Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.12-0043-C0005
Наименование на проекта Подобряване на професионалната компетентност и укрепване на организационния капацитет на служителите в Община Костинброд
Бенефициент 000776363 Община Костинброд
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 16.10.2014
Дата на стартиране 04.12.2013
Дата на приключване 04.12.2014
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Подобряване на професионалната компетентност и укрепване на организационния капацитет на служителите в Община Костинброд 
Дейности
  • Дейност: Дейност 3:Дейности, свързани с осигуряване на информираност и публичност по проекта.: В рамките на дейността ще се реализират и разработят следните продукти и мероприятия: 1. Организиране на пресконференция за информиране и публичност, относно целите и дейностите по проекта. В пресконференциите ще вземат участие представители на общинската администрация. 2. Предвиждат се публикации в средствата за информация, които акцентират върху етапите и постигнатите резултати от проекта- 2 бр. 3. Изготвяне и разпространение на информационни брошури, популяризиращи проекта и източниците на финансиране - 180 бр. 4. Изработване на чаши, с характеристиките и логото на ОПАК. 5. Изготвяне на рекламни банери, които ще бъдат поставени по време на предвидените събития по проекта. При направата на всички печатни материали ще бъдат спазени техническите характеристики на изображенията и всички други изисквания, съгласно Регламент 1828/ 2006. , Договорена стойност: 2 319.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 1:Сформиране на екип и управление на проекта. : Дейността е от особена важност, за да се осигури необходимият човешки ресурс за ефективно изпълнение и администриране на дейностите. В екипа на проекта е предвидено ангажирането на следните лица: ръководител, счетоводител и координатор. Ръководителят отговаря за цялостната организация, координация и управление на дейностите по проекта. Контролира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график. Отговаря за финансовото управление по изпълнението на проекта. Организира ежемесечни работни срещи на екипа по проекта, като делегира отговорности на членовете на екипа за реализиране на съотвените дейности. Отговаря за популяризиране на резултатите на всеки етап от изпълнението на проекта. Счетоводителят създава организация на счетоводния процес при осъществяване на дейностите по проекта, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети. Координаторът организира и подпомага изпълнението на проекта. Организира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график. Изисква, приема и анализира информация за изпълнението на проекта. Своевременно докладва на ръководителя на проекта за всички дейности и действия, необходими за вземане на решения с цел успешна реализация на проекта. Координатора ще оказва помощ по разработването тръжните документации по Закона за обществените поръчки. На този етап ще бъдат разработени длъжностните характеристики на членовете на екипа по проекта. Те ще бъдат ясно дефинирани и разграничени. След сключване на договорите между Община Костинброд и избраните членове на екипа ще бъде проведена първа работна среща, на коятно ще бъдат уточнени задълженията и отговорностите на членовете на екипа и ще бъде разработен подробен план – график за реализиране на проектните дейности. , Договорена стойност: 4 872.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4: Провеждане на обучения за подобряване на професионалната компетентност, лична и екипна ефективност и изграждане на доверителни отношения.: Дейността „Обучения на служителите” включва следното: Обучение№ 1: „Ефективно лидерство” Обучението ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 12 участника. Такова обучение ще преминат служители от ръководния персонал на община Костинброд– кмет, кметски наместници, заместник – кметове, секретар на общината, директор дирекция и началник отдели. Обученията от направление Ефективно лидерство са създадени, за да подобрят личностните компетенции, свързани с управлението на хора, екипи, организации и работни процеси. Основната цел на обученията е повишаване на ефективността на ръководителите чрез обогатяване на гледните им точки и изграждане на работещи стратегии за ефективно дългосрочно управление на екипите и процесите, за които отговарят. При създаването на обучителните продукти в направление Ефективно лидерство е отделено внимание на всички основни предизвикателства, пред които са изправени съвременните ръководители. Включени са обучения, които адресират нуждата им не само по-ефективно да управляват екипите си, но и да се грижат за тяхното развитие, мотивация и добра работна среда. Обучение№ 2: „Лична ефективност” Обучението ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Участниците в това обучение ще изградят умения,свързани с управление на времето, управление на стреса, креативно мислене и др. Обученията от направление Лична ефективност са насочени към подобряването на широк кръг от личностни и професионални компетенции на хора от различни сфери на дейност. Въпреки че всяко обучение има свой собствен фокус и тема, компетенциите, които отделните обучения изграждат, се разглеждат в светлината на цялостното личностно развитие. Обученията са насочени към повишаване на ефективността, но се отделя внимание и на въпроса защо точно тези са най-добрите стъпки към постигането на лична ефективност. Обученията са предназначени за по- широка аудитория и дават практически решения и инструменти за справяне с повечето често срещани житейски ситуации и проблеми, което ги прави еднакво приложими и в личен, и в служебен план. Обучение№ 3: „Екипна ефективност” Обучението ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Служителите ще бъдат запознати с най съвременни методи и похвати за работа в екип, ефективно сътрудничество, мотивация на служителите и т.н. Обучението ще бъде изнесено, като в него ще бъдат включени елементи на ролеви игри и повишаване на доверието между служителите, изграждане на екип. Обученията по Екипна ефективност освен култивирането на личностни компетенции, имат за цел обединяването на двете гледни точки, породени от дуалистичната природа на екипа. Съобразно това, за постигане на максимална екипна ефективност, обученията от това направление са насочени към трайна промяна на разбиранията и нагласите на членовете на екипа. В тях се адресират най-сериозните предизвикателства, с които се сблъскват работните екипи, като успоредно с усвояването на конкретни личностни компетенции, обученията работят за развитие на екипа като органично свързано цяло, с ключова роля за резултатите. Обучение№ 4: „Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията” (ЕФ-2) от Каталога на ИПА Обучението ще бъде с продължителност 2 дни и ще обхване общо 12 участника. Обучението ще систематизира и обогати познанията на служителите, свързани с комуникацията между общинските служители. , Договорена стойност: 81 960.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на изпълнители. : Дейността предвижда провеждане на тръжни процедури: 1. Процедура за избор на изпълнител/и за извършване на дейност Обучения на общинските служители, съгласно ЗОП. 2. Процедура за избор на изпълнител на дейности, свързани с осигуряване на информираност и публичност по проекта. 3. Процедура за избор на изпълнител на дейности, свързани с логистика: настаняване, кафе- паузи, наем на зала, наем на техника и транспорт. Изпълнението на дейността ще се изпълни на следните стъпки: 1. Разработване на документациите за провеждане на тръжните процедури за дейностите по проекта; 2. Провеждане на обществените поръчки за избор на изпълнители; 3. Набиране на оферти; 4. Избор на изпълнители; 5. Сключване на договори за изпълнение на дадените услуги между община Костинброд и спечелилите фирми. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Фондация "Общество на познанието", Договорена стойност по проекта*: 60 480.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Ка Ел Офис" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 923.40 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) Основен индикатор: Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 108.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) По дейност 1: проведена среща на екипа по проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) По дейност 1: сформиран екип, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) По дейност 2: Разработени документации за провеждане на тръжни процедури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) Основен индикатор: Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 54.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) По дейност 3: Изготвени рекламни банери., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) По дейност 3: Публикации в средствата за информация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) По дейност 3: Изработени чаши, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 120.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) По дейност 1: сключени договори, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 (Д) По дейност 3: Изготвени и разпространени информационни брошури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 180.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 (Д) По дейност 2: Проведени процедури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 (Д) По дейност 4: Проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 (Д) По дейност 3: Пресконференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 (Д) По дейност 4: Обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 108.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 17 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 108.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 18 (Д) Основен индикатор: Служители, успешно преминали обученията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 19 (Д) По дейност 2: Сключени договори с изпълнители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 20 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 80 738.05 BGN
БФП 80 738.05 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 80 738.05 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN