Индикатори
| Индикатор |
Мерна единица |
Базова стойност |
Целева стойност |
Достигната стойност |
| 1. Брой нощувки в съответната територия |
Брой |
35 000.00
|
37 500.00
|
0.00
|
| 2. Брой развити регионални туристически продукти |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
| 3. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании |
Брой |
0.00
|
4.00
|
0.00
|
| 4. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
| 5. Нетни годишни приходи от вътрешен/ международен туризъм |
милиона евро |
0.95
|
1.18
|
0.00
|
| 6. заетост на легловата база |
Процент |
12.40
|
15.50
|
0.00
|
| 7. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
100.00
|
125.00
|
0.00
|
| 8. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
100.00
|
140.00
|
0.00
|
| 9. Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
100.00
|
130.00
|
0.00
|
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN