Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на знанията и уменията на служители на НАП, които използват Управленска информационна система (DataWarehouse) в НАП за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 : Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки;: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейности 1 и 2 на дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие. Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител; Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител. 3 849.43 0.00
Дейност 2: Провеждане на обучения за подобряване капацитета на служителите на НАП, които развиват Управленската информационна система (DataWarehouse) (УИС);: В рамките на тази дейност ще бъдат проведени следните обучения: Поддейност 1: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Informatica PowerCenter; Предвижда се в обучението да вземат участие 8 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност обучението следва да е 4 дни. Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението. Поддейност 2: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Informatica DataQuality; Предвижда се в обучението да вземат участие 8 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност обучението следва да е 4 дни. Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението. Поддейност 3: Провеждане на обучение на тема: „Анализиране на данни с Pivottable в MS Excel” (ИТО–13); Заложеното обучение е включено в каталога на Института по публична администрация (ИПА) и е насочено към служители, имащи нужда от инструмент за преобразуване на големи обеми от данни в обозрими анализи, подпомагащи подготовката на дадено управленско решение. Чрез обучението ще се придобият знания и умения за прилагането на PivotTable и PivotChart анализи при обработването на таблици с данни в MS Excel. В рамките на обучението ще бъдат разгледани следните основни теми: Изисквания към данните; Представяне на помощника; Изчисления; Прецизна настройка на анализа; Създаване на диаграма за представяне на резултата от анализа. Имайки предвид спецификата на обучението, проектът предвижда в това обучение да участват 8 служители на НАП от дирекция „Анализи и прогнози” в ЦУ на НАП. 73 200.00 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Дейностите, свързани с информация и публичност ще се реализират по време на целия проект: от старта до края на проекта. Дейността включва следното: Поддейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки Поддейността включва: Подготовка на процедура за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на дейност 3 поддейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие; Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; Сключване на договор с избрания изпълнител. Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност. Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта: • Разработване и отпечатване на рекламни пакети по проекта (вкл. брандирани с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК, папка, химикалка и бележник); • Разработване и отпечатване на информационни брошури по проекта Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта: • Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация относно изпълнението на проекта; На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК; 3 336.80 0.00
Дейност 4: Организация и управление на проекта: Дейността включва: • Организиране на цялостното изпълнение на проекта; • Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; • Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки; • Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; • Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; • Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; • Управление на промените; • Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност; • Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи; • Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране на такива. 3 639.85 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).