Индикатори
Индикатор |
Мерна единица |
Базова стойност |
Целева стойност |
Достигната стойност |
1. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
3. заетост на легловата база |
Процент |
57.00
|
75.00
|
0.00
|
4. Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон |
Брой |
1 885 178.00
|
2 111 399.00
|
0.00
|
5. Брой нощувки в съответната територия |
Брой |
4 488 519.00
|
4 937 371.00
|
0.00
|
6. индикатор:Нетни годишни приходи от вътрешен/международен туризъм |
Евро |
64 593 507.00
|
71 214 277.00
|
0.00
|
7. Брой развити регионални туристически продукти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
8. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
0.00
|
10.25
|
0.00
|
9. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
80.00
|
100.00
|
0.00
|
10. Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
90.00
|
100.00
|
0.00
|
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN