Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване административния капацитет на АГКК за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията и за качествено обслужване на гражданите и бизнеса,  чрез развитие на човешките ресурси и усъвършенстване уменията за ефективна комуникация с потребителите, включително на хора в неравностойно положение и отчитане на техните специфични потребности и при работата със съвременните технологии.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Подобряване на уменията за ефективно общуване, ефективна работа и взаимодействие с потребителите на кадастрални и геодезически услуги.: Поддейност 1.1 предвижда предоставяне чрез външен изпълнител на обучение под формата на сензитивен тренинг. Предвидените участници от целевата група са общо 45 служители на АГКК и териториалните й подразделения. Обучението ще бъде проведено в рамките на 3 четири дневни курса на териториите на областите София, Варна и Стара Загора. Бюджетът предвижда необходимите разходи за пътни, дневни и квартирни пари за участниците от териториалните подразделения. Външният изпълнител ще отговаря за цялостната организация и провеждане на обучението, в това число осигуряване на зали, оборудване, материали за участниците и кафе-паузи. Основната цел на обучението е повишаване на сензитивността към значението на ефективната комуникация за постигането на успешни работни взаимоотношения, както между членовете на екипа/отдела, така и взаимоотношенията с потребителите на услугите на АГКК. Обучението следва да е специализирано за услугите предлагани от АГКК и да включва предварително запознаване на лекторите с основните административни услуги, предлагани от агенцията, анализ на проблемните области в общуването, най-чести кризисни и конфликтни ситуации. Предварителният анализ от страна на доставчика на обучението ще гарантира целенасочено и конкретно обучение и тренинг на служителите от АГКК съобразено с нуждите на агенцията. В допълнение се цели и тематизиране и осмисляне отношението и нагласите на участниците към потребителите като основен и определящ фактор за успешната работа и взаимодействие с тях. Трениране на умения и техники за ефективно общуване и работа с клиенти; осмисляне на собственото поведение и поведението на другите в контекста на съвместната работа и активно участие в практически упражнения, симулации, дискусии и сесии за анализ и обратна връзка са основен инструмент за постигане на целите на обучението. Акцент в обучението е придобиване на умения за успешна комуникация с хора в неравностойно положение, посещаващи приемните на агенцията, при отчитане на специфичните им потребности. Поддейност 1.2 предвижда специализирано обучение в унисон с мерките свързани с капацитета на Института по публична администрация (ИПА) и предлаганите специализирани обучения от каталога на института. По конкретно, в рамките на дейност 1.2 се предвижда участие на 5 служители на АГКК от София в обучение „Практически умения за ефективна комуникация" /каталог ИПА ЕФ-8). Обучението ще цели да развие у участниците общи познания за комуникационния процес и техники за ефективна вербална и невербална комуникация, разрешаване на конфликти и средства за преодоляване на различията. 30 300.00 0.00
Дейност 2. Придобиване и подобряване знанията и уменията на служители на АГКК при работа с ГНСС технологии (подготовка, извършване и обработка на измервания с GPS апаратура): Дейност 2 предвижда предоставяне чрез външен изпълнител на обучение под формата на практически и теоретичен модул относно ГНСС технологиите и тяхното приложение в работата на АГКК. Предвидените участници от целевата група са общо 40 служители на АГКК и териториалните й подразделения. Обучението ще бъде проведено в рамките на 3 четири дневни курса на териториите на областите София, Пловдив и Плевен. Бюджетът предвижда необходимите разходи за пътни, дневни и квартирни пари за участниците от териториалните подразделения. Външният изпълнител ще отговаря за цялостната организация и провеждане на обучението, в това число осигуряване на зали, оборудване, материали за участниците и кафе-паузи. Целта на обучението е да се разширят теоретичните познания и практическите умения на служителите в областта на Глобалните навигационни спътникови системи, а именно: работа с GPS приемници, подготовка и извършване на измерванията, както и обработка на резултатите. Изключително необходимо за развитието на работата по картография, геодезия и кадастър е задълбоченото познаване на съвременните технологии и постигането на консолидирано ниво на познанията при по-широк кръг служители. 44 125.00 0.00
Дейност 3. Дейности за информация и публичност: В рамките на дейност 3 ще бъде проведена цялостна информационна кампания по проекта, която ще включва: - организация на откриваща и закриваща конференции по проекта с участието на представители на държавната администрация, гражданското общество, бизнес организации, организации на хората в неравностойно положение и медиите, за които се предвижда наем зала, оборудване и кафе - паузи. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: - 5 бр. публикации в местни и национални печатни издания; - изготвяне на информационна табела на проекта (постоянна); - изготвяне на комплект информационни материали за участниците в конференциите – химикали, тефтери/падове, папки с логото на ОПАК и ЕС (110 бр.); Предвижда се дейността да бъде възложена на външен изпълнител по реда на ЗОП. 7 100.00 0.00
Дейност 4. Организация и управление : В рамките на Дейност 4 ще бъде сформиран екипът на управление на проекта, включващ ръководител, координатор и счетоводител, като екипът ще има следните конкретни задачи: - организация и провеждане на оперативни срещи; - определяне и приемане на правила за работа на екипа, както и списък с оперативни задачи; - текуща координация и административно обезпечаване на проекта; - комуникация с Управляващия орган (УО); - сформиране на комисия, отговорна за обявяване на конкурси за избор на изпълнители по проектните дейности и провеждане съответните процедури. - публикуване на обяви в пресата за анонсиране на обществените поръчки, условия и формуляри. - участие в подготовка на тръжната документация; - провеждане на процедури за избор на изпълнител; - успешно контрактуване на процедури за избор на изпълнители и изпълнение на договори; - съхранение на документи, доклади и протоколи по проекта, водене на архив; - мониторинг на плана за изпълнение на проектните дейности; - оценка и наблюдение на изпълнението на дейностите, проведените обучения и проследяване на резултатите от тях; - месечни отчети и доклади за извършената работата на членовете на екипа; - доклад за проведената информационна кампания; - финален отчет на проекта. В рамките на дейността са предвидени разходите, необходими за административната дейност по проекта. 8 283.74 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).