Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.12-0062-C0001
Наименование на проекта Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Бенефициент 000159508 Municipality of Vidin
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 16.12.2013
Дата на стартиране 13.12.2013
Дата на приключване 13.09.2014
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности
  • Дейност: Дейност №1 „Управление на проекта. Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“: Управлението на проекта е текуща дейност и ще се осъществява през целия период на изпълнение. Дейността включва: - сформирането на екип за управление, включващ ръководител и счетоводител; - разработване и прилагане на механизми за вътрешна работа на членовете на екипа, механизми за осъществяване на текущ мониторинг и оценка на изпълняваните дейности; - подготовката и провеждането на процедури за избор на външен изпълнител/и в рамките на проекта съгласно приложимото законодателство (ЗОП); - отчетността по проекта според изискванията на УО; - доброто финансово управление на проекта и координация на дейностите; - изготвянето и съхранението на архив на проектната документация; - всички други дейности, произтичащи от ангажиментите на кандидата по ОПАК и свързани с административно-техническото обезпечаване на проектните дейности; - избор на фирма-изпълнител за разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) в зависимост от заложеният бюджет по отделни дейности За нуждите на проектното управление се предвиждат разходи за канцеларски материали и консумативи. , Договорена стойност: 7 152.06 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност №2 „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА)„ : Съгласно проведения предварителен анализ се изготви списък с избраните теми за обучения от служителите в администрацията. Чуждоезиково обучение Курс: Разговорен английски език - надграждащ курс (от Каталога на ИПА - ЧЕО-1Б) - 34 служителя Компютърно обучение 1. Курс: Системи за управление на информационната сигурност на административното звено (от Каталога на ИПА - ИТО-3) - 3 служителя. 2. Курс: Административно обслужване (от Каталога на ИПА - ИТО-4) - 88 служителя. 3. Курс: MS Excel за икономисти (от Каталога на ИПА - ИТО-15) - 25 служителя. 4. Курс: Бази данни с MS Access - начинаещи (от Каталога на ИПА - ИТО-20) - 22 служителя. Община Видин ще подаде заявка по образец в ИПА с приложен опис на заявените обучения и съответния брой участници в тях. В заявката изрично се упоменава, че има групи за обучение с численост над 15 човека, защото в този случай от ИПА се изпращат лектори в общината, като командировъчните на лекторите са за сметка на ИПА, т.е включени са в таксата за обучение. Община Видин разполага със зали, в които могат да се проведат чуждоезиковите и компютърни обучения. , Договорена стойност: 30 040.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност №3 „Провеждане на други специализирани обучения“: 1. Обучение по Планиране и управление на дейността на общината в условия на криза Обучението ще даде основни знания на служителите за подходите, методите и моделите за управление, същността и видовете кризи, както и етапите при управлението на кризата. Участниците ще придобият умения за измерване на потенциалните въздействия и установяване на границите на кризата, ще се научат да разпознават факторите, които биха могли да задълбочат влиянието на кризата. Полученият опит по време на обучението ще подпомогне служителите да овладеят различни техники за извличане на опит за управление в условията на криза, както и основните фактори, които влияят върху управлението в такъв етап. 2. Успешно общуване в неформална среда Обучението съдържа основополагащи социални умения за водене на удовлетворяващ страните разговор, техниките за активно слушане и адекватно на ситуацията поведение. Участниците ще се запознаят с личностовата типология в процеса на общуване с другите и ще имат възможност практически да отработят представените поведенчески и етични правила в общуването. В програмата се разглеждат типовете неформална среда и умението за корекции на общуването спрямо средата. 3. Ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми Обучението съдържа основна информация за същността и развитието на публичната администрация, ролята и взаимодействието й с другите сектори. Основни умения, които ще придобият служителите са разбирането на същността на инструментите за управление, познаването на видовете комуникативни канали и тяхното влияние върху преките задължения на служителите, което ще доведе до подобряването взаимодействието между звената и отработването на по-ефективни структури на комуникация. , Договорена стойност: 49 410.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност №4 „Информация и публичност”: Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.: - Организиране на пресконференции - 2 бр. за напредъка по проекта (встъпителна и заключителна) - Отпечатване и разпространение на 200 бр. рекламни информационни листовки. - Отпечатване на 50 бр. плакати. - Публикуване на информация за хода на изпълнение на проекта в официалния сайт на общината. , Договорена стойност: 550.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Сдружение "Граждански комитет за възраждане на Видинския край", Договорена стойност по проекта*: 458.33 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АДД Русев, Дацева, Павлов, Рачев и Попов, Договорена стойност по проекта*: 2 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "Ефективност и компетентност", Договорена стойност по проекта*: 41 040.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) Дейност 1: Избрани изпълнители и подписани договори, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) Дейност 2: 2. Обучени служители от община Видин, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 131.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) Дейност 1: Проведени процедури по реда на ЗОП;, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) Дейност 3: 1.Проведени специализирани обучения;, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) Дейност 3: 2. Обучени служители от община Видин, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 27.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) Дейност 2: 1.Проведени обучения от Каталога на ИПА;, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) Дейност 1: Разработени документации;, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) Дейност 1: Приетите от УО отчети за изпълнение дейностите по проекта;, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) Дейност 4: 1. Проведени пресконференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 (Д) Дейност 4: 2. Разработени и разпространени рекламно-информационни и листовки., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 66.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 139.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 (Д) Дейност 4: 3. Изработени и поставени плакати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 81 245.41 BGN
БФП 81 245.41 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 81 245.41 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN