дейността 1:Подготовка на тръжни документи и обявяване процедурата за избор на изпълнител.
Провеждане на процедура по ЗОП.
Скючване на договор с изпълнители.
: Стартиране процедурата за обществена поръчка. Избор на изпълнител/ли за изготвяне на работни проекти на 14 обекта по Закона за обществените поръчки чрез открита процедура за възлагане.
Избор на изпълнител/ли за изготвяне на прединвестиционно проучване и финансово икономически анализ на интегрирания проект по НВМОП /Наредба за възлагате на малки обществени поръчки/.
Избор на изпълнител за управление на проекта по НВМОП.
|
1 100.00
|
0.00
|
дейността 2:Управление на проекта : Координация на дейностите на изпълнителите на работни проекти, консултантите и общината. Организация по изпълнение на дейностите по проекта. Организиране на работни срещи с изпълнители. Извършване на дейност по съгласуване на работните проекти с всички необходими инстанции. Дейности по изготвяне на всички необходими доклади. Събиране и представяне на необходимата информация и документация по проекта както за общината така и за изпълнителите. Разглеждане на всеки работен проект детайлно във връзка с максимално съобразяване на трасетата на съответните канализации и водопроводи с регулационните планове и уличната регулация на населените места. Там където се налага процедурите по отчуждаване на частни имоти предлага най -евтино решение. Изготвя списък на имоти за отчуждаване, за да бъдат предвидени процедури преди строителството на обектите. Изготвяне на месечни, тримесечни и окончателни доклади и представяне пред общината за одобрение. Провеждане на мерките за публичност по проект съвместно с общината. Изготвяне на мотивирани предложения за плащания на изпълнителите след приети на работни срещи за одобрение на извършени дейности за извършване на плащанията от общината. |
30 000.00
|
0.00
|
дейността 3:Лот 8 -Изготвяне на работен проект за реконструкция на вътрешна канализационна мрежа централна градска част, кв. VI и VII площадки /ул. „Кап. Петко Войвода”/ и водопроводна мрежа кв. VI и VII площадки -гр. Рудозем.: Изготвяне на работен проект за реконструкция на 12000 м. канализационна мрежа и 2000 м. водоснабдителна мрежа на града.
Геодезично заснемане и трасировъчен план на трасетата на подобектите
Избор на съвременна технология за отвеждане на битово-фекалните води, която напълно да изключи смесването с дъждовни води от уличното отводняване.
Възлагането за изпълнение на работни проекти за вътрешната канализационна мрежа, едновременно да се изпълнява и водопроводната мрежа на съответното населено място.
Максимално съобразяване на трасетата на съответните канализации и водопроводи с регулационните планове и уличната регулация на населените места, с цел, ако е възможно избягване на процедурите по отчуждаване на частни имоти, заплащане правото на преминаване и др.
Работените проекти да бъдат в пълна комплектовка, съгласно наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти / част, геология, хидрология, технологична, технологично оборудване, конструктивна, План за безопасност и здраве, Организация на движението, Количествена сметка по части и обобщена, календарен график за изпълнение на строителството, План за организация и изпълнение на строителството и др.
График за предаване на изготвените работни проекти за съответните подобекти, не по-късно срок от одобрения по настоящия проект.
|
2 481 280.00
|
0.00
|
дейността 4: Процедури по съгласуване на одобрените работни проекти: Съгласуване на работните проекти с държавни и частни институции-РИОСВ-Смолян, БТК, РС-ПБЗН, EVN, ВиК и други.
Съгласуване с Басейнова дирекция – Пловдив за заустване на отпадни и питейни води.
Доклад за заустване на пречистени води от ГПСОВ-гр. Рудозем
Изготване на физико-химичен анализ на отпадни води.
Разрешително за ползване на воден обект за заустване на пречистени води от ГПСОВ.
Доклади за оценка на съответствие на работени проекти за канализационни и водоснабдителни мрежи по населени места
|
33 720.00
|
0.00
|
дейността 5: Изготвяне на финансово-икономически анализ и предпроектно - проучване интегрирания проект за строителство : Изготвяне на финансови и икономически анализи, вкл. анализ за разходите и ползите. Анализ на варианти за съвместно и индивидуално пречистване на отпъдъчните води от всяко населено място поотделно. |
25 000.00
|
0.00
|
дейността 6: Попълване на апликационната форма за кандидатстване. : Попълване на апликационна форма и необходимите документи за участие по ос 1 на ОПОС |
5 000.00
|
0.00
|
дейността 7:Подготовка на тръжна документация на интегрирания проект за строителство: Изготвяне на техническите спецификации, съгласно изготвените работни проекти, Изготвяне на проекто-договор за строителство, методиката за оценяване на проектните предложения. Синхронизиране на тръжните документи с българското законодателство и европейските стандарти. |
5 000.00
|
0.00
|
дейността 8:Информираност и публичност на проекта прессъобщение /статии/ във национални – 1 броя и местни медии - 1 броя, при стартиране на проекта.
Изготвяне на дипляни – 2000 броя.
Изготвяне на информационен бюлетин на общината – с публикуване: Подготовка и разпространение на информационни материали/статии, брошури и информационни бюлетини.
Ще бъде направена презентация на проекта, ще бъде оповестен приносът на ЕС, същността на проекта и приносът от реализирането му за постигане на целите на общинския план за развитие.
Ще бъдат поместени мнения на жителите на населените места, обект на инвестицията на настоящия проект.
|
13 740.00
|
0.00
|
дейността 9:Одит на проекта : Да извърши счетоводен одит на всички счетоводни документи по настоящия проект |
15 000.00
|
0.00
|