Индикатори
Индикатор |
Мерна единица |
Базова стойност |
Целева стойност |
Достигната стойност |
1. Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
2. Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
3. индикатор:Брой нощувки в съответната територия |
Брой |
6 138 077.00
|
7 259 238.00
|
0.00
|
4. индикатор:Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон. |
Брой |
601 450.00
|
773 344.00
|
0.00
|
5. Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02 |
Процент |
100.00
|
120.00
|
0.00
|
6. Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
0.00
|
12.00
|
0.00
|
7. заетост на легловата база |
Процент |
0.00
|
8.03
|
0.00
|
8. Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
100.00
|
120.00
|
0.00
|
9. Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02 |
Процент |
100.00
|
120.00
|
0.00
|
10. Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02 |
Брой |
0.00
|
7.00
|
0.00
|
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN