Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 046 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The company "Radoslavov EM" EOOD, EIK 204824494 is an existing micro-enterprise, registered on 24.10.2017. The company's registered office and management address are: 3500 Berkovitsa town, Berkovitsa municipality, Montana region, "Poruchik Zagorski" street No. 11. The main the economic activity carried out by the enterprise is in a group according to NCEA 2008: 23.12;  NCEA class: "Forming and processing of flat glass" with a relative share of net sales revenue for 2022 of 59%. The additional economic activity carried out by the enterprise is in a group according to  NCEA  2008: 47.52;  NCEA  class: "Retail trade of hardware, paints and flat glass" with a relative share of net sales revenue for 2022 of 41%.
In connection with the plans to increase its resource efficiency and expand its capacity, the company plans to implement modern technological equipment in the production of glass units.
The activities of the project are aimed at developing the production of micro - enterprise "Radoslavov EM" EOOD through:
1. Implementation of new technological equipment in the production of double-glazed windows.
2. Optimizing productivity, increasing capacity and quality of manufactured products.
The subject of the investment is the modernization of production through the supply and implementation of new technological equipment, as follows:
1. Automatic filling robot - 1 pc.
2. Automatic spacer bending machine – 1 pc.
3. Automatic absorbent filling machine - 1 pc.
4. Clamp crane for carrying double-glazed windows and glass - 1 pc.
5. Pawl for carrying double-glazed windows and glass - 1 pc.
Place of investment: Berkovitsa town, Berkovitsa municipality, Montana region, building with PI ID 03928.514.61.3, "Industrial zone".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка и внедряване на ново технологично оборудване за производство на стъклопакети: Целите на дейността са насочени към развитие и модернизиране на производството на микропредприятие „Радославов ЕМ“ ЕООД чрез: 1. Внедряване на ново технологично оборудване при производството на стъклопакети. 2. Оптимизиране на производителността, нарастване на капацитета и качеството на произведената продукция. 3. Подкрепа на устойчива заетост на микропредприятието чрез назначаване на нови работници. Предметът на инвестицията е модернизиране на производството чрез доставка и внедряване на ново технологично оборудване, както следва: 1. Автоматичен робот за заливане – 1 бр. 2. Автоматична машина за огъване на дистанционер – 1 бр. 3. Автоматична машина за пълнене с абсорбент – 1 бр. 4. Кран за щипка за пренасяне на стъклопакети и стъкло – 1 бр. 5. Лапа за пренасяне на стъклопакети и стъкло – 1 бр. Място на инвестицията: гр. Берковица, община Берковица, област Монтана, сграда с идентификатор ПИ 03928.514.61.3, „Промишлена зона“. Технологичният процес на производство е подробно описан в приложения към формуляра Технологичен проект. За закупването на активите ще се проведе процедура за избор с публична покана според разпоредбите на ЗУСЕФСУ и ПМС №160/01.07.2016 г. и правилата на настоящата процедура. Разходите по изпълнение на дейността са заложени в I. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛНИ АКТИВИ от бюджета на проектното предложение. 96 634.17 0.00
Предоставяне на консултантски услуги за подготовка и управление на проекта: Консултантските услуги за подготовка и управление на проекта включват два етапа, както следва: Етап I. Подготовка и разработване на проекта, включително: 1. Предварителни дейности - идентифициране на инвестиционните нужди; оценка на допустимостта за кандидатстване и за финансовия размер на инвестицията; ограничителни условия за максималния размер на субсидията; 2. Разработване на формуляр за кандидатстване за безвъзмездна помощ, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 3. Разработване на бизнес – план за 5 годишен период и финансов бюджет, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 4. Подготовка и попълване на декларациите и другите документи за кандидатстване, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 5. Подготовка на формата за запитване на офертите за доставка и внедряване на активите; 6. Цялостно окомплектоване на приложимите документи за кандидатстване; 7. Електронно депозиране на Формуляра чрез ИСУН и на останалия пакет от изискуеми документи, съгласно установения срок иизискванията на Процедура чрез подбор BG06RDNP001-19.380 “МИГ-Берковица и Годеч: мярка 19.2-6.4 „Инвестиции в подкрепана неземеделски дейности“ от Стратегия за водено от общностите местно развитие на „Местна инициативна група - Берковица и Годеч“. Етап II. Предоставяне на консултантски услуги в процеса на изпълнение (управление) на проекта, включително: 1. Съдействие на бенефициента при подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договоркъм МИГ-Берковица и Годеч и ДФЗ/РА; 2. Подготовка на документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително: • съдействие при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от МИГ-Берковица и Годеч и ДФЗ/РА; • съдействие при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора забезвъзмездна финансова помощ /при възникнала необходимост/; 3. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: съдействие при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени отИзпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Съдействие на бенефициента при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Съдействие на бенефициента при отчитане на проекта пред МИГ- Берковица и Годеч и ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Участие и контрол при подготовката и комплектоването на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително: • изготвяне на заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от МИГ- Берковица и Годеч и ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане; • контрол и координиране комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане; • проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция. 7. Контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта. 4 831.71 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in euro (EUR) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).