Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване работата и ефективността на общинската администрация чрез повишаване на квалификацията и професионалната компетентност на служителите в Община Белене чрез обучения.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 – Управление на проекта: Управлението на проекта ще се осъществява от екип в състав Ръководител, Счетоводител и Технически сътрудник. Членовете на екипа са служители на Община Белене. Подбрани са кадри, които да имат необходимия и достатъчен опит в управлението на проекти и тяхната ангажираност да позволява качественото изпълнение на дейностите по проекта. Дейностите по Управление на проекта включват: 1. Дейности по координация и организация на обученията; 2. Избор на изпълнители за провеждане на обученията извън каталога на ИПА и дейностите за информация и публичност, съобразно изискванията на ЗОП. Изборът ще бъде проведени в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство. 3. Дейности по отчитане (изготвяне на междинни и окончателен доклад) към Управляващия орган на ОПАК 4. Упражняване на контрол и мониторинг върху изпълнението на дейностите. Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение. 2 275.00 0.00
Дейност 2 - Провеждане на обучения на служители на Община Белене: 1.1. Обучения от каталога на Институт за публична администрация (ИПА) за 2013г.  „Административно регулиране и подобряване на бизнес средата” (ПП-5), 20 уч.ч., 2,5 дни, 8 служители от обща и специализирана администрация 1.2. Чуждоезиково обучение, различно от предлаганите в Каталога на ИПА  „Практически английски език съгласно Общата европейска езикова рамка”, 120 учебни часа - за служители от обща и специализирана администрация, кметове, зам.- кметове и кметски наместници, общо 12 обучаеми в 1 групa. 1.3. Обучения, които не са включени в каталога на ИПА  „Стрес мениджмънт”, 16 учебни часа, 2 дни, за служители от обща и специализирана администрация, общо 2 групи по10 обучаеми, общо 20 обучаеми  „Управление на конфликти”, 16 учебни часа, 2 дни, за служители от обща и специализирана администрация, общо 1 група от 10 обучаеми  „Управление и мениджмънт”, 16 учебни часа, 2 дни, за служители от обща и специализирана администрация, общо 1 група от 10 обучаеми 22 900.00 0.00
Дейност 3 – Дейности за информация и публичност: Дейностите за информация и публичност се изразяват в провеждането на две пресконференции – пресконференция за оповестяване на началото на проекта и пресконференция за приключване на проекта и оповестяване на резултатите. Междувременно публичността на проекта ще се реализира и чрез публикации в медиите и в сайта на Община Белене, отпечатването и разпространението на 100 брошури, чрез които ще се информира широката общественост за дейностите по проекта и за неговото финансиране. В допълнение ще бъдат изработени банери. Предвижда се изработването на 50 бр. рекламни флаш памети на проекта. Дейностите ще бъдат извършени в пълно съответствие с изискванията, посочени в Приложение 13 „Задължения на бенефициента за осигуряване на информация и публичност”, част от Документите за информация. 2 240.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).