Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 780 дървета
English

Програма: Регионално развитие

Район за планиране: Всички

Описание

да се повиши ефективността и влиянието на националните маркетингови дейности чрез  изработването на бранд „България” с цел асоцииране/възприемане на страната като атрактивна туристическа дестинация, предлагаща разнообразен и висококачествен туризъм
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Организация и управление на проекта : 0.00 0.00
2. Изготвяне на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури : 0.00 0.00
3. Правен анализ, концепция за собствеността на продуктите от проекта и система за бранд-мениджмънт на национален, продуктови и регионални брандове: 0.00 0.00
4. Анализ на резултатите от проучванията по проект 1 и допълнителни проучвания: 0.00 0.00
5. Разработване на стратегия за бранд "България": 0.00 0.00
6. Консултиране с и утвърждаване на стратегията за бранд "България" сред туристическия бизнес, неговите сдружения и други заинтересовани: 0.00 0.00
7. Изработване на лого, слоган и набор от графични символи на запазената марка "България": 0.00 0.00
8. Изработване на продуктови брандове като подбрандове на запазена марка „България”: 0.00 0.00
9. Брандинг стратегия на туристическите региони и изработване на поне един пилотен регионален бранд: 0.00 0.00
10. Тестване на националния, продуктовите и регионалните брандове на международните и вътрешния пазар: 0.00 0.00
11. Независим финансов одит: ще се изпълнява месеците от март до май 2010 и от септември до ноември 2011 0.00 0.00
12. Дейности за информация и публичност : 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.