По – ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията на служителите в община Кирково чрез подобряване на професионалната им компетентност
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1. Провеждане на индивидуални обучения на служители в ИПА: 33 служители ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2013 г.):
• Форми на сътрудничество между администрацията и гражданските и бизнес организации (ПР -19) – 5 служители
• Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 4 служители
• Работа с дълги документи с Mc word (ИТО - 7) – 10 служители
• Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 10 служители
12 540.00
0.00
Дейност 2. Провеждане на специализирани обучения на служители от Общината: Дейността включва следните специализирани обучения:
• 3-дневно специализирано обучение на тема развитие на туристическите дестинации и маркетинг на трансграничните райони. Участници от отдел ”Образование, култура, здравеопазване, социални дейности, спорт и туризъм” – отдел ”Териториално развитие и инфраструктура”, отдел ”Общинска собственост,търговия, селско и горско стопанство” – 10 служители
• Обучение по гръцки език (базово ниво) за 22 служители
17 440.00
0.00
Дейност 3. Провеждане на 2 групови тридневни обучения за служителите от община Кирково: Дейността ще обхване 120 служители от администрацията на община Кирково и ще включва широк спектър от обучения, както насочени към оптимизиране на ефективността на екипната работата, мениджмънт и лидерство, , управление и мотивиране на екипа, управление на времето формиране и вземане на решения, ефективни управленски стилове, методи за вътрешно преодоляване на конфликтни ситуации, и др.
Обученията ще са тридневни и ще се проведат на две групи от по 60 участника. Във всяко от обученията ще се работи в малки групи, ще се подготвят презентации, симулации, дискусии, ролеви игри, решаване на казуси и др.
При провеждането на груповите обучения ще се взаимстват и реализират конкретни добри практики, вече приложени и успешно работещи при други администрации и/или бизнеса. След приключването на обученията ще се извърши оценка на тяхната ефективност.
48 000.00
0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Провеждане на две пресконференции – начална пресконференция и финална пресконференция за отчитане резултатите от изпълнение на дейностите по проекта;
Осигуряване на своевременна информация за напредъка по изпълнението на проекта чрез публикации на сайта на общината;
3 000.00
0.00
Дейност 5. Управление на проекта: Дейността е необходима за осъществяване на безпроблемната комуникация и организация на обученията и отчитането на резултатите пред УО на ОПАК.
Екипът ще се събира на работни срещи всеки месец, ще изготвя междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и ще следи за своевременно провеждане на обществените поръчки.
8 948.31
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN