Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Техническа помощ

Район за планиране: Всички

Описание

Обща цел на проекта: Проектът има за цел да повиши ефективността и да подобри качеството на работа на УО на ОПТП.
Конкретни цели на проекта: Конкретните цели на настоящия проект са:
1. Осигуряване на необходимото техническо оборудване за постигане на по-високо ниво на ефективност при работатата на служителите на УО на ОПТП; 
2. Създаване на подходяща работна среда.
Проектът изцяло съответства на Приоритетна ос 1: “Подпомагане на реализирането на дейностите на структурите на централно ниво: Централното координационно звено, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, Комитета за наблюдение на НСРР, Управляващия орган на ОПТП и Комитета за наблюдение на ОПТП. Мерки за изграждане на капацитет на институциите, работещи по Структурните фондове”, Мярка на подкрепа 4: Осигуряване на подкрепа за изпълнението на оперативна програма “Техническа помощ”.
Конкретната цел на тази мярка на подкрепа е осигуряване на ефективност на изпълнението на ОПТП.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Доставка на техника и обзавеждане : За да изпълняват ефективно своите задължения служителите на УО следва да разполагат с необходимото техническо оборудване и обзавеждане, обезпечаващо и улесняващо изпълнението на ежедневните им задължения и осигуряващо им комфортна работна среда. Дейността предвижда осигуряването и поддържането на необходимото техническо оборудване. Предвидено оборудване и обзавеждане – минимални технически характеристики и количества Външен хард диск – 1 бр. Капацитет 6 ТВ, софтуер за автоматичен back-up, Гаранция – минимум 24 месеца GPS навигация – 1 бр. Меню и гласова навигация на български, инсталирана карта на България, ecoRoute™, размер на дисплей – диагонал минимум 10 см, зарядно за автомобил 12-24V, гаранция минимум 24 години Цветен принтер – 1 бр. Цветен мрежови лазерен принтер, да отпечатва документи с размер до А3, Резолюция цветно мин 600х600 dpi Консумативи за принтер - Тонер касети за мин. 750 стр А3: 3 бр. Черни; 9 бр. Цветни – 3 magenta, 3 yellow, 3 cyan Таблети – 11 бр. Да има вграден 3G, Процесор Мин. 1.4 GHz; Оперативна памет Мин. 1024 MB DDR2; Памет за съхранение на данни Мин. 16 GB + вграден card reader за SD (micro/mini); Екран - Диагонал от 9,7“ до 11“; Операционна система - Да; Чанта/Калъф за пренасяне; Гаранция от датата на доставка – 36 месеца Компютърни конфигурации – 20 бр. Компютърни конфигурации – настолен компютър, монитор, мишка и клавиатура: Процесор Intel Core i7, 3.40 GHz, 6 MB cache или еквив.; Оперативна памет мин. 4GB Твърд диск минимум 500 GB; Компакт-дисково устройство DVD±RW; Портове 6 х USB; Мишка USB 2.0, двубутонна, скрол, оптична, с цвета на компютъра; Клавиатура с вграден Smart card reader , USB 2.0, гравирана с English (US) и кирилица по БДС, с цвета на компютъра; Монитор: Технология LED/TFT/PVA/IPS/S-IPS Anti-Glare; Размер мин. 21,5 инча; Време за реакция 5 ms (max) Система за видеонаблюдение – 1 бр. 2 бр. видеокамери - Цветна куполна IP; 2.0 мегапиксела, IR осветление, обхват ~30 м., 1 бр. 16 канален мрежов видеорекордер, 2х1TB HDD за запис над 6 месеца, визуализация в реално време и запис до 16 IP, пълен набор от функции за запис и визуализация, наблюдение през мобилен телефон 3G 1 бр. - 8 портов Switch с вкл. монтаж, програмиране и пускане, вкл. материали Мултимедиен проектор – 1 бр. Контраст мин. 2100:1; Мининум 2000 Lumens; Дистанционно управление; Гаранция – 36 месеца Екран - 1 бр. Диагонал: мин. 100" (254.0 cm); Формат: 4:3 или 16:9, Материал: MaxWhite Рутер - 1 бр. Брой портове WAN - 1x10/100; USB 2.0 Port; Сигурност: WPA & WPA2; Гаранция – 24 месеца Лек автомобил – 1 бр. Купе тип Седан, Брой места 4+1, Брой врати 4 врати, Минимално междуосие 2699мм., Минимален обем на багажника в литри 450, Максимален смесен разход на гориво по каталог 9л/100км, Минимална мощност 100 KW, Осигурена гаранция - мин. 5 години; Задължителни екстри - Климатроник и озвучителна система. Допълнително са заложени разходи за оперативното използване и поддръжка на закупения лек автомобил. Електронен сейф за документи – 1 бр. Електронно заключване с променящ се код и възможност за аварийно отваряне; Минимални размери 30х20х20 Столове – 20 бр. Ергономична седалка и облегалка; Релакс подвижна система -Tilt механизъм с възможност за заключване в изходна позиция Посетителска пейка – 1 бр. Посетителска двуместна пейка с масичка; Метална хромирана рамка и седалки. Ъглов диван – 1 бр. Тип кухненски ъгъл, тъмна дамаска или еко кожа, размери мин. 190х135 см  Бюра – 5 бр. Минимални размери 160х70 см; ПДЧ или ЛПДЧ Контейнери – 10 бр. – С 4 чекмеджета, на колела, заключващи се Ниски помощни маси – 7 бр. – Мин. размери - размери в/ш/д: 40/110/60 см; ПДЧ Етажерки – 5 бр. ПДЧ или ЛПДЧ; Минимални размери вис. 180хдълб.35хшир.70 см Поставки за компютър на колелца – 10 бр. На колелца, с термоустойчиво покритие Закупуването на предвидената техника е необходимо с оглед подобряване на условията на труд и осигуряване на ефективност на работата на УО, предвид факта, че компютрите, които се ползват в момента са от 2005 г. и технически не отговарят на натовареността и обема на работа в УО. Тъй като през 2012 г. са закупени 9 лаптопа за нуждите на дирекцията, по настоящия проект се предвижда доставка на 11 таблета за останалите служители с оглед осигуряване на максимална оперативна мобилност. Останалото оборудване ще позволи подобряване качеството на работа на експертите във връзка с ежедневните задължения, както и във връзка с многобройните презентации, обучения и др. Закупуването на предвиденото обзавеждане е необходимо с оглед подобряване на условията на труд и осигуряване на подходяща работна среда. Предвидено е закупуване на ергономични столове, предвид огромната натовареност на служителите и факта че в момента част от тях работят на посетителски столове. Етажерките и контейнерите са необходими за съхраняване на работни документи. Предвидено е и закупуване на 5 бюра, тъй като е необходима подмяна на част от ползваните в момента. Освен това предвид ежедневните срещи, които се провеждат в УО е необходимо закупуване на диван и посетителска пейка. Наличието на лек автомобил ще улесни извършването на проверки на място при бенефициентите на програмата, ще спомогне за увеличаване броя на тези проверки, както и значително ще намали транспортните разходи на УО. Освен това автомобилът ще се ползва при честите участия на конференции, семинари, обучения и публични събития по ОПТП, както и такива на бенефициентите по програмата. 99 870.00 0.00
Разходи за управление и изпълнение на проекта: Разходи за управление и изпълнение на проекта 10 014.00 0.00
Мерки за публичност и информираност: Мерки за публичност и информираност 270.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.