Оптимизиране и надграждане на националната информационна система „Интрастат”, с оглед осигуряване на по-ефективното и по-пълноценното й функциониране;
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
По дейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки;: • Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка и документация за участие;
• Проведена процедура, съобразно ЗОП за възлагане на обществена поръчка;
• Сключен договор за изпълнение с избрания изпълнител.
7 399.15
0.00
По дейност 2: Разработване на софтуерен продукт - Модул за Статистически Контрол (МСК) към съществуващата ИС “Интрастат”;: • Изготвен доклад от извършения бизнес анализ;
• Изготвена детайлизирана техническа и функционална спецификация на МСК към ИС „Интрастат”;
• Разработен дизайн на МСК към ИС „Интрастат”;
• Разработено софтуерно приложение;
• Прието от Възложителя софтуерно приложение в готовност за опитна експлоатация;
• Изготвена документация за софтуерното приложение;
• Обучени 8 служители за работа със софтуерното; приложение;
• Реално внедрено софтуерно приложение
118 057.73
0.00
По дейност 3: Разработване и внедряване на софтуерен продукт – „Модул за анализи“ (МА) към съществуващата ИС „Интрастат”: • Изготвен доклад от извършения бизнес анализ;
• Изготвена детайлизирана техническа и функционална спецификация на МА към ИС „Интрастат”;
• Разработен дизайн на МА към ИС „Интрастат”;
• Разработено софтуерно приложение;
• Прието от Възложителя софтуерно приложение в готовност за опитна експлоатация.;
• Изготвена документация за софтуерното приложение;
• Обучени 8 служители за работа със софтуерното приложение;
• Реално внедрено софтуерно приложение
118 056.53
0.00
По дейност 4:Разработване на унифициран модел и пакет от софтуерни приложения за описание и обмен на „структурирани данни“ във връзка със система „Интрастат”: • Разработен унифициран модел за описание на „контейнери“ за структурирани данни и система от „съобщения“ („пликове“ с данни и метаданни) за обмен на файлове с такива данни;
• Изготвени описания на «контейнери» и «съобщения» за обмен на структурирани данни между „предоставители на статистическа информация“ (ПСИ) – в случая Интрастат оператори“, и „Национален събиращ орган“(НСО), в случая Дирекция „Интрастат“ при ЦУ на НАП;
• Разработен референтен модел за извличане на данни от потребителски бази данни и създаване на файлове за обмен на структурирани данни в текстови/XML формат, както и обратно въвеждане на такива данни в БД;
• Разработен проект на пакет от софтуерни приложения („реферертна инфраструктура“) за обмен на структурирани данни;
• Разработен пакет от софтуерни приложения;
• Приет от Възложителя пакет от софтуерни приложения в готовност за опитна експлоатация;
• Разработена техническа и експлоатационна документация на пакета от софтуерни приложения;
• Обучени 8 служители за работа с пакета от софтуерни приложения;
• Реално внедрен пакет от софтуерни приложения
118 056.53
0.00
По дейност 5: Дейности за информация и публичност: • Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка, проведена процедура за възлагане на обществена поръчка и сключен договор с избрания изпълнител;
• Организирана пресконференция при стартиране на проекта;
• Организирана пресконференция при приключване на проекта;
• Публикувано прессъобщение в началото на проекта;
• Публикувано прессъобщение в края на проекта;
• Изработен рекламен банер;
• Създадена специална категория на проекта в Интернет и Интранет страниците на НАП;
4 180.83
0.00
По дейност 6: Независим финансов одит;: • Подготвена документация за възлагане на обществена поръчка, проведена процедура за възлагане на обществена поръчка и сключен договор с избрания изпълнител;
• Изготвен междинен одитен доклад ;
• Изготвен заключителен одитен доклад
3 798.83
0.00
По дейност 7: Организация и управление на проекта;: • Изготвена Заповед за организация и управление на проекта;
• Изготвен подробен план за изпълнението на проекта;
• Изготвени и подадени до УО на ОПАК технически доклади във връзка с изпълнението на проекта;
• Постигнати индикаторите за изпълнение на проекта;
• Адекватно и навременно управлявани рискове, проблеми и промени;
20 032.02
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN