Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Регионално развитие

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) Допълнителни нощувки на българи в страната (2) Брой 0.00 240 000.00 0.00
2. (Д) Заснети филми/клипа за насърчаване на вътрешния туризъм Брой 0.00 50.00 0.00
3. (Д) Изготвени и монтирани тематични билборда разположени на възлови места в 6-те големи града на България (София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора) и по републиканската пътна мрежа Брой 0.00 80.00 0.00
4. (Д) Изготвен и популяризиран анализ за причините (мотивите) за пътуванията на българи в чужбина и в страната Брой 0.00 1.00 0.00
5. (Д) Излъчени рекламни спотове по 3 национални ефирни телевизии (с излъчване на заснети филма/клипа за България) Брой 0.00 1 080.00 0.00
6. (Д) Изготвени информационни материали за туристическия бизнес, НПО и общини Брой 0.00 15 080.00 0.00
7. (Д) Излъчвано телевизионно предаване, специално създадено и насочено към ефективно създаване и утвърждаване на позитивен имидж за страната и насърчаване на вътрешния туризъм Брой 0.00 32.00 0.00
8. (Д) Излъчена телевизионна рубрика по национална телевизия за насърчаване на вътрешния туризъм Брой 0.00 32.00 0.00
9. (Д) Изготвена програмата за насърчаване на пътуванията на български граждани в България до 2014 г. Брой 0.00 1.00 0.00
10. (Д) Публикувани информационни материали в специализирани списания и национални печатни издания специализирани статии/пътеписи Брой 0.00 100.00 0.00
11. (Д) Трансформирани пътувания в чужбина с цел почивка в пътувания в България Брой 0.00 100 000.00 0.00
12. (Д) Проведени журналистически тура (тематични пътувания за представяне на специализирани форми на туризъм) Брой 0.00 6.00 0.00
13. (Д) Удовлетвореност на българските туристи от туристическите услуги (2) Процент 0.00 5.00 0.00
14. (Д) Разработена и осъществена комуникационна кампания на вътрешния пазар (2) Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) Публикувани рекламни карета в интернет издания (интернет реклама) Брой 0.00 1 200.00 0.00
16. брой подкрепени национални програми за маркетинг и реклама и проекти за развитие на продукти и маркетинг на дестинациите Брой 0.00 2.00 1.00
17. удивлетвореност на посетителите от атракциите и информационните услуги Процент 0.00 5.00 0.00
18. (Д) Заетост на легловата база (2) Процент 26.20 26.50 0.00
19. (Д) Участие на представители на туристическия бизнес, НПО и общини в България в информационни семинари (2) Брой 0.00 350.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.