Индикатори
Индикатор |
Мерна единица |
Базова стойност |
Целева стойност |
Достигната стойност |
1. (Д) Допълнителни нощувки на българи в страната (2) |
Брой |
0.00
|
240 000.00
|
0.00
|
2. (Д) Заснети филми/клипа за насърчаване на вътрешния туризъм |
Брой |
0.00
|
50.00
|
0.00
|
3. (Д) Изготвени и монтирани тематични билборда разположени на възлови места в 6-те големи града на България (София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора) и по републиканската пътна мрежа |
Брой |
0.00
|
80.00
|
0.00
|
4. (Д) Изготвен и популяризиран анализ за причините (мотивите) за пътуванията на българи в чужбина и в страната |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
5. (Д) Излъчени рекламни спотове по 3 национални ефирни телевизии (с излъчване на заснети филма/клипа за България) |
Брой |
0.00
|
1 080.00
|
0.00
|
6. (Д) Изготвени информационни материали за туристическия бизнес, НПО и общини |
Брой |
0.00
|
15 080.00
|
0.00
|
7. (Д) Излъчвано телевизионно предаване, специално създадено и насочено към ефективно създаване и утвърждаване на позитивен имидж за страната и насърчаване на вътрешния туризъм |
Брой |
0.00
|
32.00
|
0.00
|
8. (Д) Излъчена телевизионна рубрика по национална телевизия за насърчаване на вътрешния туризъм |
Брой |
0.00
|
32.00
|
0.00
|
9. (Д) Изготвена програмата за насърчаване на пътуванията на български граждани в България до 2014 г. |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
10. (Д) Публикувани информационни материали в специализирани списания и национални печатни издания специализирани статии/пътеписи |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
11. (Д) Трансформирани пътувания в чужбина с цел почивка в пътувания в България |
Брой |
0.00
|
100 000.00
|
0.00
|
12. (Д) Проведени журналистически тура (тематични пътувания за представяне на специализирани форми на туризъм) |
Брой |
0.00
|
6.00
|
0.00
|
13. (Д) Удовлетвореност на българските туристи от туристическите услуги (2) |
Процент |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
14. (Д) Разработена и осъществена комуникационна кампания на вътрешния пазар (2) |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. (Д) Публикувани рекламни карета в интернет издания (интернет реклама) |
Брой |
0.00
|
1 200.00
|
0.00
|
16. брой подкрепени национални програми за маркетинг и реклама и проекти за развитие на продукти и маркетинг на дестинациите |
Брой |
0.00
|
2.00
|
1.00
|
17. удивлетвореност на посетителите от атракциите и информационните услуги |
Процент |
0.00
|
5.00
|
0.00
|
18. (Д) Заетост на легловата база (2) |
Процент |
26.20
|
26.50
|
0.00
|
19. (Д) Участие на представители на туристическия бизнес, НПО и общини в България в информационни семинари (2) |
Брой |
0.00
|
350.00
|
0.00
|
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN