1. Бр. медии (включително регионални), които са публикували/излъчили материали |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
2. Бр. статии и интервюта в медиите |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
3. Бр. изработени интернет банери |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. Бр. публикации в пресата, телевизионни и радио излъчвания |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
5. Бр.проведени пресконференции |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
6. брой анализирани нормативни актове, правилници. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
7. брой документи, по които са изготвени предложения |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
8. брой и качество на разработените материали; |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
9. Бр. бюлетини, изпратени по електронна поща |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
10. Бр. публикувани платени съобщения в медиите |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
11. Бр. разпространени прессъобщения |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
12. Бр. табели |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
13. брой подготвени актове за изменение и допълнение нах нормативни актове или нови актове. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
14. 1 проведена процедура за избор на изпълнители с три обособени позиции; |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
15. Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
16. Бр. плакати |
Брой |
0.00
|
100.00
|
0.00
|
17. Бр. публикувани рекламни прес карета |
Брой |
0.00
|
3.00
|
0.00
|
18. Бр. разработени и разпространени информационни и рекламни материали (презентации, брошури,) |
Брой |
0.00
|
1 000.00
|
0.00
|
19. брой уучастници в семинарите; |
Брой |
0.00
|
70.00
|
0.00
|
20. брой проведени семинари; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
21. Изготвени доклади за изпълнението на отделните етапи на функционалния анализ с представени анализи, предложения и др. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
22. Разработен пакет документи за избор на изпълнител за Дейности 2, 3 и 4; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
23. Подписани договори с избрани изпълнители. |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
24. Функционални анализи, извършени от административни структури |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
25. Проведени обсъждания на междинните резултати от проучванията и направените предложения в рамките на срещите на консултативната работна група; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
26. Подписани 2 бр. договори с членовете на екипа, определен със заповед счетоводител на проекта; |
Брой |
0.00
|
2.00
|
0.00
|
27. Сформиран екип за управление на проекта; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
28. Проведена оценка и анализ на настоящото състояние на функционалната и организационна структура на общинската администрация на община Перник; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
29. брой разработени вътрешни правила и методологии |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|
30. Разработени препоръки и план за подобряване на ефективността и ефикасността от дейността на общинската администрация; |
Брой |
0.00
|
0.00
|
0.00
|