Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Основната цел на проекта е да допринесе за повишаване на професионалните умения на служителите от Столична РЗИ, чрез обучения.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се осъществи от екип от 3-ма служители на Столична РЗИ, които ще заемат следните длъжности – ръководител, координатор и счетоводител. Така сформирания екип ще отговаря за своевременното изпълнение на заложените дейности в проекта, за изготвянето на междинни, годишни и окончателен технически доклади, финансови отчети, за поддържането на редовна комуникация с УО на ОПАК, както и за качественото изпълнение на проекта 6 112.00 0.00
Дейност 3: Провеждане на обучения, насочени към подобряване на управлението на човешките ресурси в администрацията на Столична РЗИ: За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности : • Провеждане на обучение на тема „ Управление и оценка на изпълнението”; • Провеждане на обучение на тема „Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация”; • Провеждане на обучение на тема „Управление на конфликтити и техники за разрешаване на проблемите „ • Провеждане на обучение на тема „ Управление на промяната , времето и стреса”; • Провеждане на обучение на тема „ Практически аспекти в работата на звената по Човешките ресурси” Предвидените обучения ще се проведът от ИПА 8 500.00 0.00
Дейност 4: Провеждане на обучения, насочени към осъществяването на ефективни комуникации в държавната администрация: За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности : • Провеждане на обучение на тема „ Комуникационна стратегия- разработване и план за реализиране”; • Провеждане на обучение на тема „Усъвършенстване на вътрешената комуникация в администрацията”; • Провеждане на обучение на тема „Връзки с обществеността „ • Провеждане на обучение на тема „Изграждане на публичен имидж”; • Провеждане на обучение на тема „Специфика на междукултурните комуникации”; • Провеждане на обучение на тема „Делова комуникация и етикет”; • Провеждане на обучение на тема „ Държавен протокол и церемониал” • Провеждане на обучение на тема „Практически умения за ефективни комуникации: Предвидените обучения ще се проведат от ИПА 12 320.00 0.00
Дейност 8: Дейности за информираност и публичност: По време на изпълнението на проекта ще бъдат спазвани правилата за осъществяване на информираност и публичност на ОПАК, като за целта ще бъдат изработени и разпространени следните рекламни материали: - Брошури 1000 бр. 100 бр.плакати , папки 100 бр, химикалки 100 бр, рекламни падове за писане 100 бр, 500 бр, рекламни СД. Всички рекламни и информационни материали ще съдържат логото на ЕС, логото и слогана на ОПАК, логото и слогана на ЕСФ. С цел повишаване информираността проектът предвижда провеждането на две пресконференции – встъпителна и заключителна , както и излъчването на рекламни клипчета до 30 сек 3 бр и публикуването на рекламни карета в местни вестници 2бр.. При провеждането на двете пресконференции както и на всички рекламни и информационни матерали задължително ще бъде упоменато следното: „ Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд” 5 000.00 0.00
Дейност 7: Организиране и провеждане на двудневно изнесено практическо обучение на тема „Личностна и екипна ефективност”: За изпълненито на тази дейност ще бъде избран изпълнител съгласно ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да осъществи цялостната организация по подготовката и провеждането на практическото обучение, да осигури аниматори, които под формата на тиймбилдинг ще провеждат практическите занятия. В практическите обучения, и при разработването на програмата изпълнителят ще трябва да се съобрази със следното: програмата трябва да включва практически задачи за изграждане на личностна и екипна ефективност. Практическото обучение ще се проведе изнесено извън рамките на работната среда под формата на тиймбилдинг. Предвидените практически задачи ще допринесат за сближаването и опознаването на служителите, както и ще предоставят възможност всеки един от тях да прояви личността си в невиджана до момента за колеги си „светлина”. Всичко това допринася изключително много за изграждане на креативност в работата, за подобряване на комуникациите в колектива, което пък от своя страна е стъпка към подобряване ефикасността на работата 15 250.00 0.00
Дейност 2: Провеждане на обучения, насочени към подобряване на управленските умения в администрацията.: За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните под дейности : • Провеждане на обучение на тема „ Стратегически мениджмънт в държавната администрация”; • Провеждане на обучение на тема „Превенция на корупционния риск”; • Провеждане на обучение на тема „Организационно развитие. Управление на промяната”; • Провеждане на обучение на тема „Публичен имидж – елемент на доброто управление”; • Провеждане на обучение на тема „ Делова етика”; Предвидените обучения ще се проведат от ИПА 6 940.00 0.00
Дейност 5: Провеждане на обучения, имащи отношени към прилагането на правните аспекти в управлението на административната дейност, превенцията и противодействието на корупцията: За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности : • Провеждане на обучение на тема „ Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси”; • Провеждане на обучение на тема „Административна стилистика”; • Провеждане на обучение на тема „ Основни производства по АПК „ ( за неюристи); • Провеждане на обучение на тема „ Правна уредба и приложение на ГПК” ( за неюристи); • Провеждане на обучение на тема „ Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България” ( за експерти); • Провеждане на обучение на тема „ Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни , правната регулация и практика в България” ( за ръководители); • Провеждане на обучение на тема „ Управление на отпадъците. Европейски норми и практики”; • Провеждане на обучение на тема „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси”; • Провеждане на обучение на тема „ Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации”; • Провеждане на обучение на тема „ Етика и превенция на корупцията в държавната администрация”; • Провеждане на обучение на тема „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти , възникващи при извършваните дейности и процедури „ ( за служители на експертни длъжности в държавната администрация); • Провеждане на обучение на тема „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация . Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти, възникващи при извършваните дейности и процедури „ ( за служители на ръководни длъжности в държавната администрация); • Провеждане на обучение на тема „ Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция”; • Провеждане на обучение на тема „ Методи и техники за прозрачна администрация”; Предвидените обучения ще се проведът от ИПА 13 980.00 0.00
Дейност 6: Провеждане на обучения, насочени към повишаване на уменията на служителите от Столична РЗИ за работа с е-правителство.: За изпълнението на тази дейност са предвидени следните поддейности: • Провеждане на обучение на тема „ Работа с електронно подписани документи”; • Провеждане на обучение на тема „ Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD”; • Провеждане на обучение на тема „ Работа с дълги документи с MS WORD”; • Провеждане на обучение на тема „ Електронни таблици с MS EXСEL” (базов курс); • Провеждане на обучение на тема „ Електронни таблици с MS EXСEL ” ( за напреднали ); • Провеждане на обучение на тема „ Обмен на данни между MS EXСEL и MS WORD ;” • Провеждане на обучение на тема „ Функции в MS EXСEL” • Провеждане на обучение на тема „ Анализиране на данни с PIVOTTABLE в MS EXСEL ”; • Провеждане на обучение на тема „ Работа със списъци и база от данни в MS EXСEL ”; • Провеждане на обучение на тема „ Хитрости (TIP & TRIK) в MS EXСEL” ; • Провеждане на обучение на тема „VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизирането на задачите в MS EXСEL ”; • Провеждане на обучение на тема „ Бази данни с MS ACCESS” ( за начинаещи); • Провеждане на обучение на тема „Оптимизиране на бази данни в MS ACCESS с VISUAL BASIC ”; • Провеждане на обучение на тема „Презентационни умения .MS POWER POINT ” (базов курс) Предвидените обучения ще се проведат от ИПА 5 240.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).