Индикатори
Индикатор |
Мерна единица |
Базова стойност |
Целева стойност |
Достигната стойност |
1. Брой нощувки в съответната територия_3.2.02 |
милион |
0.01
|
0.50
|
0.00
|
2. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
3. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
4. Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон_3.2.02 |
милион |
0.01
|
0.50
|
0.00
|
5. Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
50.00
|
75.00
|
0.00
|
6. Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02 |
Процент |
40.00
|
70.00
|
0.00
|
7. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
30.00
|
75.00
|
0.00
|
8. Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02 |
милиона евро |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
9. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
20.00
|
70.00
|
0.00
|
10. Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02 |
Брой |
1.00
|
2.00
|
0.00
|
11. заетост на легловата база |
Процент |
20.00
|
55.00
|
0.00
|
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN