Общата цел на проекта е повишаване ефективността на регионалния маркетинг в Централен Черноморски регион (Несебър-Бяла-Долни чифлик) чрез прилагане на иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт
Специфични цели:
1) Прилагане на интегриран подход за развитие на регионалния туристически продукт „5 дни – 4 сезона – 3 общини”, като нова възможност за повишаване на регионалната конкурентоспособност в туризма – намаляване на сезонността, привличане на нови пазарни сегменти, намаляване на териториалната концентрация
2) Изграждане на споделен имидж на Региона, основан на разнообразни и атрактивни обекти, включени в регионалния туристически продукт
3) Популяризиране на регионалния продукт чрез използването на ефективни съвременни средства и рекламни техники за достигане до националния и международен туристически пазар
3) Насърчаване на партньорството между местните власти и туристическия бранш за подобряване качеството и пазарната стойност на туристиче
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1. : Сформиране на екип за управление на проекта
0.00
0.00
ДЕЙНОСТ 2: : Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация на проекта
0.00
0.00
Дейност 3. : Разработване на туристически пакети за региона
0.00
0.00
ДЕЙНОСТ 4: : Подготовка и разпространение на рекламни и информационни материали за туристическия регион и разработения иновативен продукт
0.00
0.00
Дейност 5. : Представяне на тур. продукт и регион на международни и национални събития
0.00
0.00
ДЕЙНОСТ 6:
: Проучване на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности
0.00
0.00
ДЕЙНОСТ 7:
: Организиране на туристически форуми
0.00
0.00
Дейност 8.
: Разработване на тръжни документации
0.00
0.00
Дейност 9. : Провеждане на външен одит по проекта
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN