Повишаване на административния и професионален капацитет на служителите чрез усъвършенстване на експертните им знания и умения за постигане на по–висока ефективност.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта.: Задачите и отговорностите по осъществяване на дейностите по проекта ще се разпределят между двамата члена на екипа - ръководител и счетоводител.
Дейностите по организация и управление предвиждат разделение на задачите съгласно функционалните задължения и отоговорности; създаване на правила за вътрешен контрол и финансова отчетност при управлението на проекта и съхранението на проектната документация; провеждане на процедури за избор на изпълнители; текущ контрол по изпълнение на дейности, възложени на външни изпълнители; текущо отчитане по фази и етапи от изпълнението, както и текущ моноторинг на отделните етапи от проекта, включително и след приключването му.
7 920.24
0.00
Дейност 2: Провеждане на специализирани обучителни курсове по английски и френски език за служителите от дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол": Предвид специфичния предмет на дейност служителите от дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол", разделени на две групи по десет служители ще преминат тримесечен езиков курс на обучение по терминологичен английски или френски език. Езиковят курс ще бъде фокусиран към обучение на термините и изразите, използвани в световната икономическа и юридическа теория и практика, термини и съкращения специфични за различните видове предприятия: индустриални, банкови, застрахователни, бюджетни и др.
За напредъка в обучениеята по време на курса ще се провеждат контролни тестове и ще се изготвят ежемесечни отчети за учебните часове, присъствието на курсистите и резултатите от междинните тестове. В края на курса ще се проведе финален тест и на всеки успешно преминал теста ще бъде издаден сертификат.
14 400.00
0.00
Дейност 3: Обучения от каталога на Интитута по публична администрация: Развитието на професионалните умения и квалификацията на служителите се състои в усвояването на най-новите модели за организация и функциониране на администрацията съобразно добрите практики на страните от ЕС. В тази връзка за експертите от дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол" от каталога на ИПА за 2013 г. са избрани следните обучителни курсове:
1. "Основни производства по АПК (за юристи)". В обучението ще вземат участие началниците на отдел "Процесуално представителство" и отдел "Правно осигуряване на следприватизационния контрол"
2. "Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации". В обучението ще вземат участие 2 експерта от отдел "Контрол на приватизационните договори" и 1 от отдел "Правно осигуряване на СПК"
3. "Лична антикорупционна тетрадка - ръководител и подчинен заедно срещу корупцията". В обучението ще вземат участие началниците на отдел "Контрол на приватизационните договори", отдел "Правно осигуряване на СПК", отдел "Правна подготовка на приватизационните сделки" и отдел "Процесуално представителство" и двама експерти от отдел "Правно осигуряване на СПК"
4. "Организационно управленски фактори и условия за корупция и мерки за тяхното ограничаване". В обучението ще вземат участие директорите на дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол"
5. "Прилагане на правото на ЕС в държавите членки". В обучението ще вземат участие двама експерти от дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол"
6. "Съдебен контрол в правото на ЕС". В обучението ще вземат участие двама експерти от дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол"
7. "Основи на материалното право на ЕС". В обучението ще вземат участие двама експерти от дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол"
8. "Работа с дълги документи с MS WORD". В обучението ще вземат участие четирима експерти от дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол"
9. "Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD". В курса ще вземат участие 2 служители от отдел "Контрол на приватизационните договори" и 2 служители от Дирекция "Правна"
3 800.00
0.00
Дейност 4: Специализирани обучения в съответствие със специфичната дейност на служителите : Специализирано обучение за допълнителна професионална квалификация на служители от отдел "Правна подготовка на приватизационните сделки", отдел "Процесуално представителство", отдел "Контрол на приватизационните договори" и отдел "Правно осигуряване на СПК" относно прилагането на Закона за задълженията и договорите и Наредбата за условията и реда за организиране и провеждане на централизирани публични търгове за продажба на акции - собственост на държавата в съответствие с длъжностните характеристики на служителите. В обученията ще вземат участие по 5 служители от дирекция.
3 700.00
0.00
Дейност 5: Обучения за придобиване на ключови компетенции: В рамките на дейността се предвижда провеждане на две двудневни обучения: "Осигуряване на прозрачност и интегритет - предизвикателства, решения, тенденции на реформата”, което има за цел да представи осигуряването на прозрачност и защитата на организационния интегритет като ключови предизвикателства пред публичните администрации на страните-членки на ЕС. Обучението ще акцентира върху общите принципи на реформата и върху ключови акценти в развитието на инструментариума за добро и прозрачно управление в публичния сектор - обща рамка и тенденции на развитие. В обучението ще вземат участие 16 служители на диркеция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол".
"Инструментариум за осигуряване на прозрачност и управление на интегритета в публичния сектор на ЕС -
управление чрез принципи и програми". Обучението има за цел да запознае служителите на дирекция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол" с принципи на група държави срещу корупцията, програми за прозрачност и антикорупция, практики изведени от опита на страните членки на ЕС в контекстта на модернизацията на публичния сектор. В обучението ще вземат участие всички сллужители на диркеция "Правна" и дирекция "Следприватизационен контрол".
Обученията ще са изнесени с цел участниците в тях да са извън работната обстановка и да могат да избегнат ежедневните служебни емоции и да се повиши нагласата за съпричастност и активност при изграждането на ефективни екипи.
48 160.00
0.00
Дейност 6: Дейности за информация и публичност: Дейността ще е текуща и ще се извършва по време на цялостнот изпълнение на проекта. С цел осигуряване на широка публичност и популяризиране на дейностите по проекта, с финансовата подкрепа на ЕС чрез ЕСФ, ще бъдат използвани следните информационни и комуникационни механизми:
- изработване на рекламни и помощни материали, необходими за обученията и пресконференцията по проекта;
- подготовка и публикуване на публикации в печатни и он-лайн медии по време на изпълнение на проекта;
- Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта;
- дипляни, популяризиращи проекта и съдържащи информация за източника на финансиране, основната и специфичните му цели и очакваните резултати;
- информация за постигнатите резултати ще бъде публикувана и на уеб-сайта на Агенция за приватизация и следприватизационен контрол
6 640.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN