Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Трансфер и прилагане на добри практики при управление на човешките ресурси, чрез изработка на нормативни и други вътрешни документи, обучение и създаване на постоянно действащ механизъм за обмен на опит и идеи.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 – Организация и управление на проекта: Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се постигне чрез: - Изготвяне на подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности; - Организиране на първа работна среща, както и 10 регулярни; - Създаване на механизъм за логистика и координация; - Създаване на процедури за работа на сформирания екип; - Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта, в това число процедури по НВМОП, протоколи, технически отчети, формуляри и форми, и др.; - Управление на отношенията с изпълнителите по проведените процедури и създаване на механизъм за мониторинг и контрол, с цел проследяване на изпълнието на дейностите по заложените график и бюджет; - Проследяване изпълнението на заложените индикатори; - Изготвяне и съхраняване на проектно досие. 29 854.72 0.00
Дейност 2 – Извършване на проучване и разработване на комплексен анализ за прилаганите практики по управлението на човешките ресурси в община Кричим, съпоставени с прилагани практики в други държави-членки на ЕС: Дейността ще включи: - Извършване на проучвания за заснемане на съществуващото положение в управлението на човешките ресурси, чрез анкети и интервюта за настоящите прилагани практики в община Кричим; - Извършване на проучване и систематизиране на прилагани практики по УЧР в други страни-членки на ЕС; - Изготвяне на комплексен анализ и обобщен доклад с изводи и препоръки на проучените практики в УЧР по подобряване на условията за професионална реализация, осигуряване на равенство между половете, атестиране, мотивация, съществуване на компетентностни модели и управление на конфликти; - Провеждане на Кръгла маса в община Кричим за запознаване на целевите групи с резултатите от проучванията и анализа и провеждане на дискусия. 49 000.00 0.00
Дейност 3 – Идентифициране и трансфер на ползвани добри практики в община Арадипоу в сферата на управление на човешките ресурси, както и в областта на управление на обученията, провеждане на дистанционни обучения, използването на речници на компетенц: Дейността включва: - Петдневно работно посещение в община Арадипоу на екип от 5 представители от община Кричим и двама експерти, от страна на избрания изпълнител, в областта на УЧР; - Петдневно работно посещение на екип от 3 представители от община Арадипоу и двама експерти, от страна на избрания изпълнител, в областта на УЧР в община Кричим; - Идентифициране на добри практики в УЧР, както и в изброените области, ползвани от община Арадипоу; - Анализиране на индентифицираните добри практики и възможностите за трансферирането им в община Кричим; - Създаване на модел за реципиране, адаптиране и внедряване на идентифицираните добри практики от община Арадипоу в община Кричим; - Провеждане на обучение на служителите в община Кричим с цел повишаване на професионалните умения свързани с трансферираните добри практики; - Провеждане на тридневна Конференция в град Пловдив, България за дискусия, обобщаване на анализираните теми, представяне на идентифицираните добри практики и изготвения модел за реципирането, адаптирането и внедряването им в община Кричим с участието на 60 представители на двете общински администрации – 20 от община Арадипоу и 40 от община Кричим. 48 200.00 0.00
Дейност 4 – Съвместно разработване на ръководство за УЧР, съдържащо конкретни практики и организиране на обучения за тяхното практическо прилагане с цел повишаване на административния капацитет на община Кричим : Дейността ще включи: - Организиране на едноседмични обучителни посещения на представители от двете общини, както следва: -5 представители на община Кричим и 3 експерти, представители на избрания изпълнител в община Арадипоу; -5 представители на община Арадипоу и 3 експерти, представители на избрания изпълнител в община Кричим. - Разработване на ръководство за УЧР за нуждите на община Кричим, съдържащо конкретни практики, включващо политики и указания за работа, методологии и вътрешни правила за идентифицираните и трансферирани практики в процеса по управление на ЧР; - Провеждане двумодулно обучение, теоретично и практическо, на тема „Управление на конфликти в работата на общинските администрации и екипи” с участието на 60 представители от Община Кричим в това число администрация, представители на общинския съвет и кмет. 49 500.00 0.00
Дейност 5 – Създаване на съвместен Консултативен център за обмяна на опит, мониторинг върху процесите, тенденциите и прилаганите иновативни подходи в сферата на управлението на човешките ресурси между Община Кричим и Община Арадипоу: Дейността ще включи: - Разработване на Устройствен и функционален статут за работа на Центъра; - Провеждане на първа съвместна работна среща за приемане на Устройствения и функционален статут за работа и краткосрочна програма. 46 100.00 0.00
Дейност 6 – Дейности за информация и публичност: Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва: - Откриване на проекта с конференция с представители от двете страни за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изработване банери и рекламни материали; - Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите; - Публикуване на съобщения в печатни и електронни медии; - Публикуване на информация на интернет страницата на община Кричим за прогреса на проекта. 28 900.00 0.00
Дейност 7 – Провеждане на одит за изпълнението на проекта: Дейността ще включи: - Удостоверяване, че проектът е постигнал специфичните си цели; - Изработване на одитен план; - Изработване на междинен одитен доклад; - Изработване на годишен доклад; - Изработване на окончателен одитен доклад. 5 700.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).