Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 772 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Да изгради и укрепи капацитета на структурите на гражданското общество - браншовите организации и съсловните сдружения, за реализиране на национални политики за саморегулация на търговските комуникации и постигане на ефективно партньорство с администрацията
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Проучване и анализ на нормативната база и добрите практики за саморегулация на търговските комуникации и изготвяне на база данни: Проучване на всички европейски документи, касаещи темата за самурегулацията в търговските комуникации; изготвяне на сравнителен анализ на саморегулацията в рамките на Европейския съюз; изготвяне на пакет с образователни материали, които ще бъдат предоставени на целевите групи и използвани по време на семинарите и работните срещи 0.00 0.00
Дейност 2. Изготвяне на информационни материали за саморегулацията на търговските комуникации.: Ще бъде изготвена информационно-познавателна брошура, която да дава обща информация за необходимостта от прилагане принципите на саморегулация в търговските комуникации и предимствата, които този модел дава на участниците в комуникационната верига производител – СГО - администрация – потребител;Изготвяне на Наръчник за добри практики с обобщен опита на различни СГО от страните – членки на ЕС, както и опита на единствената добра практика у нас – саморегулаторната система на Съюза на пивоварите в България; Създаване на он-лайн библиотека на интернет страницата на Съюза на пивоварите в България – www.pivovari.com; Изготвяне на транспарант, визуализиращ проекта и посочващ източникът на финансиране, който ще бъде поставян при провеждане на всички публични събития. 0.00 0.00
Дейност 3. Организиране и провеждане на 2 семинара за обучение на представителите на структурите на гражданското общество за прилагане на саморегулацията в търговските комуникации: Темата на семинара ще бъде необходимостта от въвеждане на саморегулацията, европейската регулаторна рамка и предпоставките за прилагане на този модел в България; Провеждането на този семинар се обуславя от необходимостта от познания в тази сфера на представителите на браншовите организации, съсловните сдружения, потребителските организации и други СГО 0.00 0.00
Дейност 4. Организиране и провеждане на 3 кръгли маси между представители на целевите групи за обмяна на опит и иницииране на съвместни действия за законодателни промени: Първата кръгли маси ще има за цел да събере представителите на тези СГО, които имат желание и готовност да създадат свои саморегулаторни системи;Втората кръгла маса ще бъде изцяло насочена към подготовка на общи действия за иницииране на законодателни промени – предложение за изменение и допълнение на Закона за защита на потребителите, където да се регламентира обща рамка и възможност за насърчаване създаването на саморегулаторни органи на търговските комуникации; На третата кръгла маса ще бъдат поканени представители на администрацията (Министерство на икономиката и енергетиката, Министерство на здравеопазването, Комисия за защита на потребителите и др.), с които ще се дискутират възможностите за разработване на национална политика за саморегулация на търговските комуникации 0.00 0.00
Дейност 5. Организиране и провеждане на заключителен дискусионен форум : В рамките на форума ще бъдат поканени широк кръг участници – чуждестранни експерти, представители на дипломатическите мисии на страните от ЕС в България, представители на медиите, на бизнеса, на администрацията, на законодателната власт, на научните среди и пр. Целта е да се постигне обществена нагласа и благоприятна комуникационна среда за въвеждане на принципите на саморегулация на търговските комуникации в България. 0.00 0.00
Дейност 6. Действия за публичност и прозрачност: Изготвяне на комуникационен план за работа с медиите; Провеждане на три пресконференции с журналисти от националните медии; . Изготвяне на прессъобщения до националните медии с актуална информация за хода на проекта и постигнатите резултати; Радоикампания – поредица от инфотеми по националното Инфорадио 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).