Индикатори
Индикатор |
Мерна единица |
Базова стойност |
Целева стойност |
Достигната стойност |
1. Изработени методики (за оценка ефективността на националния маркетинг,насоки за подобряване на маркетинговите проучвания, за изследване на териториалното развитие на туризма) |
Брой |
0.00
|
3.00
|
3.00
|
2. Проведени маркетингови проучвания, завършващи с доклади и препоръки (на туристи в България, на генериращи пазари, на мнението на потребителите на информацията) |
Брой |
0.00
|
19.00
|
19.00
|
3. Направени анализи и оценки (на ефективността на националния маркетинг, на туристическата информация, на териториалното развитие на туризма, на резултатите от проекта) |
Брой |
0.00
|
4.00
|
4.00
|
4. Организации и фирми получили достъп до релевантна пазарна информация |
Брой |
0.00
|
15 000.00
|
15 000.00
|
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN