Индикатори
| Индикатор |
Мерна единица |
Базова стойност |
Целева стойност |
Достигната стойност |
| 1. Брой развити регионални туристически продукти |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 2. Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон |
Брой |
50.00
|
100.00
|
0.00
|
| 3. заетост на легловата база |
Процент |
18.00
|
48.00
|
0.00
|
| 4. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
| 5. Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
0.00
|
80.00
|
0.00
|
| 6. индикатор!:Нетни годишни приходи от вътрешен/международен туризъм |
Евро |
1 000.00
|
2 000.00
|
0.00
|
| 7. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
| 8. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт |
Процент |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
| 9. Брой нощувки в съответната територия |
Брой |
100.00
|
200.00
|
0.00
|
| 10. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири |
Брой |
0.00
|
7.00
|
0.00
|
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN