BG161PO001-3.2.02-0025-C0001
Общата цел на проекта е повишаване ефективността на регионалния маркетинг в Централен Черноморски регион (Несебър-Бяла-Долни чифлик) чрез прилагане на иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт
Специфични цели:
1) Прилагане на интегриран подход за развитие на регионалния туристически продукт „5 дни – 4 сезона – 3 общини”, като нова възможност за повишаване на регионалната конкурентоспособност в туризма – намаляване на сезонността, привличане на нови пазарни сегменти, намаляване на териториалната концентрация
2) Изграждане на споделен имидж на Региона, основан на разнообразни и атрактивни обекти, включени в регионалния туристически продукт
3) Популяризиране на регионалния продукт чрез използването на ефективни съвременни средства и рекламни техники за достигане до националния и международен туристически пазар
3) Насърчаване на партньорството между местните власти и туристическия бранш за подобряване качеството и пазарната стойност на туристиче
ЕФРР ==>
Регионално развитие
831661388 МИНИСТЕРСТВА НА РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ И БЛАГОУСТРОЙСТВОТО
14.11.2012
14.11.2012
18.02.2015
Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
- България, Северна и югоизточна България