Повишаване на качеството и ефективността на работа в Националното бюро за правна помощ
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта: Дейността ще осигури съвместяването на регулярните дейности на служителите с дейностите по проекта. Служителите, осъществяващи управлението на проекта ще изготвят базов седмичен график на служителите спрямо обученията, които ще посещават и ще осигурят плавното протичане на работния процес във всеки един момент от работата.
Те ще бъдат отговорни и за управлението на риска при евентуално отсъствие на служители и напасването на графика за обучения съобразно човешкия ресурс на администрацията към момента.
Отговорните за провеждане на дейността ще съблюдават и изискванията на договарящия орган за изпълнението на всяка една от дейностите, ще проведат процедурите по избор на външни подизпълнители съобразно действащото законодателство в страната и ще бъдат отговорни за финансовото и съдържателно отчитане на дейностите по проекта.
Задълженията на екипа по управлението ще обхващат общата координация на всеки един елемент от изпълнението на проекта и комуникацията с всички заинтересовани страни.
0.00
0.00
Дейност 2: Провеждане на обучения за служителите на Националното бюро за правна помощ: Дейността включва серия от обучения от Каталога на ИПА, както и обучения, поверени на външни изпълнители, съобразно потребностите на служителите, които са описани подробно по-долу като поддейности.
0.00
0.00
Дейност 3: Оценка на придобитите знания и мерки за прилагането им: Експертът по човешки ресурси заедно с ръководителите на НБПП ще разработят схема за оценка на знанията и прилагането им в работната среда.
Ще се проведат серия от три последователни работни срещи по дирекции с участието на представителите на служител човешки ресурси, на които ще се оценят последователно проведените обучения и ще бъдат определени планове за последващото развитие на служителите.
Експертът по човешки ресурси ще проведе и индивидуални срещи със служителите, на които ще дава съвети и насоки за професионалното развитие на кадрите, като вземат под внимание натрупаните знания и умения на служителите.
Възможно е при високи резултати от обученията и прилагането им служителите да се стимулират и с по-висок оценки при атестацията на дейността им за следващия период на оценка.
0.00
0.00
Дейност 4: Дейности за информация и публичност /задължителна/: Оповестяване на ОПАК и Европейския социален фонд, отпечатване на информационни материали.
На входа на Националното бюро ще бъде поставена табела с описание на основните цели и продължителността на проекта, на която ще фигурират всички задължителни елементи от представянето на програмата, съобразени с Насоките за кандидатстване и приложение 13 към тях.
Ще отпечатаме и брошури, които ще бъдат раздавани на посетителите в пилотните центрове за правна помощ в страната и ще изработим уеб банер, който ще публикуваме на интернет страницата на Националното бюро.
Задължително условие към външните подизпълнители ще бъде методиката за курсовете да се разработи по схема с оценка на знанията, на база на която да бъдат издавани сертификати на участниците. На всеки сертификат ще бъде отпечатано логото и слогана на Оперативна програма административен капацитет, както и на Европейския социален фонд.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN