Изработване на инвестиционен проект за рекултивация на общинско депо за битови отпадъци гр.Стражица.
Създаване на предпоставки за преодоляване на екологичните проблеми в района на град Стражица и опазване и подобряване състоянието на почвите.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Сформиране на екип по проекта : „Сформиране на екип за управление” – избор на ръководител, координатор, еколог, счетоводител на проекта - разпределяне на задачите между членовете на екипа.
Екипът за управление ще се сформира от служители на общинска администрация гр.Стражица - ръководител, координатор, счетоводител и еколог.
Целта на тази дейност е сформирането на качествен и компетентен екип за управление и в следствие на това законосъобразно, целесъобразно и оптимално изразходване на ресурсите необходими за реализация на проекта.
600.00
0.00
Провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител за изработване на инвестиционния проект: Изборът на изпълнител за изработване на инвестиционния проект е важна част от реализацията на проекта. Избора на качествен проектант гарантира последващо качествено изработване на инвестиционен проект в следствие на това и оптимално ефективно рекултивиране на депо. Целта на тази дейност е избора на качествен и компетентен изпълнител на проектирането като същевременно се спазват принципите за законосъобразно, целесъобразно и оптимално изразходване на ресурсите необходими за реализация на проекта.
100.00
0.00
Изработване на инвестиционен проект за рекултивация на общинско депо за битови отпадъци - Стражица: Изработването на инвестиционен проект включва направа на необходимите замервания, техническо проектиране на рекултивацията на депото за битови отпадъци - Стражица както и всички мероприятия свързани с изготвянето на инвестиционния проект съгласно законодателството действащо в България
40 000.00
0.00
Провеждане на процедура по ЗОП за избор на фирма за изготвянето на финансови и икономически анализи и попълване на формуляра на инвестиционния проект: Изборът на изпълнител за изготвянето на финансовите и икономически анализи и попълването на формуляра е важна част от реализацията на проекта. Избора на фирма, която да изготви качествени финансови и икономически анализи и качествено попълване на формуляра ще гарантира успешната реализация на същинския проект. Целта на тази дейност е избора на качествена фирма извършващи този вид услуги като същевременно се спазват принципите за законосъобразно, целесъобразно и оптимално изразходване на ресурсите необходими за реализация на проекта.
100.00
0.00
Изготвяне на финансов и икономически анализ и попълване на формуляр за инвестиционен проект «Рекултивация на общинско депо за битови отпадъци - Стражица».: ”Попълване на формуляр, финансов и икономически анализ на инвестиционен проект «Рекултивация на общинско депо за битови отпадъци - Стражица»
Дейността включва икономически и финансов анализ на ползите и разходите свързани с реализирането на същинския инвестиционен проект за рекултивация на общинско депо за битови отпадъци - Стражица. Анализите ще се извършат на база разработения инвестиционен /технически / проект.
16 000.00
0.00
Осигуряване на публичност на проекта.: Дейността включва: публикации в сайта на общината, информационния бюлетин на общината и три публикации в регионалните ежедневници. Чрез публикациите в медиите ще се информират гражданите на населеното място и цялата общественост за целите на проекта и източниците на финансиране.
300.00
0.00
Мониторинг, оценка и отчитане на проекта : Мониторингът и оценяването ще се осъществяват през цялото време на проекта от бенефициента
0.00
0.00
Одит на проекта: След приключването на дейностите по проекта ще бъде извършен одит на проекта от лицензиран експерт-счетоводител.
Извършеният одит ще бъде направен преди подаването на окончателния доклад.
Одиторът ще осъществява дейността си като спазва на стандартите на одит, етичен кодекс, утвърдена методика за одит.
500.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN