Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Изграждане на високоефективна администрация на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор с високо ниво на компетентност на служителите й.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 – Организация и управление на проекта: 1. Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. – Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите. – Разпределяне на задълженията между членовете на екипа. – Обсъждане на плана за действие за изпълнението на проекта и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност. 2. Възлагане изпълнението на проектни дейности по процедури за избор на изпълнители в съответствие с приложимите правила по ЗОП. 3. Отчитане на проекта 9 210.79 0.00
Дейност 2 – Специализирани обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА): Дейността предвижда включването на служители от ДАМТН в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация за 2014 г. Дейността ще се състои от следните поддейности: 2.1. Семинар на тема „Оценка на индивидуалното изпълнение“, със сигнатура УА–4; – Семинарът има за цел да запознае участниците с основните принципи на управление на изпълнението чрез формулиране на цели, задачи и индикатори на всички нива в администрацията и на структурните й звена. Чрез практически примери, ще бъдат посочени новите моменти и прилагането на елементите на оценка и самооценка, както и задачи, техники и очаквани резултати във връзка с оценка на изпълнението. Семинарът се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 8 часа. Общият брой на обучаемите е 5 служители, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.2. Курс на тема „Прилагане на комплексно административно обслужване“, със сигнатура ПП–3; – Курсът има за цел да се усвоят техники и процедури за подобряване на организацията на административното обслужване. Участниците да придобият знания, относно комплексното административно обслужване. Курсът се провежда в рамките на 2,5 дни и е с продължителност общо 20 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.3. Курс на тема „Административно регулиране и подобряване на бизнес средата“, със сигнатура ПП–4; – Курсът има за цел да запознае участниците с практиката по прилагането на нормативната уредба, касаеща административното регулиране. Ще бъдат представени съвременните концепции за анализ и оценка, във връзка с подобряване на бизнес средата. Курсът се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 3 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.4. Курс на тема „Етика и превенция на корупцията в държавната администрация“, със сигнатура ОПЕА–5; – Курсът има за цел да представи актуалните проблеми и мерките за превенция и противодействие на корупцията. Ще се придобият знания относно връзката между управление, ефективност на институциите и етично поведение. Курсът се провежда в рамките на 2,5 дни и е с продължителност общо 20 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа 2.5. Семинар на тема „Ефективност на системите за финансово управление и контрол“, със сигнатура ДУ–7; – Семинарът има за цел да представи нови успешни примери и практически умения във връзка с постигането на ефективност на системите за финансово управление и контрол. Семинарът се провежда в рамките на 1,5 дни и е с продължителност общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 7 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.6. Курс на тема „Управление на информационната сигурност в администрацията“, със сигнатура ЕП–4; – Курсът има за цел да запознае учстниците със сигурноста и защитата на информацията в информационното пространство и центровете за данни. Курсът се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 2 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.7. Курс на тема „Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление“, със сигнатура ЕП–6; – Курсът има за цел да представи на учстниците облачните технологии и ключови моменти при управлението във високо технологична виртуална среда. Курсът се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 3 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 4 690.00 0.00
Дейност 3 – Обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип“: Организиране и провеждане на обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип” за 60 служителя. Обучението ще се извършва на 2 групи по 30 служители с продължителност 2 дни. За извършване на дейността ще бъде избран изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали - презентационни материали, папка, химикал. 28 800.00 0.00
Дейност 4 – Обучение на тема „Лидерство и адаптивност”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Лидерство и адаптивност” за 20 участника. Обучението ще се осъществи в рамките на 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 9 600.00 0.00
Дейност 5 - Обучение на тема „Новаторство и бизнес ориентирано управление“: Организиране и провеждане на обучение на тема „Новаторство и бизнес-ориентирано управление” за 30 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 14 500.00 0.00
Дейност 6 – Обучение на тема „Публично и медийно представяне”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Публично и медийно представяне” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 9 600.00 0.00
Дейност 7 – Дейности за информация и публичност: В изпълнение на мерките за информация и публичност ще бъдат изработени и подготвени: • 2 банера, които ще се използват при всички обучения и публични събития по проекта, съобразени с всички изисквания за проекти финансирани по ОПАК; • Подготовка на информационни материали – в рамките на проекта ще бъдат изработени 600 бр. брошури, с информация за целите и дейностите по проекта, както и за неговото финансиране, които също ще бъдат съобразени с всички изисквания за проекти, финансирани по ОПАК. Ще бъдат изготвени 300 броя в началото на проекта за представяне на предвидените дейности и очакваните резултати по проекта и 300 броя в края на проекта, които ще представят изпълнените резултати и индикатори по проекта. • Пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и удовлетвореността на целевите групи, както и за успешното му приключване. Екипът за управление на проекта ще покани за участие в пресконференцията представители от различни държавни агенции, неправителствени организации, журналисти от различни медии, и всички заинтересовани страни. Пресконференцията ще бъдет отворена и за граждани. 4 440.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).