Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Регионално развитие

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на настоящия проект е да повиши ефективността и ефикасността от маркетинговите дейности и рекламата на национално ниво за насърчаване на вътрешния туризъм в България чрез подготовка и реализиране на комплексна и интегрирана маркетингова и рекламна програма, подкрепяща диверсификацията на туристическите продукти, намаляване на сезонността и териториалната концентрация на туризма
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 9 Независим финансов одит: 0.00 0.00
Дейност 3 Анализ за причините за пътуванията на българи в чужбина и в страната: 0.00 0.00
Дейност 4 Интегрирана комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм: 0.00 0.00
Дейност 7 Мониторинг на ефективността от маркетинговите дейности по проекта: 0.00 0.00
Дейност 1- Организация и управление на проекта: 0.00 0.00
Дейност 2 Изготвяне на документация и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: 0.00 0.00
Дейност 5 Организиране на журналистически турове към провежданите в страната изложения с основна насоченост популяризиране на българските туристически дестинации за български туристи : 0.00 0.00
Дейност 8 Дейности за визуализация и публичност: 0.00 0.00
Дейност 6 Разработване на наръчник ”Добри практики и защита правата и сигурността на потребителите” и информационни материали и провеждане на информационни семинари: 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.