Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Индикатори

Индикатор Мерна единица Базова стойност Целева стойност Достигната стойност
1. (Д) По Дейност 1 - Доклад от бизнес анализ на текущото състояние на административните процеси, необходими за създаването, поддържането и използването на регистъра, който ще се надгражда в рамките на проекта Брой 0.00 1.00 0.00
2. (Д) По Дейност 1 - Доклад от анализ на нормативната база и вътрешните документи на АВ във връзка с поддържането на РИОС Брой 0.00 1.00 0.00
3. (Д) По Дейност 2 - Изграден интерфейс за връзка с външни системи базиран на отворени стандарти Брой 0.00 1.00 0.00
4. (Д) По Дейност 2 - Разработени нови електронни административни услуги Брой 0.00 2.00 0.00
5. (Д) По Дейност 1 - Техническа спецификация, която ще съдържа модел на реализация по електронен път на процеси и процедури; спецификация за необходимите софтуерни разработки Брой 0.00 1.00 0.00
6. (Д) По Дейност 3 - Положителен одиторски доклад Брой 0.00 1.00 0.00
7. (Д) По Дейност 4 - Проведена пресконференция за оповестяване стартирането на проекта и поставените цели Брой 0.00 1.00 0.00
8. (Д) По Дейност 4 - Участници в заключителната пресконференция Брой 0.00 20.00 0.00
9. (Д) По Дейност 4 - Брандирани и разпространени рекламни химикали Брой 0.00 200.00 0.00
10. (Д) По Дейност 5 - Изготвен пакет тръжна документация Брой 0.00 2.00 0.00
11. (Д) По Дейност 5 - Окончателен технически доклад Брой 0.00 1.00 0.00
12. (Д) По Дейност 4 - Участници в кръглата маса Брой 0.00 20.00 0.00
13. (Д) По Дейност 4 - Отпечатани и разпространени цветни, информационни брошури Брой 0.00 1 000.00 0.00
14. (Д) По Дейност 4 - Проведена пресконференция за оповестяване края на проекта и постигнатите резултати Брой 0.00 1.00 0.00
15. (Д) По Дейност 4 - Участници във встъпителната пресконференция Брой 0.00 20.00 0.00
16. Административни услуги, предоставяни онлайн Брой 0.00 2.00 0.00
17. (Д) По Дейност 2 - Подготвени и подадени заявления за вписване на информационни обекти и услуги в Регистрите за оперативна съвместимост, съгласно изискванията на ЗЕУ и осигурена оперативна съвместимост на информационно-комуникационната среда на АВ Брой 0.00 2.00 0.00
18. (Д) По Дейност 4 - Изготвена и доставена информационна табела Брой 0.00 1.00 0.00
19. (Д) По Дейност 4 - Организирана кръгла маса за представителите на целевите групи по проекта Брой 0.00 1.00 0.00
20. (Д) По Дейност 4 - Отпечатани и разпространени папки Брой 0.00 200.00 0.00
21. (Д) По Дейност 4 - Отпечатани и разпространени рекламни тефтери Брой 0.00 200.00 0.00
22. (Д) По Дейност 5 - Междинен технически доклад Брой 0.00 3.00 0.00
23. (Д) По Дейност 2 - Надграден електронен регистър Брой 0.00 1.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.