Идентификация

Номер от ИСУН BG051PO002-2.2.15-0110-C0002
Наименование на проекта Подобряване компетентността и ефективността на общинска администрация Бобов дол чрез провеждане на обучения за повишаване на техните умения и компетенции
Бенефициент 000261363 Община Бобов дол
Източник на финансиране ЕСФ ==> Административен капацитет
Дата на сключване на договора/заповедта 21.05.2015
Дата на стартиране 22.08.2014
Дата на приключване 22.08.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Кюстендил, Бобов дол

Описание

Кратко описание на проекта
Подобряване компетентността и ефективността на общинска администрация Бобов дол чрез провеждане на обучения за повишаване на техните умения и компетенции
Дейности
  • Дейност: Дейност 3: Дейности за информация и публичност: В тази дейност се предвижда предоставяне на информация на широката общественост и осигуряване на публичност на проекта, като се използват подходящи комуникационни средства. Още при подаване на проектните предложения кандидатите представят предвидените от тях дейности за оповестяване на финансовия принос на Европейския социален фонд (ЕСФ). , Договорена стойност: 2 880.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2. Провеждане на обучения за цялата общинска администрация – Бобов дол Под-дейност 2.2. Специализирани обучения: Необходимостта от повишаване на квалификацията на тази целева група, доведе до идентифицирането на специализираните обучения на следните теми:  Асертивно поведение, Даване и получаване на обратна връзка, Групова динамика за 50 човека;  Атрибутивни стилове и влиянието им върху професионалното развитие за 39 човека;  Взаимоотношение между субструктурите в организацията за 39 човека;  Водене на делова кореспонденция за 39 човека; , Договорена стойност: 96 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4: Подготовка, управление и отчитане на проекта Под-дейност 4.1: Сформиране на екип и дейности по организация, управление и отчитане на проекта: Със заповед на кмета на Бобов дол ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, който ще е отговорен за изпълнението му, в съответствие с изискванията на ОПАК. Екипът ще е отговорен за мониторинга върху изпълнението на проекта и за неговото отчитане., Договорена стойност: 15 343.33 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4: Подготовка, управление и отчитане на проекта Под-дейност 4.2: Подготовка на документации и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители на дейностите по проекта: В рамките на дейността ще се извършат дейностите по подготовка, организация и провеждане на процедурите по ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта. Предвижда се всички изпълнители да бъдат избрани в началото на проекта, като в договорите ще се предвидят съответните клаузи и механизми за започване на изпълнението на дейностите на различни етапи от проекта. По този начин ще се елиминира рискът от забавяне в процеса на изпълнение на проекта, влошаване качеството на дейностите поради забавяне на предходни дейности, чиито резултати надграждат, и ще се осигури стабилност на изпълнението и ангажираност на изпълнителите в целия период на изпълнение на проекта. Разработването на документации ще се възложи на външен изпълнител., Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 1. Провеждане на обучения за кметове, кметски наместници и служители на ръководни длъжности от общинска администрация – Бобов дол Под-дейност 1.2. Специализирани обучения: По време на подготовката на проектното предложение е идентифицирана необходимостта от провеждане на специализирани обучения за служители на ръководни длъжности, различни от обученията на ИПА на следните теми:  Мениджърски роли за Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“; Кметове на кметства и кметски наместници – 15 човека;  Създаване и поддържане на партньорства за кмет, зам.кмет, кметове на кметства и кметски наместници;  Управление на качеството на трудовия живот и Изграждане и задържане на талантливи служители за Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“; Кметове на кметства и кметски наместници – 15 човека. , Договорена стойност: 18 210.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2. Провеждане на обучения за цялата общинска администрация – Бобов дол Под-дейност 2.1. Обучения от каталога на ИПА за 2014 г.: В отговор на идентифицираните нужди на служителите за повишаване на квалификацията са избрани обучения от каталога на ИПА за 2014 г., на следните теми:  Оценка на ефективността на публични инвестиционни проекти (ЕБ–2) от каталога на ИПА за 2014 г., за 5 служители от отдел “Европейска политика и процедури” - 2,5 дни, 20 учебни часа;  Одит на изпълнението в дейността на администрацията (ЕБ–5) от каталога на ИПА за 2014 г., за 10 служители от отдел “Бюджет, финанси, счетоводство и местни данъци и такси” - 2 дни, 16 учебни часа. , Договорена стойност: 7 320.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 1. Провеждане на обучения за кметове, кметски наместници и служители на ръководни длъжности от общинска администрация – Бобов дол Под-дейност 1.1. Обучения от каталога на ИПА за 2014 г. : Обученията за кмет, зам.кмет и служители на ръководни длъжности от администрацията, избрани от каталога на ИПА за 2014 г. са:  Административно регулиране и подобряване на бизнес средата (ПП–5) от каталога на ИПА за 2014 г. за 8 човека – Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“ - 2,5 дни, 20 учебни часа;  Предварителна и последваща оценка на въздействието (ПП-2) от каталога на ИПА за 2014 г. за 8 човека - Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“- 3 дни, 24 учебни часа;  Оценка на индивидуалното изпълнение (УА-4) от каталога на ИПА за 2014 г. за 6 човека - Секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Процедури от отдел „Европейска политика и процедури“ - 1 ден, 8 учебни часа;  Управление на промяната и организационно развитие (УА-7) от каталога на ИПА за 2014 г. за 8 човека - Управленски екип – кмет, зам.кмет, секретар на община; Началници на отдели – 3 човека; Главен инженер (отговаря за отдел „Устройство и развитие на територията“) и Главен експерт Европейска политика от отдел „Европейска политика и процедури“ - 2 дни, 16 учебни часа; , Договорена стойност: 10 180.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПроАктив Тийм ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Геа България" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "Обучения-Бобов дол", Договорена стойност по проекта*: 82 523.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 (Д) По дейност 1, под-дейност 1.1: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 (Д) По дейност 1, под-дейност 1.2: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 63.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 (Д) По дейност 2, под-дейност 2.2: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 167.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 (Д) По дейност 4, под-дейност 4.2: Брой разработени документации за избор на изпълнители и проведени процедури по ЗОП, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 (Д) По дейност 4, под-дейност 4.1: Брой граждански договори, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 (Д) По дейност 4, под-дейност 4.1: Брой протоколи от проведени работни срещи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 (Д) По дейност 3: Брой дипляни, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 500.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 (Д) По дейност 2, под-дейност 2.1: Брой обучени служители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 (Д) По дейност 3: Брой пресконференции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 (Д) По дейност 3: Брой изработени интернет банери, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 (Д) По дейност 3: Публикувана информация на сайта на общината, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 (Д) По дейност 4, под-дейност 4.1: Брой отчети за напредъка на проекта, вкл. финален, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 13 Общ брой на обучените служители в администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 275.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 14 Обучени жени от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 74.18 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 15 Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Процент, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 124 477.25 BGN
БФП 124 477.25 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 124 477.25 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN