Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.08-0046-C0003
Наименование на проекта Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Район „Нови Искър”-СО за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им
Бенефициент 0006963270671 Столична община, район Нови Искър
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 17.10.2014
Дата на стартиране 02.01.2014
Дата на приключване 02.01.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична

Описание

Кратко описание на проекта
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Район „Нови Искър”-СО за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им
Дейности
  • Дейност: Дейност 3: Групови обучения: Провеждане на специализирани обучения за общо 71 лица с цел да се придобият общи знания и умения от служителите на Район „Нови Искър”-СО, свързани с тяхната мотивация, екипност и комуникация, разпределени в 6 отделни групи, по програми както следва: 3.1.Обучение „Умения за работа в екип” 3.2.Мотивационно обучение 3.3.Подобряване на комуникационните умения За целта ще бъде проведена процедура („Публична покана”) по ЗОП за избор на изпълнител на предвидените обучения, като съгласно изискванията на Насоките за осигуряване на качеството на провежданите обучения, ще бъдат заложени и следните изисквания • участниците да имат оборот от сходни с предмета на поръчката услуги на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката за последните три години; • участниците да имат доказан опит в провеждането на обучения за възрастни и провеждане на обучения по предложените теми (включително за последните три години участниците да имат проведени минимум три обучения за възрастни по различни теми и едно обучение по конкретна тема); • предложеният екип от обучители да има необходимата квалификация и доказан опит (включващ специфичен опит не по-малко от три години в сферата на обучението или участие като обучител в минимум два броя обучения в сферата на обучението). Програмите за обучение следва да се предоставят от обучителните организации съгласно утвърдените от тях стандарти за това, спазвайки предварително заложените критерии на Възложителя определени в «Публичната покана». Изпълнителят отчита проведеното обучение като представя на Възложителя доклад, придружен от списък на участниците, програма на обучението, презентациите и предоставените материали за участниците, снимков материал. Слайдовете с презентации, както и програмите и списъците трябва да съдържат тема, дата и място на провеждане. Присъствените списъци се съставят и оформят съгласно изискванията на Възложителя и по правилата на ОПАК, в т.ч. тези за информация и публичност. Списъците трябва да включват графи с трите имена, организация, длъжност, координати за връзка и подписи за получени материали и присъствие в отделни графи, а в доклада следва да се предоставят данни за възраст, пол, образование и други характеристики (лица в неравностойно положение, активност на пазара на труда) на целевите групи, обхванати при изпълнение на дейността, както и информация за постигнатите индикатори. Изпълнителят трябва да се съобрази с условието, че средствата за участниците в обученията ще се отчитат по брой на действително участващи. Програмата на обученията, както и залите, в които ще се проведат обученията, се съгласуват предварително с Възложителя. , Договорена стойност: 26 980.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4: Управление на проекта: Дейността се състои в сформиране на екипа за управление на проекта, осъществяване на екипни срещи,организация и управление на дейностите по проекта, разработване на детайлен план за изпълнение на проекта,разпределяне на конкретните задачи между членовете на екипа, подбор на експерти, които ще участвуват в изпълнението на отделни дейности по проекта, детайлизиране на техните отговорности, разработване на детайлни правила и методи за наблюдение и вътрешна оценка изпълнението на дейностите по проекта, резултати и постигане на поставените цели., Договорена стойност: 6 693.71 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5: Дейности за информация и публичност: Тази дейност ще се провежда с цел популяризиране и представяне на проекта. С тяхното реализиране ще се търси запознаването на широк кръг лица и медии с целите и ефекта от проекта. В рамките на тази дейност ще се реализира: *Отпечатване на информационна брошура с целите, дейностите и резултатите по проекта А4 цветна, двустранна, – 200 бр. *Публикуване на най-малко 3 статии/ интервюта/ публикации в електронни медии. При провеждането на дейностите за информация и публичност ще има банери, посочващи, че събитието се провежда по линията на проект, съфинансиран от ЕСФ чрез ОПАК. На материалите, които ще бъдат разпространявани при провеждането им изрично ще бъде оповестено, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като ще се използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и на ОПАК. , Договорена стойност: 1 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2: Специализирани обучения: Провеждане на специализирани обучения за общо 36 лица по програми определени съобразно специфичните изисквания за работа със конкретен софтуер и използване на чужди езици, разпределени в 3 отделни групи, както следва: 1.Обучения за работа със специализирани софтуерни продукти ArhiCAD и AutoCAD (за 8 лица) 2.Чуждоезиково обучение по Английски език А1, А2 и B1 (за общо 15 лица) 3.Специализирано обучение в областта на Строителството и инфраструктура (за13 лица) За целта ще бъде проведена процедура („Публична покана”) по ЗОП за избор на изпълнител на предвидените обучения, като съгласно изискванията на Насоките за осигуряване на качеството на провежданите обучения, ще бъдат заложени и следните изисквания • участниците да имат оборот от сходни с предмета на поръчката услуги на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката за последните три години; • участниците да имат доказан опит в провеждането на обучения за възрастни и провеждане на обучения по предложените теми (включително за последните три години участниците да имат проведени минимум три обучения за възрастни по различни теми и едно обучение по конкретна тема); • предложеният екип от обучители да има необходимата квалификация и доказан опит (включващ специфичен опит не по-малко от три години в сферата на обучението или участие като обучител в минимум два броя обучения в сферата на обучението). Програмите за обучение следва да се предоставят от обучителните организации съгласно утвърдените от тях стандарти за това, спазвайки предварително заложените критерии на Възложителя определени в «Публичната покана». Изпълнителят отчита проведеното обучение, като представя на Възложителя доклад, придружен от списък на участниците, програма на обучението, презентациите и предоставените материали за участниците, снимков материал. Слайдовете с презентации, както и програмите и списъците трябва да съдържат тема, дата и място на провеждане. Присъствените списъци се съставят и оформят съгласно изискванията на Възложителя и по правилата на ОПАК, в т.ч. тези за информация и публичност. Списъците трябва да включват графи с трите имена, организация, длъжност, координати за връзка и подписи за получени материали и присъствие в отделни графи, а в доклада следва да се предоставят данни за възраст, пол, образование и други характеристики (лица в неравностойно положение, активност на пазара на труда) на целевите групи, обхванати при изпълнение на дейността, както и информация за постигнатите индикатори. Изпълнителят трябва да се съобрази с условието, че средствата за участниците в обученията ще се отчитат по брой на действително участващи. Програмата на обученията, както и залите, в които ще се проведат обученията, се съгласуват предварително с Възложителя. , Договорена стойност: 40 700.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 1: Обучения от Институт за Публична администрация (ИПА): Провеждане на обучения за общо 41 лица по програми от Каталога на ИПА за 2013г., разпределени в 4 отделни групи, както следва: 1.1.Административна стилистика – ПР-4 (за 9 лица) 1.2.Делова комуникация и етикет ЕФ-6 (за 13 лица) 1.3.Административно обслужване – ИТО 4 (за 17 лица) 1.4.Актуални въпроси при изготвяне на ГФО на бюджетните предприятия – ФС-2 (за 2 лица) Изпълнителят отчита проведеното обучение, като представя на Възложителя доклад, придружен от списък на участниците, програма на обучението, презентациите и предоставените материали за участниците. Слайдовете с презентации, както и програмите и списъците трябва да съдържат тема, дата и място на провеждане. Присъствените списъци се съставят и оформят съгласно изискванията на Възложителя и по правилата на ОПАК, в т.ч. тези за информация и публичност. Списъците трябва да включват графи с трите имена, организация, длъжност, координати за връзка и подписи за получени материали и присъствие в отделни графи, а в доклада следва да се предоставят данни за възраст, пол, образование и други характеристики (лица в неравностойно положение, активност на пазара на труда) на целевите групи, обхванати при изпълнение на дейността, както и информация за постигнатите индикатори. Изпълнителят трябва да се съобрази с условието, че средствата за участниците в обученията ще се отчитат по брой на действително участващи. Програмата на обученията, както и залите, в които ще се проведат обученията, се съгласуват предварително с Възложителя. , Договорена стойност: 6 290.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МПА, Договорена стойност по проекта*: 1 220.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Бенч Марк Груп" АД, Договорена стойност по проекта*: 17 750.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АСАП, Договорена стойност по проекта*: 32 616.41 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) Дейност 1: Брой обучени служители в ИПА, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 41.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) Дейност 2: Брой проведени специализирани обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 36.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) Дейност 3: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 71.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) Дейност 4: Брой членове на екипа за управление на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) Дейност 3: Брой проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) Дейност 5: Брой отпечатани и разпространени информационни брошури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) Дейност 4: Окончателен доклад, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) Дейност 5: Брой статии/ интервюта/ публикации в електронни медии, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 77.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 148.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 (Д) Дейност 1: Брой сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 41.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 (Д) Дейност 2: Брой обучени служители по специфични теми, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 36.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 (Д) Дейност 4: Брой междинни доклади, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 71 889.16 BGN
БФП 71 889.16 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 71 889.16 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN