението на клиента към качеството на определената услуга, веднага след нейното приключване 0.00 0.00
Д4.4 Съпътстващо обучение за работа с клиенти и хора в неравностойно положение: Обучение 0.00 0.00
Д5. Дейности за информация и публичност: Популяризиране на дейностите по проекта и ОПАК 0.00 0.00
Д 5.1 Организиране и провеждане на информационна кампания: Начална и заключителна пресконференция 0.00 0.00
Д5.2 Издаване на информационни материали: Брошури, плакати, флаери 0.00 0.00
Д6 Извършване на външен одит на проекта: Задължителен одит 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).