Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване   квалификацията на служителите в общинска администрация – Провадия,чрез обучения в страната
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1.Организация, управление и вътрешен мониторинг по проекта: Назначаване на екип за управление – ръководител,координатор и счетоводител. Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от служители на бенефициента.Те ще сключат договори с бенефициента. При стартиране на проекта ще бъдат приети и утвърдени всички правила и процедури за осъществяване на дейностите.За една част ще се прилагат вътрешните правила на общината. Екипът участва в подготовката и провеждането на процедурите по ЗОП. Осъществява текущ мониторинг на изпълнението на проектните дейности.Следи за спазването на времевия график на дейностите. Екипът води проектното досие,поддържа връзка с целевите групи,доставчиците на обучения и публичност, с бенефициента – кмета на общината. Провежда периодични срещи с ръководството на общината,външните доставчици и целевите групи. Екипът извършва необходимите финансови дейности –плащания и отчитане. Изготвя междинните и годишните технически и финансови отчети за напредъка на проекта,както и окончателните доклади – технически и финансов. 7 649.98 0.00
Дейност 2: Обучения в Института по публична администрация/ИПА/: Обучение на 16 служители от общината по 3 теми в Института по публична администрация 1.Добро управление – отворена и прозрачна администрация- (ОПА 1)- 8 служители.Обучението ще даде основните насоки и действия на общ.служители за отворено и прозрачно управление,знания за сътрудничество с гражданските и бизнес организации. 2.Приложни въпроси за интеграция на етническите групи в РБ –(ЗА-5) – 4 служители.Обучението ще осигури познания за традиционните етнически и религиозни общности в страната и познания за специфичните особености при работа с тях. 3.Роля и политика на администрацията за управление на миграционните процеси –(ПП-10) - 4 служители .Миграцията на населението в общината към областния град Варна е факт. В обучението ще се търсят форми и начини за овладяване и контролиране на процеса. 7 360.00 0.00
Дейност 3:Изнесени обучения по ключови компетентности на служителите от администрацията: Модул 1:Привличане на инвестиции за устойчиво развитие и подобряване на ключовите компетентности-група от 20 служители. Модул 2:Е-слуги в общинската дейност – група от 20 служители Модул 3:Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация-група от 25 служители Обобщаващ семинар „Научени уроци“- група от 30 служители.Семинарът е изнесен и ще се води от 2 лектори – общински служители,които чрез императивни форми ще обобщят и предадат на колегите си наученото в ИПА по посочените теми и това от модулните обучения.Ще направят връзката между теория и практика,щи споделят добри практики от своята работа.Обучението се предвижда да бъде петък и събота. 59 122.48 0.00
Дейност 4:Дейности за информация и публичност: 1.Презентация на проекта-в началото на проекта.Ще представи целите и дейностите на проекта пред целевата група и ръководството на общината. 2.В края на проекта ще се проведе пресконференция с презентация и кетъринг – ще бъдат показани резултатите от проекта.Предвидена аудитория – 30-35 човека – журналисти и представители на заинтересованите страни,на местната общност,целева група. 2.Изработване на Вертикален банер с поставка.На банера ще бъде изписано: наименованието на проекта, бенефициента, и финансиращ орган.Предвижда се банерът да се поставя при реализирането на всички дейности по проекта. 3.Отпечатване на 300 бр дипляни за дейностите и резултатите от проекта.Формат А4, пълноцветен печат.със сгъване.Дипляните ще бъдат изработени към края на проекта,когато резултатите са вече известни.Ще бъдат разпространявани в общинската администрация, Центъра за административни услуги на населението и на финалната пресконференция. 4.Публикации в местния и регионални печатни и електронни медии- 2 платени и 4 други.Публикациите ще отразяват дейностите по проекта,начина на финансиране,постигнатите цели и резултати. 5.Отпечатване на материали: 135 бр.падове с логото на проекта,химикали с логото на проекта,флаш-памети с логото на проекта.Те са предназначени за обучаваните и за пресконференцията. 5 855.50 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).