Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на ефективността на държавната администрация чрез стимулиране на организационното развитие на административните структури.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организация и управление на проекта: 1.1 Разпределяна на задълженията на екипа 1.2. Изготвяне и приемане на подробен План-график за изпълнение на дейностите. 1.3. Работни срещи на екипа с подизпълнителите. 1.4. Създаване и поддържане на система за комуникация в екипа и с подизпълнителите. 1.5. Уточняване на организация на работата в офиса и начините за съхраняване на документите. 1.6. Планиране и организиране на тръжни процедури. 1.7. Изготвяне на технически и финансови отчети. 19 740.00 0.00
Дейност 2. Изготвяне на функционален анализ на Община Хасково в 4 етапа: Дейността „Функционален анализ” ще бъде извършена при стриктно спазване на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация. Функционалният анализ ще включва преглед на всички общински структури и фунции и следните поддейности: • Анализ на релевантността • Анализ на ефективността • Анализ на ефикасността • Формулиране на препоръки за подобрение • План за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите. Предвижда се провеждането на функционалния анализ да премине през слените етапи, описани в Единната методология: • Етап 1: Планиране и подготовка на функционалния анализ (сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцента на анализа; изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност); • Етап 2: Провеждане на функционалния анализ (анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране нa области за подобрение; формулиране на предложения за подобрение); • Етап 3: Приключване на функционалния анализ (приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие; изготвяне на проект на доклада, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад; комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни); • Етап 4: Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението (анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките; публичност на резултатите от функционалния анализ). Методите, които ще бъдат използвани и приложени за извършване на функционалния анализ включват: • Събиране, проучване и анализ на документи и информация (доклади за състоянието на съответната административна структура, резултати от изследвания, проучвания, външни и вътрешни одити, обратна информация от заинтересованите страни , др), с цел установяване на правомощията на органа на власт, функциите на общинската администрация, функциите на районната администрация, поставените цели, постигнатите резултати и ресурси, които са използвани. • Анкетни проучвания чрез предварително разработени въпросници за ръководители и служители и избрани заинтересовани лица. • Провеждане на интервюта с ръководителите, служителите и избрани заинтересовани лица от администрацията на община • Провеждане на фокус група с представителите на екипа за провеждане на функционален анализ от страна на общинска администрация • Наблюдение и експертна оценка на резултатите от анкетните проучвания, интервютата и фокус групите Изборът на изпълнител ще се извъши от екипа по проекта съгласно разпоредбите на националното законодателство и ПМС №55/2007 Необходими средства/разходи за изпълнение на дейността: лева Раздели/пера на бюджета, към които са отнесени съответните разходи: Раздел /перо 49 500.00 0.00
Дейност 3. Разработване на предложения за промени в нормативни, стратегически и други документи на Община Хасково: На база на функционалния анализ за Община Хасково и в частност на направените препоръки (Дейност 2), ще се разработят предложения за промени в нормативни, стратегически и други документи на Общината. 20 000.00 0.00
Дейност 4. Подобряване на организацията, работните процеси и координацията в администрацията на община Хасково: Подобряването на организацията, работните процеси и координацията в администрацията на община Хасково чрез: - разработване/ усъвършенстване на методологии, вътрешни правила, и процедури; - разработване на инструкции и наръчници за осъществяване на конкретни функции, за управление и развитие на организацията; - въвеждане на стратегии за организационно развитие, модели за управление на промените; - въвеждане на механизми за оценка на ефикасността и ефективността на административните структури; - разработване на индикатори и системи за измерване и управление на изпълнението, и др. 70 000.00 0.00
Дейност 5. Мониторинг и преглед на изпълнението на препоръките от функционалния анализ: Извършването на мониторинг и преглед на изпълнението на препоръките, посочени във функционалния анализ (дейност 2). 21 000.00 0.00
Дейност 6. Организирането на публични обсъждания и кръгли маси: Организиране и провеждане на публични обсъждания и кръгли маси за обсъждането на промените в нормативните и стратегическите документи и създадените нови стратегически и нормативни документи. 1 700.00 0.00
Дейност 7. Работни срещи и работни групи: Организирането и провеждането на работни срещи на членовете на екипа и представители на подизпълнителите. 850.00 0.00
Дейност 8. Одит: Извършването на финансов одит на проекта. 1 900.00 0.00
Дейност 9. Дейности за информация и публичност: 9.1. Включване на информация в общинския сайт и дискусии във форума. 9.2. Заснемане и излъчване на видеофилм. 9.3. Пресконференции (2 броя). 9.4. Съобщения до СМИ. 9.5. Интервюта и статии в печатни издания. 9.6. Участия в радио предавания. 9.7. Рекламни карета в печатни медии 9.8. Отпечатване на рекламни материали - плакат, афиши, флаери и стикери, рекламни химикалки). 15 307.50 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).