Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.08-0167-C0001
Наименование на проекта Повишаване на професионалната компетентност на служителите в Община Раднево, за осигуряване на качествени, съобразени с нормативните изисквания услуги.
Бенефициент 000817956 Община Раднево
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 29.05.2013
Дата на стартиране 29.05.2013
Дата на приключване 29.05.2014
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Раднево

Описание

Кратко описание на проекта
Повишаване на професионалната компетентност на служителите в Община Раднево, за осигуряване на качествени, съобразени с нормативните изисквания услуги.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Организация и управление на проекта : С оглед успешното изпълнение на настоящата проектна идея непосредствено след подписването на договора с Управляващия орган и влизането му в сила ще бъде назначен екип за изпълнение на проекта, който ще включва следните членове:  Ръководител на проекта;  Координатор на проекта;  Финансист на проекта и  Експерт тръжни процедури. Екипът на проекта ще е отговорен за успешната реализация на дейностите по проекта в договорените срокове, постигане на заложените цели и отчитането му. Екипът ще е отговорен за отчитане на проекта в различни етапи от реализирането му, както и да поддържа и съхранява необходимата документация съгласно изискванията. В тази връзка ясно ще бъдат разпределени отговорностите между членовете и конкретните задачи на всеки един от членовете. За гарантиране постигането на така поставените цели ще бъдат провеждани регулярни срещи във връзка с реализирането на дейностите по проекта, обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и контрол върху изпълнението на задачите и отчитане на резултатите. , Договорена стойност: 6 331.11 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2. Обучение на тема: Тълкуване и прилагане на приложимото законодателство в местното самоуправление: Обучение по съответното приложимо законодателство ще преминат общо 26 човека, които включват: Кмета на общината, 3-ма заместник кметове, кметове на кметства – 9 бр., 12 кметски наместници и секретар на общината. Обучението ще засегне темите:  Обучение по Закона за местното самоуправление и местната администрация;  Обучение по Закона за устройство на територията;  Обучения по Закона за общинските бюджети;  Обучение по Закона за гражданската регистрация;  Обучение по Закона за опазване на селскостопанското имущество;  Обучение по Закона за нотариусите и нотариалната дейност;  Обучение относно задълженията на кметовете и кметските наместници по призоваването съгласно ГПК, НПК и ДПК.  Връзка с медиите и възможност за участие на гражданите в процеса на вземане на решения на местно ниво. Обучението е предвидено за провеждане от външен изпълнител. То цели участниците да придобият познания относно нормативната регламентация на техните права и задължения, да дискутират определени въпроси от практиката и да споделят опита, който имат при решаването на конкретни казуси.  Ще обърне внимание на проблемите , които се изправят за решаване пред местните власти.  Ще ги запознае с европейските принципи за добро управление, с цел пълноценно ангажиране потенциала на местната общност.  Ще ги запознае с насоките и начините за непрекъснато надграждане на принципа „ местните власти по близо до гражданите”.  Ще ги запознае с Европейските демократични правни системи за прилагането на принципите и нормите на местното самоуправление. , Договорена стойност: 18 460.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3. Обучение на тема: Работа в екип, единство и ефективност на екипа с оглед постигането на общите цели: Обучението по „Работа в екип, единство и ефективност на екипа с оглед постигането на общите цели” ще бъде възложено на външен изпълнител и ще обхване общо 15 служителя от общинска администрация, от тях:  От Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване” - 3 служителя;  От Дирекция „Обществени поръчки” – 2служителя;  От дирекция „Социална политика” – 2 служителя  Дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността” – 3 служителя;  Дирекция „Териториално и селищно устройство, стопанска политика и общинска собственост” – 3 служителя;  Дирекция „Евроинтеграция и стратегическо планиране” - 2 служителя Темата на обучението е продиктувана от необходимостта от подобряване на координацията между отделните дирекции и служители и е насочено към дефиниране и справяне с проблеми, свързани с работата между отделните звена на администрацията, и вътре в тях. Ще се създадат умения за работа заедно и в екип. , Договорена стойност: 10 650.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4. Обучение на тема: Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвими групи: Обучението по Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи ще преминат общо 10 служителя от общината както следва:  От дирекция „Административно-правно и информационно обслужване” -7 служители, като 4 бр. от фронт офисите, 1 от деловодството и 2 от бек офисите. Обучение за работа с хора от уязвими групи, изслушване на техните искания, предоставяне на информация, предоставяне на услуги;  От дирекция „Социална политика” – 3-ма служители Обучение за работа с хора от уязвимите групи с цел тяхното социализиране в обществото. Целта на обучението е да повишаване знанията за обществените процеси, водещи до маргинализиране на определени групи. Познаване на спецификата и принципи на функциониране на уязвимите групи, Умения за идентифициране и преодоляване на личните пречки за ефективно взаимодействие с представителите на уязвимите групи. , Договорена стойност: 7 100.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5. Обучение на тема: Практически аспекти по прилагане на закона за публично частно партньорство. Европейски практики: Обучение за усвояване на Практически аспекти по прилагане на закона за публично частно партньорство. Европейски практики ще преминат общо 13 служителя, както следва:  Дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността” – 3-ма служителя;  Дирекция „Териториално и селищно устройство, стопанска политика и общинска собственост” – 2 -ма служителя;  Дирекция „Административно правно и информационно обслужване” – 2- ма служителя;  Дирекция „Евроинтеграция и стратегическо планиране” – 3-ма служителя;  Дирекция „Обществени поръчки”– 3-ма служителя. Предвидено е обучението да се възложи за провеждане на външен изпълнител и е насочено за служители, работещи в областта на общинска собственост, концесии, строителство, финанси, експерти външно финансиране юристи, икономисти. В резултат на обучението, служителите ще придобият знания относно приложното поле на ПЧП, европейските практики в областта на ПЧП; ще се споделят казуси и конкретни примери. , Договорена стойност: 19 050.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6. Обучения, проведени в Института по публична администрация: Обученията организирани от Института по публична администрация са 24 на брой, ще бъдат обучени общо 48 служители на общината, както следва: 1. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси – 2-ма служители от дирекция „АПИО” работещи в звеното ЧР. Ролята и отговорностите на експертите по ЧР в системата по УЧР. 2. Правна уредба и приложение на ГПК – 1 юрист; Актуални проблеми по приложението на Гражданския процесуален кодекс. 3. Семеен кодекс и Кодекс на международното частно право – 2 служители от дирекция „АПИО”. В обучението ще се разгледат и разяснят по достъпен и разбираем начин разпоредбите на новия Семеен кодекс, Кодекса на международното частно право, както и свързаните с тях нормативни актове. 4. Конфликт на интереси правна рамка и практика – 1 юрист; Основните моменти по прилагането на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси във връзка с осъществяването на вътрешния административен контрол. 5. Политика на ЕС за защита на личните данни, правна регулация и практика в България- 2-ма участника дирекция „АПИО”; Основни насоки на политиката на Европейския съюз и България за защита на личните данни. 6. Английски език( за юристи) – 1 юрист; Разширяване, упражняване и затвърждаване на познанията по английски език в областта на правото и правната лексика. 7. Актуални въпроси при изготвяне на годишни финансови отчети на бюджетните предприятия - 1 участник от дирекция „ФСДУС”. Съпоставянето на информацията от отчета за касовото изпълнение на бюджета с информацията от годишния баланс като необходимо условие за правилното изготвяне на годишния финансов отчет. 8. Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансово управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия - 3-ма участника от дирекция „ФСДУС”. Предизвикателства по прилагането на международните одиторски стандарти при извършването на одитите на бюджетните предприятия. 9. Публично частно партньорство-инструмент за провеждане на социално икономическата политика - 2-ма участника от дирекция „ФСДУС” ; Да представи основните и принципни положения за реализиране на публично -частни партньорства. 10. Контрол, одит и отчетност в администрацията – 1 Вътрешен одитор и 1 Финансов контрольор. Да запознае участниците с новите моменти в одитната дейност на публичните финанси. 11. Управление на собствеността - 5-ма участника от отдел „Стопанска политика и общинска собственост”.Да се изгради разбиране относно принципите за управление на публичен ресурс. 12. Устройство на територията-политика и управление – 4-ма участника от отдел „Териториално и селищно устройство”. Да се изградят умения за прилагане на нормативната уредба и споделяне на казуси и конкретни примери по отделни възможности за провеждане на иновативна политика по управление и устройство на територията. 13. Електронни таблици с MS Excel(напреднали)- 1 участник от отдел „Стопанска политика и общинска собственост и 1 от дирекция „Евроинтеграция и стратегическо планиране” 14. Електронни таблици с MS Excel(икономисти)- 1 участник от отдел „Стопанска политика и общинска собственост” и 2-ма участници от дирекция „Евроинтеграция и стратегическо планиране” 15. Презентационни умения , MS POWER POINT(базов курс) – 2-ма участника от отдел „Стопанска политика и общинска собственост” и 1 от отдел „Обществени поръчки” 16. База данни с MS ACCESS( начинаещи) – 2-ма участници от отдел „СПОС” и 1 участник от отдел „Обществени поръчки” 17. Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс)- 2-ма участници от дирекция „ЕИСП”; 18. Практически умения за ефективна комуникация - 2 участник от дирекция „Социална политика”; За развитие на практически умения за ефективно общуване. 19. Специфика на между културните комуникации – 1 участник от дирекция „Социална политика”. Да развие практически умения за ефективно междукултурно общуване. 20. Делова етика – 1 участник от дирекция „СП”. Да се изградят знания и умения за етично делово общуване и прилагане на етичните стандарти при вземане на управленски решения. 21. Прилагане правото на ЕС в държавите членки – 1 юрист 22. Управление на отпадъците.Европейски норми и практики – 1 участник от отдел „ТСУ” 23. Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации -2 участника от дирекция „ФСДУС” и дирекция „ЕИСП” 24. Професионална етика и етично регулиране, в държавната администрация, практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти възникващи при извършваните дейности – 1 участник от дирекция „Социална политика”. Участниците да придобият познания относно нормативната регламентация на техните права и задължения, да дискутират определени въпроси от практиката и да споделят опита, който имат при решаването на конкретни проблемни казуси. , Договорена стойност: 1 720.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 7. Осигуряване на информация и публичност на проекта: В началото проектът ще бъде представен официално пред местните медии на пресконференция с участието на екипа по проекта, представители на общинска администрация и кмета на общината. Ще бъдат разяснени целите, задачите и дейностите, включени в проекта, както и очакваните резултати. В рамките на проекта се предвижда изготвянето и отпечатването на следните информационни материали:  Банер – 2 бр.;  Брошури – общо 500 бр., представящи проекта;  информационни табели по проекта- 2 бр., които ще се поставят на видно място в сградата на общината;  блок-листи – 130 бр.  семинарни папки – 130 бр. За по-широко информиране на обществеността се предвиждат и други информационни подходи като:  публикации в местни вестници;  периодично публикуване на материали на Интернет страницата на общината за представяне на проекта и напредъка по него. При приключването на дейностите по проекта ще се организира заключителна пресконференция, на която ще бъдат поканени всички участници в него, общинска администрация, медии. Ръководителят на проекта ще представи резултатите от проекта с мултимедийна презентация. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Дейност 2. обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Дейност 5. служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Дейност 6. служители обучени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Дейност 1. обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 74.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Дейност 3. жени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 73.33 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Дейност 2. жени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.60 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 Дейност 2. обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Дейност 3. обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Дейност 5. обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 Дейност 5. сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 Дейност 3. сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 Дейност 6. жени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 89.58 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 Дейност 6. обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 Дейност 1. проведени обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 28.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 Дейност 7. семинарни папки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 130.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 Дейност 5. жени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 76.92 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 17 Дейност 7. блок листи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 130.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 18 Дейност 7. пресконференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 19 Дейност 7. брошури, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 500.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 20 Общ брой на обучените служители в администрацията – обучени жени от общия бр. обучени, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 41.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 21 Дейност 2. сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 22.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 22 Дейност 4. обучения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 23 Дейност 7. табели, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 24 Дейност 4. сертификати, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 25 Дейност 4. жени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 26 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 74.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 27 Служители успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 28 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 29 Дейност 7. материали публикувани, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 30 Дейност 3. служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 31 Дейност 4., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 32 Дейност 7. банер, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 33 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 55.41 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 50 066.79 BGN
БФП 50 066.79 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 50 066.79 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN