Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.15-0098-C0001
Наименование на проекта Подобряване работата на администрацията в община Брезник за реализиране на ефективни политики и качествено обслужване на гражданите и бизнеса чрез повишаване на квалификацията на служителите в общината
Бенефициент 000386559 Община Брезник
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 13.08.2014
Дата на стартиране 12.08.2014
Дата на приключване 12.05.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Перник, Брезник

Описание

Кратко описание на проекта
Подобряване работата на администрацията в община Брезник за реализиране на ефективни политики и качествено обслужване на гражданите и бизнеса чрез повишаване на квалификацията на служителите в общината
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Управление на проектните дейности: В рамките на тази дейност се включва цялостната организация и управление на проектните дейности; функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта; изпълнение на процедурите и спазване на план-графика на дейностите; подготовка и реализация на процедурите за договаряне; осъществяване на мониторинг и отчетност на изпълняваните дейности и извършваните разходи; анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати; осъществяване на корективни действия при възникване на непредвидени обстоятелства. В рамките на тази дейност се предвижда изпълнението на следните мерки: Сформиране на екипа по проекта За изпълнението на проекта ще бъде определен екип от трима експерти, а именно – Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. В рамките на тази мярка ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила (заповеди) за работата на екипа; Провеждане на регулярни месечни срещи В рамките на тази мярка ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на дейностите, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на проекта; Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители Екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове. Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта Екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази мярка ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта. , Договорена стойност: 11 907.75 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2. Дейности за повишаване на квалификацията на служителите в общинската администрация чрез участия в специализирани обучения и семинари: В рамките на тази дейност се предвижда участието на служители от ОА Брезник в следните семинари и обучения: - Семинар на тема „Роля и политика на администрацията за управление на миграционните процеси“ (ПП–10) от каталог 2014 г. на ИПА за 3 служители - Семинар на тема „Ефективност на системите за финансово управление и контрол“ (ДУО-6) от каталог 2014 г. на ИПА за 4 служители - Семинар на тема „Инициативи за развитие на културни дейности на общината и тяхното финансиране“ (ДУО-8) от каталог 2014 г. на ИПА за 3 служители - Семинар на тема „Административни разпоредби в прилагане на семейния кодекс“ (ЗА-2) от каталог 2014 г. на ИПА за 3 служители - Обучение на тема „Прилагане на комплексно административно обслужване“ (ПП–3) от каталог 2014 г. на ИПА за 5 служители - Обучение на тема „Методи за определяне размерите на местните такси“ (ДУО-5) от каталог 2014 г. на ИПА за 4 служители - Обучение на тема „Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в република България“ (ЗА-5) от каталог 2014 г. на ИПА за 2 служители - Обучение в областта на „Управление на информационната сигурност в Администрацията“ (ЕП-4) от каталог 2014 г. на ИПА за 1 служител - Обучение в областта на „Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление“ (ЕП-6) от каталог 2014 г. на ИПА за 1 служител - Обучение "Инструменти и техники за стимулиране на идеи и креативност и техники за вземане на решения" (процедура по ЗОП) за 50 участника за 3 дни, изнесено обучение; - Обучение "Разрешаване на проблеми" (процедура по ЗОП) за 35 участника за 3 дни, изнесено обучение - "Обучение за работа с хора в неравностойно положение и малцинствени групи" (процедура по ЗОП) за 30 участника за 3 дни изнесено обучение Обученията от Каталога на ИПА ще се проведат съгласно графика на Института, след: - Подаване на заявки пред ИПА по съответната форма; - Уточняване на график за провеждане на обученията и участие в семинарите; - Подписване на договор с ИПА по стандартната форма на ИПА; - Организиране на присъствието на служителите на обученията и семинарите: подготвени заповеди за участие, командировъчни, проведен инструктаж на служителите; - Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им. Специализираните обучения по ключови компетенции ще се извършат от избран след провеждане на процедура по ЗОП изпълнител, след: - Изготвяне на задание по дефинираната тема и подготвяне на документация, съгласно изискванията на ЗОП. - Избор на изпълнител на обучението. - Подписване на договор с избраната обучителна институция – по стандартна форма за договор за услуга по ЗЗД, включващ клаузи, свързани със съдържанието на обучението, графика за провеждане, методиката на провеждане на обученията и тяхното логистично обезпечаване (зали, оборудване, режим на учене и почивки, кафе–паузи, учебни материали, учебни пособия, наръчници и учебници, транспорт и настаняване и др.). - Организиране на присъствието на служителите на обученията: подготвени заповеди за участие в обученията, проведен инструктаж на служителите; - Мониторинг върху протичането на обученията – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието; - Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им. , Договорена стойност: 105 400.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3. Дейности за информация и публичност: В рамките на тази дейност се включват мерки за визуализация и оповестяване на конкретните цели, дейности и резултати на проекта. Съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Община Брезник ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект в медиите, чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу: - Встъпителна и заключителна конференция за по 50 частника – 2 бр. - Изработване на брошури – 300 бр. - Рекламен транспарант – 1 бр. - Рекламни плакати – 10 бр. - Публикации местен печат – 3 бр. - Рекламно каре в местни и регионални медии – 3 бр. - ТV излъчвания в местни и регионални медии – 2 бр. При изготвянето на материалите, осигуряващи публичност и информираност, ще бъдат съобразени специфичните изисквания на донора и ще бъде разпространена подкрепата на ЕС в процеса на финансиране и реализация на проектните дейности. Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите предвидени в ЗОП. , Договорена стойност: 4 380.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ИВИКО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 674.25 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ТЕЗА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 67 850.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Петро-макс" ООД, Договорена стойност по проекта*: 724.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Кракра АД, Договорена стойност по проекта*: 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) По дейност 1: Брой анализи за напредъка на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) По дейност 2: Общ брой обучаеми лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 141.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) По дейност 2: Брой проведени обучения от ИПА, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) По дейност 2: Брой изготвени учебни програми, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) По дейност 3: Брой публикации в местни и регионални медии, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) По дейност 1: Брой идентифицирани проблеми и предприети действия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) По дейност 1: Брой сключени договори за екипа на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) По дейност 1: Брой срещи на екипа по проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) По дейност 3: Брой информационни брошури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 (Д) По дейност 3: Брой пресконференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 (Д) По дейност 3: Брой плакати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 (Д) По дейност 2: Брой осъществени обратни връзки от целевите групи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 141.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 (Д) По дейност 2: Брой проведени обучения от избран изпълнител, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 (Д) По дейност 2: Брой служители на общинската администрация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 (Д) По дейност 2: Брой получени сертификати за преминато обучение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 141.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 (Д) По дейност 3: Брой информационни транспаранти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 17 (Д) По дейност 3: Брой рекламни карета в местни и регионални медии, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 18 (Д) По дейност 3: - ТV излъчвания, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 19 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 100.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 20 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 181.00 , Целева стойност: 322.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 21 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 72.00 , Целева стойност: 72.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 22 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 100.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 23 (Д) По дейност 1: Брой осъществени процедури за избор на изпълнител по реда на ЗОП, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 98 907.02 BGN
БФП 98 907.02 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 98 907.02 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN