Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.17-0019-C0002
Наименование на проекта Повишаване на компетенциите и професионализма на служителите на Изпълнителна агенция „Медицински одит”
Бенефициент 175839946 Изпълнителна агенция „Медицински одит”
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 30.04.2015
Дата на стартиране 24.09.2014
Дата на приключване 24.07.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Повишаване на компетенциите и професионализма  на служителите на Изпълнителна агенция „Медицински одит”
Дейности
  • Дейност: Дейност 2 „Провеждане на специализирани обучения, пряко обвързани със специфичната дейност на служителите”: Изпълнителна агенцията „Медицински один” е структурирана в обща и специализирана администрация и е организирана в 4 дирекции: • Обща администрация - Дирекция „Административна, правно, финансово и информационно осигуряване” с два отдела: отдел „Финансово и техническо осигуряване” и отдел „Административно и правно осигуряване” • Специализирана администрация - Дирекция „Контрол върху медицинското ослужване на лечебните заведния” с два отдела: отдел „Контрол на лечебните заведения за болнична помощ” и отдел „Контрол на лечебните заведения за извънболнична помощ” - Дирекция „Контрол по спазване правата на пациентите” - Дирекция „Контрол върху здравните дейности и услуги, осигурявани от Националната здравноосигурителна каса и застрахователните дружества” В изпълнение на дейността ще бъдат организирани и проведени четири специализирани обучения, пряко обвързани с конкретната дейност на служителите на Изпълнителна агенция „Медицински одит”, в които ще се включат служители от всички нива и дирекции в администрацията по средните теми: 1. "Правни аспекти на контрола върху качеството на медицинското обслужване" – тридневно изнесено обучение, в което ще се включат 43 служители на ИАМО. 2. "Системи и стандарти на управление и контрол на качеството на медицинското обслужване в лечебните заведения" – двудневно изнесено обучение за 35 служители на ИАМО. 3. "Способи за защита при нарушени права на пациентите. Органи в системата на медицинското обслужване, свързани с упражняването и защитата на предоставените права" – двудневно изнесено обучение за 35 служители на ИАМО. 4. „Усвояване на знания за осигуряване на безопасност на пациентите, съгласно европейските изисквания” - двудневно изнесено обучение за 35 служители на ИАМО. , Договорена стойност: 67 800.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 „Информация и публичност”: В изпълнение на дейността ще бъдат: • Проведени встъпителна и заключителна пресконференции; • Изготвени и публикувани/излъчени материали в медиите, отразяващи основните етапи от изпълнението на проекта; • Изработена брошура с информация за проекта; • Изработени падове, брандирани с логото на ЕС, ОПАК, ЕСФ, името на проекта; папки, брандирани с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ, логото и слогана на ОПАК, името на проекта; химикалки, брандирани с логата и слоганите на ЕС, ЕСФ и ОПАК. • Изработена информационна табела; , Договорена стойност: 4 565.60 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 1 „Организация и управление на проекта”: Дейността предвижда поредица от действия, които следва да гарантират качествено и в съответствие с изискванията на ОПАК и относимото законодателство изпълнение на проекта: • Сформиране на екип за управление на проекта; • Разпределение на задълженията и отговорностите; • Утвърждаване на правила за контрол и работа на проектния екип; • Разработване на документация за провеждане на процедури за избор на изпълнители на Дейности 2 и 3 по проекта; • Обявяване и провеждане на процедурите; • Избор на изпълнители и сключване на договори с избраните изпълнители; • Мониторинг, контрол, координация и отчетност на изпълнението на проектните дейности; , Договорена стойност: 6 630.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Фокус Системс, Договорена стойност по проекта*: 34 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Консорциум-МТК" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИА СЪРВИСИС, Договорена стойност по проекта*: 3 678.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Балкански Център Дипломат" ООД, Договорена стойност по проекта*: 18 499.10 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) По дейност 1: Подписани договори с изпълнители за обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) По дейност 1: Сключени договори с членовете на екипа за управление, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) По дейност 1: Подписани договори с изпълнители за информация и публичност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема „Усвояване на знания за осигуряване на безопасност на пациентите, съгласно европейските изисквания”., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) По дейност 2: Обучени служители в т.ч. жени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 43.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) По дейност 3: Изработена брошура, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 500.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) По дейност 3: Изработени папки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 148.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) По дейност 3: Изработени падове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 148.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) По дейност 2: Обучени служители в т.ч. жени., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 35.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 (Д) По дейност 1: Разработени пакети документация за избор на изпълнители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 (Д) По дейност 3: Изготвени и публикувани/излъчени материали в медиите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 (Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема "Способи за защита при нарушени права на пациентите. Органи в системата на медицинското обслужване, свързани с упражняването и защитата на предоставените права"., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 (Д) По дейност 3: Изработени химикалки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 148.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 (Д) По дейност 3: Проведени пресконференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 (Д) По дейност 2: Обучени служители в т. ч. жени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 35.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 (Д) По дейност 2: Обучени служители по трето обучение в т.ч. жени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 35.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 17 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 148.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 18 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 19 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 20 (Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема "Правни аспекти на контрола върху качеството на медицинското обслужване". Обучени 43 служители на ИАМО., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 21 (Д) По дейност 2: Проведено обучение на тема "Системи и стандарти на управление и контрол на качеството на медицинското обслужване в лечебните заведения"., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 22 (Д) По дейност 3: Изработена информационна табела, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 69 625.16 BGN
БФП 69 625.16 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 69 625.16 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN