Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

По-ефективна и ефикасна администрация на община Батак, чрез обучение на  служителите.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 4 - Дейности за информация и публичност: Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва: - Откриване на проекта с конференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изработване банери и рекламни материали; - Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите; - Публикуване на съобщения в печатни и/или електронни медии; - Публикуване на информация на интернет страницата на общината за прогреса на проекта. 6 200.00 0.00
Дейност 2 - Провеждане на обучения за професионално развитие от Института по публична администрация: Обученията заложени в проекта са по следните направления: - управлението на административната дейност, - финансово-стопанско управление, - е-правителство: изграждане и умения В рамките на тази дейност ще бъдат проведени обучения на служители от община Батак, които ще се организират от лектори на Института по публична администрация. Обученията покриват 9 теми, както следва: - Курс „Управление и оценка на изпълнението” (ЧР-2); - Модул: Организационно развитие, управление на промяната (УА-5) - Семинар: Административна стилистика (ПР-4); - Курс „Новите моменти при извършването на одитите за съответствие на финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия” (ФС-3); - Курс: Вътрешен и външен одит (ФС-4); - Семинар: Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление (ИТО-2); - Курс: Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали ИТО 9); - Курс: Обмен на данни между MS EXCEL и MS Word (напреднали ИТО 11); - Курс: Презентационни умения. MS POWER POINT (БАЗОВ КУРС ИТО-23) Планираните курсове на обучение по тези теми са 84 на брой и чрез тях ще бъдат обучение 41 общински служители. Продължителността на курсовете варира от 1,5 дни до 3 дни, като същите ще се провеждат в базата на Института по публична администрация в Банкя. 10 840.00 0.00
Дейност 3 - Провеждане на обучения на тема: - „Изграждане, управление, развитие и работа в екип” - „Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в и между структурите на държавната администрации”.: Планираните в тази дейност обучения ще се организират и проведат от изпълнител, избран по реда на ЗОП. В рамките на тази дейност ще бъде проведено обучение на представители целевата група, което ще е с продължителност съотетно 3 и 2 дни, с откъсване от работата. Общият брой на служителите заявили участие за обучение е съответно: - „Изграждане, управление, развитие и работа в екип” – 37 служители; - „Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в и между структурите на държавната администрации” 18 служители. За постигане на оптимални условия за обучение, предвид броя на служителите, заявили участие и с оглед да не се нарушава нормалната работа на администрацията, обученията ще се проведат на групи. Организацията и провеждането на курса ще бъдат на избрания изпълнител. 33 516.00 0.00
Дейност 1 - Организация и управление на проекта: Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се постигне чрез: - Изготвяне на подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности; - Организиране на първа работна среща; - Създаване на механизъм за координация; - Създаване на процедури за работа на сформирания екип; - Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта - протоколи, технически отчети, формуляри и форми и др., в това число участие в работни срещи с експертите, които ще бъдат ангажирани за изготвянето на процедури по ЗОП; - Управление на отношенията с изпълнителите по проведените процедури и създаване на механизъм за мониторинг и контрол, с цел проследяване на изпълнието на дейностите по заложените график и бюджет; - Проследяване изпълнението на заложените индикатори; - Изготвяне и съхраняване на проектно досие. 6 419.31 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).