Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.12-0100-C0003
Наименование на проекта Подобряване на работата на районната администрация – Пловдив, район „Централен“ за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост.
Бенефициент 0004715040031 Община Пловдив,Район "Централен"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 13.10.2014
Дата на стартиране 10.01.2014
Дата на приключване 10.12.2014
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Подобряване на работата на районната администрация – Пловдив, район „Централен“ за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности: • Подготовка и провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на отчетни междинни и окончателен доклади към ОПАК за изпълнение на проекта; • Наблюдение и контрол на изпълнението на проектните дейности. , Договорена стойност: 5 232.10 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2: Обучение по „Ефективно лидерство“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Бизнес среда на лидера – фактори, оказващи влияние върху лидерската среда; фактори, които въздействат върху оперативната среда (на организацията); външни фактори, въздействащи върху организацията и ефектът на всички изброени върху задачите на лидера/мениджъра; 2. Лидерът и ролите, които изпълнява като мениджър – какво се очаква от мениджъра, задачи на мениджъра, задачи на лидера; промени след като „колегата“ стане „началник“, йерархично зависими и йерархично независими задачи на мениджъра 3. Теории за лидерството – лидерство, основано на качеството на личността; управленски стилове (авторитарен, демократичен, либерален§; ситуационно лидерство; поведение на лидера според променливите „задача, отношение, власт“; управленска решетка на стиловете на мениджъра; мениджмънт чрез цели и мениджмънт чрез подход. 4. Визия и мисия – смисъл на визията и мисията; принципи на лидерството. Етичен мениджмънт, корпоративна социална отговорност; 5. Цели – стратегически цели; финансови цели; цели на персонала; цели на клиентите; конфликтни, допълващи се, неутрални цели; цели на заинтересуваните лица; 6. Подходящи тестове, бизнес казуси и ролеви игри. , Договорена стойност: 8 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3: Обучение по „Лична ефективност“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Необходимост от самоанализ, принцип на Парето, основни предпоставки и приложения на АВС анализа; принципи и умения за ефективно управление на времето 2. Ефективно управление на времето 3. Процеси и правила на планиране 4. Процеси и правила на вземане на решение 5. Планиране и провеждане на успешни срещи 6. Комуникация 7. Тестове за проверка на знанията, бизнес казуси, ролеви игри , Договорена стойност: 34 450.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4: Обучение по „Екипна ефективност“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Екип и група 2. Очаквания към членовете на екипа 3. Фази в развитието на екипа 4. Планиране и провеждане на успешни срещи 5. Работни инструкции и делегиране 6. Комуникация 7. Мотивация 8. Вземане на решения 9. Решаване на тестове за проверка на знанията, бизнес казуси и упражнения, ролеви игри. , Договорена стойност: 12 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5: Обучение по „Планиране и управление на дейността на общината в условия на криза“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Криза, определения, видове кризи, магнитуд на кризите 2. Преглед на добри международни практики и стандарти за действие в кризисни ситуации 3. Създаване на организация за управление на кризи и инфраструктура 4. Идентифициране възможни кризи; заплахи и причини, които могат да доведат до проявата им; анализ на последствията 5. Избор на стратегии за действия при криза на различните организационни нива и структури 6. Разработване на кризисни планове 7. Тестване и упражняване на плановете за действия при криза. Видове тестове и упражнения. 8. Поддържане и развитие на мероприятията за действия при криза 9. Съгласуване на действията при криза със заинтересуваните лица – граждани, организации на територията, специализирани структури 10. Тестове, упражнения, разработване на кризисни планове и мероприятия, комуникационен план, разработване на сценарии за тестване и упражняване на кризисните планове. , Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6: Обучение по „Административно обслужване“ (ИТО–4) от каталога на ИПА: Обучението ще обхване следните теми: • Визия за организация на административното обслужване. • Комплексни административни услуги, принципи на изграждане, правна рамка. • Основни компоненти на хартата на клиента. • Системи за управление на качеството на административното обслужване. Блок схеми за анализ на процедурите. • Въвеждане на единни принципи за определяне на таксите за административно обслужване. • Механизми за обратна връзка и комуникация в процеса на административно обслужване. • Работа с трудни и проблемни клиенти. Разрешаване на конфликти. • Работа в екип и междуличностно взаимодействие. , Договорена стойност: 3 100.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 7 : Информация и публичност: Отпечатване и разпространение на материали за популяризиране на предстоящия проект: - подготовка и изнасяне на презентация на проекта пред служителите на общинската администрация и обществеността; - изготвяне на информационна табела и на флаг на ЕС (2 броя); - изготвяне на плакати (10 броя) и стикери (70 броя); - платени публикации и реклами (общо 4 броя); - изготвяне на информационни брошури (1 000 броя). Презентация при стартиране на проекта и пресконференция при приключването му с медии и регионални телевизии. , Договорена стойност: 4 285.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕВРО-АЛИАНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 47 083.33 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 008.33 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) По дейност 2 - Обучени служители на общината и представители на изпълнителната власт (кмета), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) По дейност 5 - Обучени служители на общината и представители на изпълнителната власт (кмета), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) По дейност 7 - Изготвени плакати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) По дейност 3 - Обучени служители на общината и представители на изпълнителната власт (кмета), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 40.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) По дейност 7 - Изготвени и разпространени брошури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) По дейност 4 - Обучени служители на общината и представители на изпълнителната власт (кмета), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) По дейност 7 - Изготвени стикери, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) По дейност 6 - Обучени служители на общината и представители на изпълнителната власт (кмета), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) По дейност 7 - Изнесена презентация при стартирана на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 (Д) По дейност 7 - Изготвена информационна табела, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 (Д) По дейност 7 - Организирана и проведена пресконференция за отчитане резултатите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 (Д) По дейност 7 - Публикувани реклами и публикации, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 83.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 79.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 64 598.16 BGN
БФП 64 598.16 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 64 598.16 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN