Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.09-0078-C0003
Наименование на проекта Повишаване на уменията и компетенциите на служителите и подобряване на ефективността и ефикасността в работата на НАПОО
Бенефициент 130273618 Национална агенция за професионално образование и обучение
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 06.02.2014
Дата на стартиране 05.06.2013
Дата на приключване 05.06.2014
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична

Описание

Кратко описание на проекта
Повишаване на уменията и компетенциите на служителите и подобряване на ефективността и ефикасността в работата на НАПОО

Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта: В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от 3 човека, с оглед на спецификата на дейностите на проекта. Екипът включва – ръководител, координатор и счетоводител. Екипът на проекта ще провежда регулярни срещи и ще следи за правилното изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта съвместно с координатора ще изготвят подробен план за реализиране на дейностите. Екипът ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана. Екипът ще отговаря за подготовката, комуникацията и изпращането на всички необходими документи и доклади до УО на ОПАК. Настоящата дейност ще се реализира в рамките на целия период на срока на договора за БФП. , Договорена стойност: 6 190.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2: Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители: В рамките на дейност 2 ще бъдат избрани изпълнителите за реализиране на дейностите, свързани с обученията (с изключение на обученията, които ще се провеждат от ИПА) и на дейностите по информация и публичност. Дейност 2 ще включва следните етапи: подготовка на документация за избор на изпълнител/и; провеждане на процедурата за избора съгласно нормативните изисквания на ЗОП и сключване на договори с избраният/те изпълнител/и. При подготовката и провеждането на процедурата за избор на изпълнител/и ще се спазват изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и указанията на ОПАК. При провеждане на избора на изпълнител/и НАПОО ще спазва принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. , Договорена стойност: 210.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3: Участие на служители от НАПОО в обучения, включени в каталога на ИПА: В рамките на настоящата дейност 23 служители на НАПОО ще бъдат обучени по различини теми, с оглед на характера и спецификата на техните служебни задължения. Служителите ще се обучат общо в 12 на брой обучения, както следва: 1. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2), 2 дни, 16 уч.часа, 1 човек – Главен специалист „Човешки ресурси“ 2. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР-3), 2 дни, 16 уч.часа, 1 човек - Главен специалист „Човешки ресурси“ 3. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси (ЧР-6), 1 ден, 8 уч.часа, 1 човек - Главен специалист „Човешки ресурси“ 4. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО-6), 1.5 дни, 12 уч.часа, 1 човек – Главен специалист 5. Делови умения – участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език) (ЧЕО-4) , 5 дни, 40 уч. часа, 1 човек – Старши експерт 6. Прилагане на новата нормативна уредба при управление и оценка на изпълнението на дължавната администрация (ПР-3), 3 дни, 24 уч.часа, 1 човек – Старши експерт 7. Електронни таблици MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9), 1.5 дни, 12 уч.часа, 1 човек – главен експерт 8. Делова комуникация и етикет (ЕФ-6), 2 дни, 16 уч.часа, 3 човека – 3 главни експерти и един държавен експерт 9. Комуникативни умения на английски език (надграждащ курс) (ЧЕО-2 Б), 5 дни, 40 уч.часа, 2 човека – старши експерти 10. Стратегически мениджмънт в Държавната администрация (УА-1), 3 дни, 24 уч.часа, 5 човека – гл. Секретар и 4 държавни екперти 11. Разговорен английски език (базов курс) (ЧЕО-1 А), 5 дни, 40 уч.часа, 5 човека – главни експерти 12. Разговорен английски език (надграждащ курс) (ЧЕО-1 Б), 5 дни, 40 уч.часа, 1 човек – главен експерт , Договорена стойност: 4 870.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4: Организиране и провеждане на обучения по ключови компетенции: В рамките на настоящата дейност ще бъдат организирани проведени следните обучения: 1. Умения за ефективно водене на работни срещи В обучението още бъдат включени следните основни теми: - Основи на доброто говорене пред публика и комуникация - Вербална комуникация и активно слушане - Невербална комуникация, мимики и жестове, които издават мислите и емоциите - Презентиране и говорене пред публика - Оснвни правила при водене на ефективни работни срещи - Водене на дискусия и фасилитиране на работна среща - Правила за обратна връзка Обучението е предвидено за експертите от специализираната дирекция - 13 служителя, които участват в работни групи, експертни комисии и др. срещи, предвид техните специфични задължения. Експертите осигуряват организационно и методически работата на експертните комисии по професионални направления и по професионално ориентиране и координират дейността им при осъществяването на функциите на дирекцията. В обучението по Обучението Умения за ефективно водене на работни срещи ще участват 13 служители на НАПОО. Обучението ще се проведе в рамките на 24 уч.ч. часа, 3 дни. Обучението ще се проведе извън София. 2. Работа в екип и екипна ефективност В обучението още бъдат включени следните основни теми: - Изграждане на екипна цел, основана на сътрудничество. Основи на целеполагането и вземане на стратегически решения - Видове роли в екипа; - Поемане на отговорност и посветеност към целите - Умения за подобряване на личната продуктивност, чрез фокусиране върху правилните неща - Провеждане на ефективно управление в екипа. Анализ на ситуацията и задачите пред екипа - Формулиране на ясни цели за работа в екип. Преодоляване на различията в екипа и подобряване на съвместната работа - Вземане на решения за справяне с екипни конфликти. - Използване на методи за информиране на екипа. Комуникационни техники. Вертикални и хоризонтални комуникационни канали - Анализиране и степенуване на потребностите на екипа. Възможности за подобряване на екипната работа - Ориентация към по-високи постижения и стандарти В обучението по Работа в екип и лична ефективност ще участват 20 служителя. Обучението ще се проведе в рамките 24 уч. ч. в период от 3 дни. Служителите ще бъдат разпределени в 2 групи по 10 човека. Обучението ще се провете извън София. 3. Лидерски умения В обучението още бъдат включени следните основни теми: - Същност на лидерството; - Лидерство и управление; - Видове лидери и лидерски стилове; - Личностни качества и професионални умения; - Формална и неформална власт; - Откриване, развитие и мотивиране на лидерите; В обучението ще вземат участие представителите на ръководство, 2 директори на дирекции и 2 експерти с ключови за организацията функции. Всички участници, които са завършили успешно обучението ще получат сертификати. , Договорена стойност: 26 880.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5: Организиране и провеждане на обучение за работа със специфични бази данни : В рамките на настоящата дейност ще бъдат проведени 5 двудневни обучения за работа със специализирани бази данни. Обучението ще включва следните основни теми: Въвеждане на входните данни; Избор на подходящ статистически анализ; Изпълнение на командите за анализ на данните и извеждане на резултатите в подходяща таблична и/или графична форма; Обработка на различни по вид и съдържани данни; Анализ на резултатите; Изготвяне на доклади на базата на обработката и анализа на специфичните бази данни. Чрез настоящото обучение на практика служителите, които ще участвдат в обучението ще усвоят спецификата на статистическите методи за анализ и изследване, което ще им бъде в пряка полза при изпълнение на ежедневните им задачи. , Договорена стойност: 23 400.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6: Дейности за информация и публичност: Дейност 6 предвижда реализиране на мерки за информация и публичност, съгласно изискванията на Регламент на Съвета (ЕО) No.1083/2006 и на Регламент на ЕК No.1828/2006. Предвижда се отпечатване и разпространение на:  2 броя пресконференции - (начална и заключителна).  200 броя информационни брошури с информация за програмата, проекта, целите, дейностите, очакваните резултати и целевите групи;  3 броя банери във вързка провеждане на обученията по проекта;  1 брой информационна табела, която ще бъде поставена в НАПОО;  100 броя флашки – с информация за проекта, целите и резултатите, заложени в него , Договорена стойност: 5 660.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Нов български университет, Договорена стойност по проекта*: 21 916.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Миел ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 642.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "АдминСофт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 850.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Дейност 2: Брой подписани договори, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Дейност 3: Брой проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Дейност 5: Брой проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Дейност 4: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Дейност 4: Брой проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Дейност 6: Брой банери, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 Дейност 4: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Дейност 6: Проведени пресконференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 72.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 Дейност 1: Договори за членовете на екипа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 Дейност 1: Проведени месечни срещи на екипа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 Дейност 5: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 Дейност 5: Получени сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 Дейност 6: Брой флашки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 Обучени жени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 54.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 17 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 75.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 18 Дейност 1: Изготвени и предадени доклади до УО на ОПАК, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 19 Дейност 2: Брой проведени тръжни процедури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 20 Дейност 3: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 23.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 21 Дейност 4: Брой сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 39.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 22 Дейност 4: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 23 Дейност 6: Брой брошури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 55 637.72 BGN
БФП 55 637.72 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 55 637.72 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN