Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.14-0005-C0002
Наименование на проекта Повишаване на уменията и компетенциите на служителите в Областна администрация Бургас чрез обучение в страната.
Бенефициент 000056757 Областна администрация на област Бургас
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 18.08.2014
Дата на стартиране 10.05.2014
Дата на приключване 10.02.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Повишаване на уменията и компетенциите на служителите в Областна администрация Бургас чрез обучение в страната.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Оперативно управление, отчетност, провеждане на тръжни процедури: Бенефициентът в лицето на Областна администрация Бургас ще сформира екип за управление на проекта от служители от областна администрация Бургас, ще прецизира техните отговорности, задачи, срокове, начина на отчитане и комуникационни канали . Планира се ежемесечно провеждане на заседания на екипа (Ръководител на проекта, координатор и счетоводител) за обсъждане на дейностите по проекта, проблеми, отчитане на напредъка и т.н. В изготвените графици за изпълнение на дейностите ще бъдат посочени и отговорните за тях членове от екипа и техните задължения. Ръководителят на проекта и екипа ще бъдат отговорни за управлението и изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на финансиращата институция и ЗОП. Екипа по проекта ще извърши дейностите за подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно ЗОП (ако е необходимо). , Договорена стойност: 7 092.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2: Идентификация и актуализация на заявените от служителите специализирани обучения и изготвяне на програма и график за обучения по проекта.: В процеса на подготовка на проектното предложение бяха проучени индивидуалните желания на служителите в областна администрация Бургас и изготвена предварителна програма, която дава информация за отдели, служители, обучения в които ще участват, съгласувана с директорите на дирекции и ръководството. След подписването на договор за субсидия ще бъде актуализирана програмата, съгласно актуален каталог на ИПА, ще бъдат проверени възможностите за провеждане на специализирани обучения за служителите, чуждоезиковото обучение, обучение “Ефективно изпълнение на областната стратегия за развитие на област Бургас 2014-2020“. Ще бъде изготвен поименен график за времето на откъсване от работното място на служителите, съгласуван с началниците на отдели., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3: Организация и провеждане на обучения за професионално развитие от каталога на ИПА.: В Областна администрация Бургас съществува дългогодишна практика за провеждане на регулярни обучения на служителите. Предлаганите обучения от ИПА отговарят на нуждите на администрацията и при одобрение на финансиране от Министерски съвет, служители на Областна администрация Бургас преминават успешно различни обучения по професионално развитие. След проведено анкетно проучване сред служителите се изготви предварителна програма за обученията от каталога на ИПА 2013. Избраното обучение за всеки служител отговаря на конкретните дейности, които той изпълнява, и е съгласувано с директорите на съответните дирекции. Не бяха допуснати обучения, в които служители от администрацията вече са участвали. Избрани обучения от каталога на ИПА: 1. Обучение по ИТО - 3 Електронни таблици с MS EXCEL (надграждащ курс) Обучението е избрано от служители в областна администрация Бургас (20 бр.). То ще подпомогне служителите да повишат знанията и уменията си за използване на възможностите на MS EXCEL при обработка на данни 2. Обучение по ИТО – 2 MS EXCEL (базов курс) Обучението е избрано от служители в областна администрация Бургас (10 бр.) Служителите ще задълбочат своите знанията и уменията за използване на възможностите на MS EXCEL при обработка на данни. 3. Обучение по З – 9 Презентационни умения MS POWER POINT (надграждащ курс) Обучението е избрано от служители в областна администрация Бургас (11 бр.) Обучението ще подпомогне служителите да изградят практически умения за презентиране и ефективна комуникация с аудиторията. 4. Обучение по ЕП - 6 Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление Обучението е избрано от ръководни кадри в Областна администрация Бургас (6 бр.). То ще подпомогне служителите в придобиването на съвременна управленска култура и ще повиши ефективността и ефикасността на електронното управление 5. Обучение по УА - 9 Семинар: Държавен протокол Обучението е избрано от служители в Областна администрация Бургас (3 бр.). Областна администрация Бургас участва в редица международни инициативи, срещи, мероприятия и проекти. Служителите ще се запознаят с нормативната база и с основните насоки при подготовката и провеждането на обществени прояви, делови срещи и посещения на гости в страната и на делегации в чужбина 6. Обучение по ЧЕО – 6Б-2 Курс: Комуникативни умения по френски език (надграждащ курс) Обучението е избрано от служители в Областна администрация Бургас (5 бр.). То ще обогати познанията върху френската граматика и ще развие практическите умения за правилното приложение на правилата на френската граматика в устната и писмена комуникация. , Договорена стойност: 30 020.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4: Организация и провеждане на чуждоезиково обучение за новопостъпили служители и надграждащи курсове за служители в областна администрация Бургас без откъсване от работното място: Специализирани чуждоезикови курсове без откъсване от работното място, съобразени с нуждите на служителите от Областна администрация Бургас. Обученията представляват разработена система за плавно и постепенно развиване на чуждоезиковите умения, позволяваща умелото използване на езика. Основната цел е свободно ползване на езика в работна среда, при разговори с организации и граждани, подготвяне на доклади и презентации. 1. Обучението по английски език ще спомогне за повишиване на увереността за водене на разговор на английски език, за развиване на умения за използване на специфичен език и стил при водене на делова кореспонденция на английски език, за изготвяне и представяне на различни теми пред аудитория. Служителите ще бъдат разделени на групи след провеждането на тест за определяне на тяхното ниво. Обучението е избрано от 15 служители от различни административни звена. 2. Обучението по турски език на служители в областна администрация Бургас ще спомогне за повишиване на увереността за водене на разговор на турски език, за развиване на умения за използване на специфичен език и стил при водене на делова кореспонденция на турски език, за изготвяне и представяне на различни теми пред аудитория. Обучението е избрано от 12 служители от различни административни звена. , Договорена стойност: 12 024.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5: Организация и управление на изнесено обучение “Ефективно изпълнение на областната стратегия за развитие на област Бургас 2014-2020“: Изнесено обучение - “Ефективно изпълнение на областната стратегия за развитие на област Бургас 2014-2020“ за 45 човека Лекция “Ефективно изпълнение на областната стратегия за развитие на област Бургас 2014-2020“ – 8 часов лекционен курс, съдържащ подробно запознаване със съвременната икономическа ситуация в област Бургас и очертаване на основните приоритети, залегнали в областната стратегия за развитие с цел тяхното ефективно изпълнение от областна администрация Бургас и постигането на устойчиво икономическо развитие. , Договорена стойност: 16 250.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6: Създаване на система за непрекъснато обучение „Lifelong learning” на служителите в областна администрация Бургас: Осъвременяване и развиване на изградената база данни на страницата за електронен обмен на областна администрация Бургас в система за обучение. На страницата за електронен обмен на областна администрация Бургас ще бъде актуализирана вече създадена по предходния проект база данни и структурирана съгласно стрaтегията на ОСР на Бургас 2014-2020 за създаване на система за “Lifelong learning”. Тя ще съдържа информация за програмата, актуален поименен график и друга информация, свързана с провеждането на дейностите по проекта. Екипът по проекта ще спазва утвърдената концепция за структурата на база данни, правилник за попълването и поддържане, анкетна карта за очакванията и резултати от обучението. След приключване на обучението си, всеки служител ще подготви подробен отчет, материали, казуси, които координаторът по проекта ще допълва в базата данни. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 7. Дейности за информация и публичност: - в сградата на областна администрация Бургас ще се проведе встъпителна конференция (за 20 души) за оповестяване на проекта, на която ще бъдат представени целевите групи, дейностите и целите на проекта, съфинансиран по ОПАК. Конференцията ще се проведе в сградата на Областна администрация Бургас и за нейното отразяване ще бъдат поканени представители на местни и регионални медии: телевизия, радио и печатни медии; -Дизайн и изработка на трансперант и информационна табела, указваща необходимата информация относно проекта, които ще съпътстват всички мероприятия по разгласяване на проекта; Популяризиране на резултатите от разработените документи – отпечатване и разпространение на 500 дипляни А4 ; -Публикуване на 3 съобщения в местния/регионалния печат; -Публикации на интернет страниците на област Бургас за статуса на проекта и основните събития; -Оригинални материали за популяризиране на проекта- флаш памет 100, 300 комплета (папка, химикал, тефтер), 100 чадъра; - в сградата на областна администрация Бургас ще се проведе заключителна конференция (за 20 души), на която ще бъдат публично оповестени постигнатите резултати. , Договорена стойност: 6 744.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Александър Бизнес Център - АВС, Договорена стойност по проекта*: 4 110.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕВРОБУЛ ТРЕНИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КЮ ЕМ ЕС- консултинг, Договорена стойност по проекта*: 7 605.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ "ТУТО - Костадин Кънев", Договорена стойност по проекта*: 5 620.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) По дейност 1: Проведени съвещания, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) По дейност 1: Брой избрани изпълнители и сключени договори, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) По дейност 1: Протоколи и доклади от съвещанията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) По дейност 3: Брой изготвени доклади от проведените обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) По дейност 3: Брой материали от проведените обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) По дейност 4: Брой изготвени доклади от проведените обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) По дейност 4: Брой получени сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 27.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) По дейност 4: Брой чуждоезикови обучения без откъсване от работното място, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) По дейност 1: Разработен план график, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 (Д) По дейност 2: Изготвени програма и график за обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 (Д) По дейност 5: Брой получени сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 (Д) По дейност 6: Бази данни, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 (Д) По дейност 5: Брой материали от обучението, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 (Д) По дейност 6: правилник за създаване и актуализиране на база данни, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 (Д) По дейност 5: % от обучаваните дали положителна оценка на обучението, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 (Д) По дейност 4: Брой материали от проведените обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 17 (Д) По дейност 4: Брой служители, преминали обученията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 27.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 18 (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - папки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 19 (Д) По дейност 5: Брой участници в обучението, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 20 (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - дипляна, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 500.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 21 (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - химикалки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 22 (Д) По дейност 7: Проведени събития - пресконференции със 120 участника, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 23 (Д) По дейност 7: Транспаранти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 24 (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - тефтери с лого, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 25 (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - торби от плат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 230.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 26 (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - флаш памети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 27 (Д) По дейност 7: Брой рекламни материали - чадъри, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 28 (Д) По дейност 1: Брой получени оферти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 29 (Д) По дейност 1: Документация за тръжните процедури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 30 (Д) По дейност 2: Брой анкетирани служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 31 (Д) По дейност 2: анализ за резултатите от проучването, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 32 (Д) По дейност 3: Брой обучения за професионално развитие от каталога на ИПА, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 33 (Д) По дейност 3: Брой служители, участвали в обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 55.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 34 (Д) По дейност 6: анкета за проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 35 (Д) По дейност 7: Брой съобщения в медиите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 36 (Д) По дейност 7: ПВЦ табела, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 37 (Д) По дейност 5: Брой проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 38 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 39 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 40 (Д) По дейност 1: Създаден и работещ екип за управление на проекта - брой членове на екипа за управление, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 41 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 48 204.35 BGN
БФП 48 204.35 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 48 204.35 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN