Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Регионално развитие

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на настоящото проектно предложение е посредством обмяна на ноу-хау и най-добри практики да се създаде пилотен маркетингов туристически продукт – „собствена марка” на област Кърджали. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подготовка и изпълнение на дейност 1 Кръгла маса : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 2 Създаване на база данни за туристическите обекти : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 3 Изготвяне на ситуационен и SWОT анализ на състоянието и нивото на развитие на туристическия потенциал в Област Кърджали : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 4 Разработване на модел за корпоративна идентичност на Област Кърджали : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 5 Кампания за повишаване на информираността на населението за туристическия потенциал на област Кърджали : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 6 Разработване на интернет портал, съдържащ актуална и достоверна информация за туристическия продукт, атракциите и събитията в региона : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 7 Ден на Кърджали в Хага : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 8 Дейности за осигуряване на информация и публичност : 0.00 0.00
Подготовка и изпълнение на дейност 9 Вътрешен мониторинг и отчетност : 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.